тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Новини компанії

26.12.2019

Початок продажів нового рішення "BAS Бухгалтерія КОРП"

Сповіщаємо про початок продажів прикладного рішення "BAS Бухгалтерія КОРП", яке є професійним інструментом бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов'язкової регламентованої звітності з розширеними можливостями обліку. Рішення має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.

Рішення "BAS Бухгалтерія КОРП" буде цікавим для користувачів програм "BAS Бухгалтерія ПРОФ" і попередніх версій, яким потрібний розширений кадровий облік і потужний розрахунок заробітної плати. Також "BAS Бухгалтерія КОРП" буде цікава користувачам, які мають досвід роботи з комплексними конфігураціями попередніх поколінь, наприклад, "1С:Підприємство 7.7. Комплексна поставка" або "1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством", якщо автоматизовані бізнес-процеси функціонували "від вхідних первинних документів до виписки документів на продаж".

Всі права на програмний продукт "BAS Бухгалтерія КОРП" належать компанії "NetHelp" (Польща).

З 27.12.2019 р. в продажі продукт:

Найменування

Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ

BAS Бухгалтерія КОРП

18 000

Програма "BAS Бухгалтерія КОРП" є розширенням номенклатури в лінійці програмних продуктів "BAS Бухгалтерія".


РОЗШИРЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОЇ ЛІНІЙКИ "BAS"

Версію для одного користувача (Базова) планується випустити протягом I кварталу 2020 року.


ОСНОВНІ ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ "BAS БУХГАЛТЕРІЯ КОРП"

Продукт "BAS Бухгалтерія КОРП" є комплексним продуктом, що автоматизує основні функції бухгалтерської служби підприємства: виписку і перевірку первинних документів; ведення бухгалтерського та податкового обліку; ведення кадрового обліку і нарахування зарплати; підготовку та здачу регламентованої звітності; розрахунки з бюджетом.

Продукт автоматизує наступні функції бухгалтерської служби:

  • Відображення в регістрах бухгалтерського обліку господарських операцій підприємства:
    • Виписка первинних документів за всіма розділами обліку
    • Перевірка документів, введених оперативними службами підприємства; поділ прав на роботу з документами між бухгалтерською та оперативними службами
    • Визначення бухгалтерських рахунків обліку активів і зобов'язань підприємства
    • Формування бухгалтерських проводок (відображення в обліку) документів
  • Облік торговельної діяльності:
    • Виставлення рахунків на оплату, оформлення накладних і актів на продаж товарів і послуг у гуртовій торгівлі
    • Реєстрація рахунків постачальників, документів надходження товарів і послуг від постачальників
    • Передача і приймання товарів на комісію
    • Відображення роздрібних продажів
    • Повернення товарів від покупців та постачальників
  • Облік виробничої діяльності:
    • Виробництво готової продукції та напівфабрикатів, надання послуг виробничого характеру
    • Реєстрація прямих і непрямих виробничих витрат, їх включення у виробничу собівартість
  • Облік грошових коштів і розрахунків:
    • Виписка платіжних доручень і касових ордерів
    • Облік руху готівки та безготівкових грошових коштів
    • Облік еквайрингових операцій
    • Облік розрахунків з клієнтами та постачальниками, виділення сум авансів
    • Облік операцій в іноземній валюті
  • Облік матеріальних цінностей:
    • Кількісний облік та визначення собівартості запасів
    • Облік необоротних активів
  • Кадровий облік і нарахування зарплати:
    • Нарахування зарплати працівникам підприємства за окладом, іншими нарахуваннями і утриманням з можливістю зазначити спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування
    • Облік робочого часу
    • Ведення взаєморозрахунків з працівниками до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників
    • Депонування
    • Розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких є заробітна плата працівників організацій
  • Закриття періоду:
    • Виконання завершальних операцій періоду: розподіл витрат і розрахунок собівартості, розрахунок курсових різниць, визначення фінансових результатів тощо
    • Аналіз операцій періоду за допомогою стандартних бухгалтерських і аналітичних звітів
  • Податковий облік:
    • Визначення сум 1-ї події, нарахування податкових зобов'язань та податкового кредиту
    • Виписка податкових накладних і додатків до них, реєстрація вхідних податкових документів
    • Нарахування податкової амортизації необоротних активів
    • Облік доходів і витрат платника Єдиного податку
  • Регламентована звітність:
    • Формування фінансової, податкової, статистичної та інших форм регламентованої звітності за даними обліку
    • Інтеграція з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт"

      Детальний опис функціональних можливостей конфігурації "BAS Бухгалтерія КОРП" наводиться у Додатку 1.


      ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

      Розповсюдження та впровадження "BAS Бухгалтерія КОРП" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. докладніше http://www.unionba.com.ua/).

      Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пін-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

      Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС (https://portal.bas-soft.eu/).


      ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

      Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пін-коди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

      Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

      Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

      • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
      • переслати комплект поставки електронною поштою
      • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутива та пін-коди, які необхідні для активації продукту

      Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

      Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

      Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.


      ПЕРЕХІД НА ПРОДУКТ "BAS БУХГАЛТЕРІЯ КОРП"

      Апгрейд

      Придбати продукт "BAS Бухгалтерія КОРП" на умовах апгрейду (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі нижчеперелічених програмних продуктів:

      • всі версії "Платіжні документи 7.7"
      • всі версії "Бухгалтерія 7.7"
      • всі версії "Зарплата і Кадри 7.7"
      • всі версії продуктів лінійки "1С:Підприємство 8", які включають одну або декілька конфігурацій:
        • "Бухгалтерія"
        • "Зарплата і Управління Персоналом"
        • "Управління торговим підприємством"
        • рішення для бюджетної сфери
        • всі версії технологічних поставок
      • "BAS Бухгалтерія"

        Вартість апгрейду обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості набору продуктів.


        Заміна типу захисту

        Зареєстровані користувачі програмного продукту "BAS Бухгалтерія КОРП", що мають діючий договір ІТС, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.

        Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут http://unionba.com.ua/files/ZV_ZAM_UKR.xls) і передати обслуговуючій компанії – члену САБ. Заміна типу захисту платна.


        ПЕРЕНЕСЕННЯ ДАНИХ ПРИ ПЕРЕХОДІ З ІНШИХ ПРОГРАМ

        Перехід на рішення "BAS Бухгалтерія КОРП" з програми "BAS Бухгалтерія ПРОФ", редакції 2.1 здійснюється оновленням актуальної версії конфігурації зазначених програм (на момент виходу новини – версії 2.1.3), при цьому накопичені бухгалтерські облікові дані повністю зберігаються (без змін і втрат).

        Перехід на рішення "BAS Бухгалтерія КОРП" з програми "Бухгалтерія для України", редакція 1.2 або редакції 2.0, здійснюється в два етапи:

        • на першому етапі слід оновити "Бухгалтерія для України", редакції 1.2 або редакції 2.0, до актуальної версії "BAS Бухгалтерія ПРОФ", редакції 2.1 (дистрибутив відповідного оновлення та інструкція з оновлення публікуються в сервісі "Оновлення програм" на сторінці конфігурації "BAS Бухгалтерія КОРП")
        • на другому етапі проміжну базу "BAS Бухгалтерія ПРОФ", редакції 2.1, слід оновити до актуальної версії "BAS Бухгалтерія КОРП", редакції 2.1 (дистрибутив відповідного оновлення публікується в сервісі "Оновлення програм" на сторінці конфігурації "BAS Бухгалтерія КОРП")

        Існуючі документи зарплатного і кадрового обліку після переходу зберігаються без можливості редагування. Для використання нових можливостей "BAS Бухгалтерія КОРП" слід виконати конвертацію даних спеціальною обробкою, що входить до складу конфігурації. За допомогою обробки переносяться:

        • кадрова історія співробітників
        • залишки невиплаченої зарплати і залишки розрахунків з бюджетом за податками і зборами
        • дані для розрахунку середнього заробітку за останні 12 місяців
        • актуальні способи відображення заробітної плати, зарплатні проекти та особові рахунки співробітників, податкові соціальні пільги співробітників, базові періоди індексації

        При переході з програми "Управління торговим підприємством" на рішення "BAS Бухгалтерія КОРП" можна перенести довідники і залишки за бухгалтерськими рахунками, а також налаштування, основні дані і залишки заробітної плати і обліку кадрів. Відповідні правила перенесення включені до складу програми "BAS Бухгалтерія КОРП".

