тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Новини компанії

11.07.2019

Випуск редакції 3.1 "PDM Управління інженерними даними 3" і зниження ціни на електронні поставки

Випуск редакції 3.1 "PDM Управління інженерними даними 3" і зниження ціни на електронні поставки


Повідомляємо про випуск редакції 3.1 продукту "PDM Управління інженерними даними 3" – спільного рішення, призначеного для автоматизації конструкторсько-технологічної підготовки виробництва підприємств, організацій та їх підрозділів, діяльність яких пов'язана з НДДКР, а також модернізацією, доопрацюванням або ремонтом виробів. Рішення відноситься до класу PDM-систем (англ. Product Data Management – система управління даними про виріб).

Спільне використання "PDM Управління інженерними даними 3" з ERP-рішеннями і CAD-системами дозволяє, застосовуючи такі технології цифрового виробництва, як цифрове проектування виробів і технологічних процесів, а також створення цифрових двійників продукту, керувати даними про виріб протягом усього його життєвого циклу: від створення, до модернізації та виведення з експлуатації; інтеграція продукту з рішеннями "BAS ERP" та "Управління виробничим підприємством для України" (далі УВП) дозволяє управляти виробництвом керуючись оперативною та достовірною нормативно-довідковою інформацією про виріб.

З 15.07.2019 р. редакцією 3.1 будуть комплектуватися такі продукти:

  • "1С:Підприємство 8. PDM Управління інженерними даними 3"
  • "1С:Підприємство 8. PDM Управління інженерними даними 3. NFR"

Найменування

Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ

1С:Підприємство 8. PDM Управління інженерними даними 3

21 000

1С:Підприємство 8. PDM Управління інженерними даними 3, клієнтська ліцензія на 1 робоче місце

7 500

1С:Підприємство 8. PDM Управління інженерними даними 3, клієнтська ліцензія на 5 робочих місць

31 500

1С:Підприємство 8. PDM Управління інженерними даними 3, клієнтська ліцензія на 10 робочих місць

60 000

1С:Підприємство 8. PDM Управління інженерними даними 3, клієнтська ліцензія на 20 робочих місць

105 000

1С:Підприємство 8. PDM Управління інженерними даними 3, клієнтська ліцензія на 50 робочих місць

225 000

Опис функціональних можливостей програмного продукту наведено в Додатку 1.


ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Програмні продукти продаються через членів Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. докладніше http://unionba.com.ua), які мають статус "Центр ERP" або "Кандидат в центри ERP".

Програмний продукт поставляється в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір ПІН-кодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС (https://portal.1c.eu).


ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі Портал ІТС) за адресою https://portal.1c.eu буде переданий комплект електронної поставки, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які передбачені в складі придбаного продукту.

Продукт реєструється в базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження володіння ліцензійним продуктом користувачеві досить роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити і особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.1c.eu, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутива і ПІН-код, необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація і супровідні матеріали поставляються в форматі ресурсу https://portal.1c.eu. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава є, в свою чергу, вузлом ієрархічної структури. Таке уявлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для установки програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі в діалозі можна встановити програму повністю "в один клік" або вибрати установку частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.


СКЛАД ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ І ПОРЯДОК ЛІЦЕНЗУВАННЯ

До складу продуктів, що включають конфігурацію "PDM Управління інженерними даними 3", входить:

  • Дистрибутиви платформи і відповідної редакції конфігурації
  • Документація щодо роботи у платформі та конфігурації
  • Купон на пільговий супровід ІТС
  • Купон на пільговий супровід ІТС Галузевий
  • ПІН-код програмної ліцензії платформи на 1 робоче місце
  • ПІН-код захисту конфігурації відповідно на 1 робоче місце
  • ПІН-код для реєстрації продукту на Порталі ІТС (https://portal.1c.eu)
  • Реєстраційна картка і користувацька угода на використання відповідного програмного продукту
  • Інструкція з отримання галузевої програмної ліцензії

В поставку NFR-версії включені тільки дистрибутив конфігурації, документація до неї, а також ПІН-код програмної ліцензії конфігурації на 1 робоче місце місць, реєстраційна картка та користувацька угода на використання конфігурації на 1 робочому місці.

Перераховані програмні продукти є захищеними і містять фрагменти коду, які користувач не може змінити, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.

Розширення кількості автоматизованих робочих місць для версії ПРОФ здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20 або 50 робочих місць) і клієнтських ліцензій на відповідну конфігурацію (на 1, 5, 10, 20 або 50 робочих місць), в випадку захисту конфігурації системою ліцензування конфігурацій (СЛК).

Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією.

Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання в серверному варіанті.


СПІЛЬНЕ ВИКОРИСТАННЯ З "BAS ERP" АБО "УВП"

Користувачі редакції 3.1 продукту "PDM Управління інженерними даними 3" можуть за допомогою інструментів, що входять в поставку, передавати підготовлені в системі інженерні дані в інформаційні системи, що містять "BAS ERP" або "УВП". Інструкція по інтеграції включена в поставку продукту.


ПЕРЕХІД НА НОВУ РЕДАКЦІЮ КОНФІГУРАЦІЇ "PDM УПРАВЛІННЯ ІНЖЕНЕРНИМИ ДАНИМИ 3"

Зареєстровані користувачі програмного продукту "PDM Управління інженерними даними 3" редакції 3.0, які мають діючий договір ІТС з активним сервісом ІТС Галузевий на даний програмний продукт, можуть отримати нову редакцію в передбаченому для них порядку оновлення релізу конфігурації. Редакція 3.1 надається без додаткової оплати.

Дистрибутив конфігурації для оновлення через інтернет-підтримку опублікований на Порталі ІТС (https://portal.1c.eu). 


ПЕРЕНЕСЕННЯ ДАНИХ З КОНФІГУРАЦІЇ "PDM УПРАВЛІННЯ ІНЖЕНЕРНИМИ ДАНИМИ"

Перехід користувачів "PDM Управління інженерними даними" на "PDM Управління інженерними даними 3" редакції 3.1 здійснюється оновленням конфігурації зі збереженням раніше накопичених даних.


АПГРЕЙДИ

Апгрейди основних поставок

Апгрейд на продукт

  • 2900001847629 "1С:Підприємство 8. PDM Управління інженерними даними 3"

можна виконати з продуктів

  • 4601546042231 1С:Підприємство 8. PDM Управління інженерними даними
  • 4820179074048 1С:Підприємство 8. PDM Управління інженерними даними

Ціна апгрейда обчислюється як різниця цін придбаного продукту і продукту, що здається плюс 27 грн., але не менше половини вартості продукту. Якщо одночасно з ПРОФ версією основною електронної поставки купуються клієнтські або серверні ліцензії платформи, то в цьому випадку ціна апгрейда розраховується виходячи з вартості всього набору продуктів.

Для виконання апгрейда з продуктів версії 1С:Підприємство 8 необхідно повернути реєстраційну картку та ліцензійну угоду і ключ захисту (тільки для продуктів з апаратним захистом) програмного продукту, з якого виконується апгрейд.


СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка користувачів зазначених програмних продуктів здійснюється відповідно до правил надання сервісу ІТС "Лінія консультацій" (див. докладніше https://portal.1c.eu/applications/10).

Підтримка в частині платформи 1С:Підприємство і типової конфігурації (в разі, якщо така включена до складу програмного продукту) здійснюється службою технічної підтримки по 1С:Підприємству при наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

З 15.07.2019 р. в зв'язку з оптимізацією архітектури рішення і процедури підтримки змінюється Категорія супроводу в рамках сервісу ІТС Галузевий для програмного продукту "PDM Управління інженерними даними 3" – з 3-ї на 1-у Категорію.

Якщо у користувача даного продукту є активний сервіс ІТС Галузевий 3-ї категорії, термін дії якого починається раніше 15.07.2019 р., то він зможе користуватися сервісом до закінчення поточного терміну дії сервісу (ІТС Галузевий 3-ї категорії), система обліку автоматично надасть користувачу доступ до супроводу при наявності діючого договору супроводу ІТС. Після 15.07.2019 р., при пролонгації (або укладенні нового) договору супроводу, для отримання оновлень і консультаційно-методичного супроводу "PDM Управління інженерними даними 3", користувачеві необхідно буде активувати сервіс ІТС Галузевий 1-ї категорії за наявності діючого договору ІТС.

Сервісне обслуговування в частині роботи з платформою можна отримати, скориставшись сервісом ІТС "Лінія консультацій" https://portal.1c.eu/applications/67.

У частині, що стосується роботи безпосередньо з продуктами "PDM Управління інженерними даними" і "PDM Управління інженерними даними 3", сервісне обслуговування надає компанія "КТ-Сегмент" з 10:00 до 17:00, крім суботи, неділі та святкових днів:

  • адреса електронної пошти: hl-plm@kt-segment.ru
  • система електронної комунікації "Skype": hotline_1С_PDM


ДОДАТОК 1


ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ "PDM УПРАВЛІННЯ ІНЖЕНЕРНИМИ ДАНИМИ 3"

Продукт "PDM Управління інженерними даними 3" призначений для автоматизації конструкторсько-технологічної підготовки виробництва підприємств, організацій та їх підрозділів, діяльність яких пов'язана з НДДКР, а також модернізацією, доопрацюванням або ремонтом виробів. Рішення відноситься до класу PDM-систем (англ. Product Data Management – система управління даними про виріб).