        Реалізована можливість перенести налаштування, основні дані і залишки заробітної плати і обліку кадрів з програми "Зарплата і Управління Персоналом", редакції 2.1 (перенесення даних можливе починаючи з версії 2.1.56). Відповідні правила перенесення також включені до складу програми "BAS Бухгалтерія КОРП".


        СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

        Підтримка зареєстрованих користувачів програмних продуктів "BAS Бухгалтерія КОРП" здійснюється Лінією консультацій за наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

        Консультації надаються з 9:30 до 17:30 у робочі дні (за розпорядком роботи київських підприємств):

        • за телефонами: +38 (044) 222-72-10, +38 (044) 222-72-45
        • електронною поштою: hotline@bas-soft.eu

        Оновлення платформи BAF і прикладних рішень BAS публікуються на сайті https://dl.bas-soft.eu. Доступ на сайт здійснює за логіном і паролем доступу на Портал ІТС. 


        ДОДАТОК 1


        ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS БУХГАЛТЕРІЯ КОРП"

        Програмний продукт "BAS Бухгалтерія КОРП" включає технологічну платформу і конфігурацію (прикладне рішення) "BAS Бухгалтерія КОРП". Правила ведення обліку настроєні саме в конфігурації.

        "BAS Бухгалтерія КОРП" призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: гуртову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво і т. д. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.

        "BAS Бухгалтерія КОРП" забезпечує вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства, якщо бухгалтерська служба повністю відповідає за облік на підприємстві, включаючи, наприклад, виписку первинних документів, облік продажів тощо. Це прикладне рішення також можна використовувати виключно для ведення бухгалтерського та податкового обліку, а завдання автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, вирішувати спеціалізованими конфігураціями або іншими системами.

        До складу "BAS Бухгалтерії КОРП" включений план рахунків бухгалтерського обліку, що відповідає Наказу Міністерства Фінансів України "Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку і Інструкції про його використання" від 30 листопада 1999 р. №291. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку і відображення даних у звітності. За необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки і розрізи аналітичного обліку.


        ОБЛІК "ВІД ДОКУМЕНТА" І ТИПОВІ ОПЕРАЦІЇ

        Основним способом відображення господарських операцій в обліку є введення документів конфігурації, що відповідають первинним бухгалтерським документам. Крім того, допускається безпосереднє введення окремих проводок. Для групового введення проводок можна використовувати типові операції – простий інструмент автоматизації, який користувач може легко і швидко настроїти.


            ВЕДЕННЯ ОБЛІКУ ДІЯЛЬНОСТІ КІЛЬКОХ ОРГАНІЗАЦІЙ

            За допомогою "BAS Бухгалтерії КОРП" можна вести бухгалтерський і податковий облік господарської діяльності кількох організацій. Облік для кожної організації можна вести в окремій інформаційній базі. Водночас "BAS Бухгалтерія КОРП" надає можливість ведення бухгалтерського та податкового обліку кількох організацій у загальній інформаційній базі (причому в ролі окремих організацій можуть виступати індивідуальні підприємці). Це зручно, якщо їх господарська діяльність тісно пов'язана між собою: можна використовувати загальні списки товарів, контрагентів (ділових партнерів), співробітників, складів (місць зберігання) і т. д., а обов'язкову звітність формувати роздільно.


                ОБЛІК ТОВАРНО-МАТЕРІАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ

                Облік товарів, матеріалів і готової продукції реалізований згідно П(С)БО 9 "Запаси" і методичних вказівок з його застосування. Підтримуються такі способи оцінки матеріально-виробничих запасів під час їхнього вибуття:

                • за середньою собівартістю
                • за собівартістю перших за часом придбання матеріально-виробничих запасів (спосіб ФІФО)
                • за ціною продажу із застосуванням середнього відсотка націнки (для роздрібної торгівлі)

                Для підтримки способів оцінки ФІФО на рахунках обліку матеріально-виробничих запасів ведеться партіонний облік. Різні способи оцінки можуть застосовуватися незалежно для кожної організації.


                СКЛАДСЬКИЙ ОБЛІК

                За складами можна вести кількісний або кількісно-сумовий облік. У першому випадку оцінка товарів і матеріалів для цілей бухгалтерського обліку не залежить від того, з якого складу вони отримані. Складський облік можна відключити, якщо у ньому немає необхідності.

                В "BAS Бухгалтерії КОРП" реєструються дані інвентаризації, які автоматично звіряються з даними обліку. На підставі інвентаризації виявляються надлишки і списуються недостачі.

                Для кожного складу може бути визначено матеріально відповідальну особу. Водночас для одного складу може бути призначено одну відповідальну особу; історія призначення відповідальних осіб зберігається. Інвентаризацію запасів можна зробити як за складом, так і за матеріально відповідальною особою.


                ОБЛІК ТОРГОВЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ

                Автоматизовано облік операцій надходження і реалізації товарів і послуг. Під час продажу товарів виписуються рахунки на оплату, оформляються накладні і податкові накладні. Всі операції з гуртової торгівлі враховуються у розрізі договорів з покупцями і постачальниками.

                Для роздрібної торгівлі підтримується як оперативне відображення роздрібної реалізації, так і відображення продажів за результатами інвентаризації. Товари в роздрібі можуть враховуватися за цінами покупки або продажу. Нараховується акцизний податок з реалізації підприємствами роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

                Автоматизовано відображення повернень товарів від покупця і постачальнику.

                В "BAS Бухгалтерії КОРП" підтримується використання декількох типів цін, наприклад: "гуртова", "дрібногуртова", "роздрібна, "закупівельна" і т. п. Це спрощує відображення операцій надходження і реалізації.


                ОБЛІК КОМІСІЙНОЇ ТОРГІВЛІ

                Автоматизовано облік комісійної торгівлі як щодо товарів, узятих на комісію (у комітента), так і переданих для подальшої реалізації (комісіонеру). Підтримується відображення операцій з передачі товарів на субкомісію. Під час формування звіту комітенту або реєстрації звіту комісіонера можна відразу зробити розрахунок і відобразити утримання комісійної винагороди.


                ОБЛІК ОПЕРАЦІЙ З ТАРОЮ

                Автоматизовані операції з обліку зворотної багатооборотної тари. Враховано специфіку оподатковування таких операцій і розрахунків з постачальниками і покупцями.


                ОБЛІК БАНКІВСЬКИХ І КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ

                Реалізовано облік руху готівкових та безготівкових коштів і валютних операцій. Підтримується введення і друк платіжних доручень, прибуткових та видаткових касових ордерів. Автоматизовані операції розрахунків з постачальниками, покупцями та підзвітними особами, внесення готівки на розрахунковий рахунок й отримання готівки за грошовим чеком, придбання і продаж іноземної валюти, виплати (перерахування) заробітної плати, перерахування податків і внесків із заробітної плати. Під час відображення операцій суми платежів автоматично розбиваються на аванс і оплату. На підставі касових документів формується касова книга встановленого зразка.


                ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ З КОНТРАГЕНТАМИ

                Облік розрахунків з постачальниками і покупцями можна вести в гривнях і іноземній валюті. Курсові різниці з кожної операції розраховуються автоматично. Розрахунки з контрагентами можна вести за договором у цілому або із вказівкою конкретних документів розрахунків. Спосіб ведення розрахунків визначається окремо для кожного договору.


                ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ, НЕМАТЕРІАЛЬНИХ І МАЛОЦІННИХ АКТИВІВ

                Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів ведеться відповідно до П(С)БО 7 "Основні засоби", П(С)БО 8 "Нематеріальні активи", П(С)БО 9 "Запаси".

                Для основних засобів і нематеріальних активів автоматизовані такі основні операції як: надходження, прийняття до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація, переоцінка (для основних засобів). Можливий розподіл сум нарахованої амортизації за місяць між кількома рахунками або об'єктами аналітичного обліку. Для основних засобів, що використовуються сезонно, можливе застосування графіків нарахування амортизації.

                Для малоцінних активів автоматизовані операції передачі до експлуатації і списання з експлуатації.


                ОБЛІК ОСНОВНОГО І ДОПОМІЖНОГО ВИРОБНИЦТВА

                Автоматизовані розрахунок собівартості продукції і послуг, що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки давальницької сировини. Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. Наприкінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції і наданих послуг.


                Облік напівфабрикатів

                Для складних технологічних процесів, що мають проміжні стадії з випуском напівфабрикатів, підтримується складський облік напівфабрикатів і автоматичний розрахунок їхньої собівартості.