Спільне використання "Управління інженерними даними 3" з ERP-рішеннями і CAD-системами дозволяє, застосовуючи такі технології цифрового виробництва, як цифрове проектування виробів і технологічних процесів, а також створення цифрових двійників продукту, керувати даними про виріб протягом усього його життєвого циклу: від створення до модернізації та виведення з експлуатації; інтеграція продукту з ERP, або з УВП дозволяє управляти виробництвом керуючись оперативною і достовірною нормативно-довідковою інформацією про виріб.

Продукт "PDM Управління інженерними даними 3" (PDM 3) дозволяє управляти електронною структурою виробу, файловим архівом конструкторської та технологічної документації, вести облік оригіналів і копій паперового архіву, розраховувати трудові та матеріальні норми, оперувати електронними повідомленнями про зміну, дозволяє вести підготовку інженерних даних для подальшої передачі в інформаційні системи, що містять конфігурації "BAS ERP" або "Управління виробничим підприємством для України" (далі УВП).

"1С:Підприємство 8. PDM Управління інженерними даними 3" забезпечує:

  • управління складом проектованих виробів
  • управління електронним архівом документів з конструкторсько-технологічної підготовки виробництва, включаючи операції запозичення складу
  • різноманітне проектування виробів
  • зберігання варіантів, що не увійшли в основний проект виробу
  • пошук вузлів і деталей за різними проектами
  • пошук документів з певними компонентами
  • напівавтоматичну нумерацію (позначення) вузлів, деталей та документів
  • можливість переглядати документи, креслення і тривимірні моделі різних графічних форматів
  • контроль унікальності позначень виробів (документів)
  • можливість перевірки комплектності випущеної документації
  • контроль номенклатури застосовуваних матеріалів і сортаменту
  • облік надходження робочої документації в архів
  • формування на будь-якій стадії проекту різних звітів за результатами проектування
  • ведення технологічних маршрутів
  • можливість завдання різних матеріальних і трудових норм в залежності від технологічних маршрутів на виріб
  • облік основного і допоміжного матеріалів і оснащення
  • облік напівфабрикатів в точках технологічних маршрутів
  • обробку збірних одиниць, що не підлягають врахуванню при плануванні (так званих "фантомів")
  • запуск прикладних програм для редагування документів прямо з системи
  • підготовку інженерних даних для подальшої передачі в інформаційні системи, що містять конфігурації "BAS ERP" або "УВП"


Управління структурою виробу

Редактор структури виробу надає такі можливості:

  • зміна складу компонентів виробу
  • побудова електронної структури виробу без вихідних даних моделі
  • створення і додавання в електронну структуру виробу елементів, відсутніх в CAD-моделі, таких як комплекти, інші вироби, документи, варіанти допустимих замін і т.д.

Редактор структури виробу має багатовіконний інтерфейс, що дає можливість змінювати кожен виріб у власному вікні. Для опису складу виробу можна додати власні параметри, пов'язані з певним елементом, при цьому параметр автоматично додається до виробу.

Редактор структури виробу дозволяє додавати елементи оформлення до складу виробу, приводячи його до виду одиничної або групової специфікації. Елементи оформлення при цьому можуть бути довільні, і їх кількість також необмежено. У редакторі електронна структура виробу приймає остаточний, оформлений вид. Редактор є потужним засобом створення і зміни електронної структури виробу.

Редактор дозволяє розміщувати в структурі виробу об'єкти моделей і креслень у вигляді документів, а також додавати вторинне подання даних цих документів, що є растровим зображенням.


Редактор виконань

Редактор виконань дозволяє швидко редагувати кілька виконань в одному робочому вікні, що зменшує ймовірність виникнення помилки. Створення виконань виробів – важлива частина створення електронної структури виробу (ЕСВ).

Вікно редактора виконань складається з двох основних частин. У верхній частині вікна редактора виконань знаходиться список елементів, що входять в усі виконання, і відображається кількість входжень. У нижній частині відображаються атрибути зв'язку входження відповідного (активного) елемента в виконання.


Електронний та паперовий архів документації

Документи є необхідною частиною конструкторсько-технологічної підготовки, тому що визначають готовність процесу до наступного етапу в ланцюзі життєвого циклу. Електронний архів документації у системі "PDM 3" є невід'ємною частиною роботи користувачів з вмістом та з атрибутивної частиною документів, електронним документообігом, версіонування документів, а також різного роду бізнес-процесами життєвого циклу документації.