                Облік непрямих витрат

                Для загальновиробничих витрат реалізована можливість їх розподілу згідно показників нормальної потужності, відповідно до П(С)БО 16 "Витрати".

                Під час списання непрямих витрат можливе застосування різних методів розподілу за номенклатурними групами продукції (послуг). Для непрямих витрат можливі такі бази розподілу:

                • обсяг випуску
                • планова собівартість
                • оплата праці
                • матеріальні витрати
                • прямі витрати
                • окремі статті прямих витрат


                ОБЛІК ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ І КАДРОВИЙ ОБЛІК

                Підсистема призначена для організації роботи служб компанії, зайнятих управлінням людськими ресурсами, комплексної автоматизації процесів, що забезпечують підтримку кадрової політики підприємства з урахуванням всіх вимог чинного законодавства. Для вирішення завдань в даній області користувачам надаються наступні можливості:

                • робота з персональними даними співробітників
                • облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності
                • організація роботи зі штатним розкладом
                • робота з договорами підряду
                • облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів
                • розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів
                • використання показників ефективності діяльності організації і безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю
                • розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами
                • нарахування інших доходів, не пов'язаних з оплатою праці та доходів у натуральній формі
                • проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках
                • аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності
                • отримання уніфікованих звітних форм
                • обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці
                • формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої


                ПІДТРИМКА РІЗНИХ СХЕМ ОПОДАТКУВАННЯ

                В "BAS Бухгалтерії КОРП" підтримуються такі схеми оподаткування:

                • податок на прибуток і податок на додану вартість
                • податок на прибуток без податку на додану вартість
                • єдиний податок і податок на додану вартість
                • єдиний податок без податку на додану вартість
                • єдиний податок для суб'єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб


                Облік ПДВ

                "BAS Бухгалтерія КОРП" дозволяє формувати і реєструвати всі необхідні податкові документи: податкові накладні, додатки до них.

                У конфігурації реалізовано дві методики розрахунку податкової бази ("першої події") з ПДВ: оперативний розрахунок при проведенні документів і відкладене визначення податкових зобов'язань/кредиту в кінці періоду.

                Для контролю коректності податкового кредиту, показаного при надходженні, ведеться облік запасів в розрізі податкових призначень їх придбання.


                Податковий облік з податку на прибуток

                Податковий облік ведеться у відповідності з розділом 3 ПКУ.

                Поряд з бухгалтерським обліком доходів і витрат, ведеться облік різниць, що коригують фінансовий результат. З метою нарахування різниць, пов'язаних з амортизацією необоротних активів (ст. 138 ПКУ), ведеться паралельний облік ОЗ і НМА для цілей бухгалтерського і податкового обліку.

                За даними податкового обліку автоматично формується "Декларація з податку на прибуток".

                У конфігурації також підтримується облік податку на прибуток за період з 01.04.2011 – 31.12.2014 рр., згідно з попередньою редакцією розділу 3 ПКУ.


                Єдиний податок

                "BAS Бухгалтерія КОРП" дозволяє реєструвати доходи і витрати (за необхідності) юридичних і фізичних осіб - платників єдиного податку.

                Автоматично формуються "Книга обліку доходів (доходів і витрат) для фізичних осіб – суб'єктів підприємницької діяльності, а також "Декларації платників Єдиного податку – юридичних та фізичних осіб".


                ЗАВЕРШАЛЬНІ ОПЕРАЦІЇ ПЕРІОДУ

                Автоматизовані регламентні операції, що виконуються по закінченні періоду, у тому числі переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів та інші.

                До складу "BAS Бухгалтерії КОРП" входить набір звітів "Довідки-розрахунки", що відображають розрахунки, пов'язані з проведенням регламентних операцій по закриттю місяця: "Розподіл непрямих витрат", "Переоцінка валютних коштів" та інші.


                СТАНДАРТНІ БУХГАЛТЕРСЬКІ ЗВІТИ

                "BAS Бухгалтерія КОРП" надає користувачеві набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані залишків, оборотів рахунків і проводок у найрізноманітніших розрізах. Серед них оборотно-сальдова відомість, шахова відомість, оборотно-сальдова відомість по рахунку, обороти рахунку, картка рахунку, аналіз рахунку, аналіз субконто, обороти між субконто, зведені проводки, головна книга, діаграма.


                ЕКСПРЕС-ПЕРЕВІРКА ОБЛІКУ

                Експрес-перевірка ведення обліку допомагає користувачеві в будь-який момент отримати зведену і деталізовану інформацію про коректність даних. Всі перевірки об'єднані в групи:

                • положення облікової політики
                • аналіз стану бухгалтерського обліку
                • операції по касі
                • облік ПДВ
                • облік виробничих операцій
                • визначення фінансових результатів

                Звіт про результати експрес-перевірки супроводжується коментарями до кожної виконаної перевірки, які містять:

                • предмет контролю
                • результат перевірки
                • можливі причини помилок
                • рекомендації щодо усунення помилок


                  РЕГЛАМЕНТОВАНА ЗВІТНІСТЬ

                  В "BAS Бухгалтерію КОРП" включено обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подання власникам організації і контролюючим державним органам, включаючи форми бухгалтерської звітності, податкові декларації, звіти для органів статистики і державних фондів.

                  Регламентована звітність, що подається в податкові органи, може бути автоматично експортована у формат, затверджений державним органом, який реалізує податкову політику (у файли з розширенням XML). Так звані "схеми" (файли з розширенням *.xsd), за якими відбуваються формування файлів XML з даними звітів, поставляються і оновлюються разом з набором регламентованої звітності.

                  Конфігурація інтегрована з сервісом здачі електронної звітності "FREDO Звіт". Сервіс "FREDO Звіт" надає можливість безпосередньо з конфігурації:

                  • сформувати регламентовану звітність у різні державні органи
                  • перевірити заповнення (за допомогою вбудованих камеральних перевірок) і роздрукувати документи
                  • зашифрувати і підписати електронним цифровим підписом
                  • надіслати звіти до контролюючих органів і отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням
                  • зберегти на електронних носіях
                  • отримувати розшифровку показників звітів "FREDO Звіт" у конфігурації

                  Користувачі можуть самостійно вибрати варіант використання підсистеми регламентованої звітності: традиційна підсистема або сервіс "FREDO Звіт".

                  Тісна інтеграція сервісу "FREDO Звіт" з типовими конфігураціями дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту, а також отримувати розшифровки сум показників звітів сервісу "FREDO Звіт" у програмі.


                  СЕРВІСНІ МОЖЛИВОСТІ

                  Програма також включає наступні сервісні можливості:

                  • повнотекстовий пошук даних – пошук довільного тексту по усіх об'єктах конфігурації (документам, довідникам тощо)
                  • завантаження курсу валют з Інтернету
                  • завантаження класифікаторів (адресних, основних засобів тощо) та інші


                  Пошук даних

                  У конфігурації реалізований повнотекстовий пошук за даними інформаційної бази. Пошук можна вести за декількома словами, з використанням пошукових операторів або по точній фразі.


                  Управління доступом до облікових даних

                  Реалізована можливість вводити обмеження на доступ до облікових даних окремих організацій (юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців). Користувач з обмеженими правами доступу не має можливості не лише як-небудь змінити, але навіть переглянути закриті для нього дані.


                  Робота з розподіленими інформаційними базами

                  В конфігурацію включені плани обміну для розподілених інформаційних баз.


                  Інтернет-підтримка користувачів

                  Користувачі програми можуть безпосередньо при роботі з програмою готувати і відправляти думки про використання програми, звернення у відділ технічної підтримки, а також отримувати і переглядати відповіді відділу технічної підтримки.


                  Автоматичне оновлення конфігурації

                  У конфігурацію включений помічник оновлення конфігурації, який дозволяє отримати інформацію про останні оновлення, розміщені на сайті підтримки користувачів в мережі Інтернет, і автоматично встановити виявлені оновлення. Якщо файл оновлення вже отриманий, то помічник дозволяє провести оновлення з використанням файлу постачання оновлення (*.cfu) або файлу постачання конфігурації (*.cf) з будь-якого локального або мережевого каталогу.



                    Возврат к списку


                    26-12-2019
                    Початок продажів нового рішення "BAS Бухгалтерія КОРП"
                    Подробнее...

                    ТОВ "Вінер-Софт"
                    м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
                    Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
                     e-mail: vinersoft@ukr.net