Основною сутністю в електронному архіві у системі "PDM 3" є документ, який несе атрибутивну інформацію. До документа прикріплюються файли, які можуть бути організовані за ієрархічним принципом папка-файл. Електронне сховище дозволяє зберігати і ідентифікувати вміст файлів по цифровим ідентифікаційним кодам, тобто по вмісту.

Документи можуть бути організовані по папках, що незалежні від ЕСВ. Але більш кращий варіант – це зберігання документів в електронній структурі виробу. Документи можуть бути пов'язані не тільки з файлами зі сховища, але і з папками. Кожен документ має свою картку – набір параметрів, що характеризують даний документ. Крім картки документ має стан і стадію, що визначає його фазу в життєвому циклі.

Управління документами, а також будь-якими елементами PDM здійснюється через провідник, в якому можна створити ієрархію документів, видалити або додати документ, папку. За допомогою провідника документи можна запозичувати в структуру виробу.


Управління довідковими даними

Вид довідників максимально наближений до каталогів постачальників. Кожна сутність в довіднику представляється саме так, як це зручніше для користувача. Навігація здійснюється по сторінках за допомогою командної панелі, а самі елементи, що зберігаються в довіднику, мають кілька контекстів зображення: контекст для перегляду і контекст для редагування.

Інтерфейс довідника працює в двох режимах:

  • динамічному – для редагування
  • статичному – для пошуку і навігації

Відображення може бути побудовано на базі Web-сторінки постачальника саме так, як зручно для конкретних довідкових даних. Класифікатори мають дерево ієрархії папок і ресурсів-елементів, що групують довідкові дані. Дерево організовано так, що присвоєння кожної його гілки певного коду дозволяє на кінцевому етапі сформувати код у елемента, що включає всю ієрархію груп.


Погодження та затвердження, зміна станів

Крім структурованого архіву організації ефективного документообігу сприяють ще й бізнес-процеси управління до яких належать процеси узгодження-затвердження, а також бізнес-процес зміни станів.

Елементи і документи системи "PDM 3" мають спеціалізовані параметри – "Стан" і "Стадія". Параметр "Стан" відповідає за готовність документації щодо виробу до наступного за ланцюжком процесу, а параметр "Стадія" – за зазначення фази ЖЦ виробу, на якій знаходиться виріб або його ревізії. Параметр "Стан" більше застосовується до документів, в той час як "Стадія" – до елементів виробу. Однак для нерозривному зв'язку між виробом і документами обидва цих параметра існують і для документів, і для елементів виробу. Вираз "Статус Документа" тут ідентичний виразу "Стан Документа". У разі готовності документів або ЕСВ ініціюється бізнес-процес зміни стану.

Бізнес-процес зміни стану – це складний механізм, що задіює, крім безпосередньо зміни стану, ще й механізми узгодження, розсилки повідомлень, відповідей на повідомлення, зміни групових політик безпеки, автоперевод станів ревізій елементів та багато іншого. Його роботу можна описати так: після чергової стадії ЕСВ і документація поміщуються у спеціалізований документ, який показує поточний стан елементів і наступний стан за ланцюжком ЖЦ.

Далі вказується список осіб, що беруть участь в бізнес-процесі, а також ступінь їх участі. Ці особи будуть брати участь в погодженні та затвердженні елементів і документів. Після цього вказується групова політика безпеки, яка буде застосована до елементів в ланцюжку: вихідне – новий стан. Групова політика регламентує доступ до елементу після перекладу стану. Вона описується спеціальним елементом, який містить права доступу для різних користувачів і груп. Застосування групової політики при перекладі станів дозволяє заборонити зміни, перегляд або інші дії авторам і делегувати права особам, що погоджують або стверджують. Після запуску бізнес-процес починає роботу автоматично, розсилаючи доручення особам та відстежуючи виконання цих доручень.

Кожному користувачеві, залежно від ступені участі, приходить повідомне або діяльне доручення, реакція на яке дозволить бізнес-процесу рухатися далі за ланцюжком подій. Як тільки всі доручення бізнес-процесу виконані, бізнес-процес змінює стан елементів, застосовує групову політику і завершується, залишаючись збереженим для подальшого аналізу.


Архів паперових документів 

Для використання "PDM 3" службою технічного архіву підприємства у системі передбачено робоче місце працівника архіву. Система зберігає картотеку паперового документа для швидкого пошуку і управління.

Основою управління паперовим архівом є поняття інвентарної книги, в якій знаходяться картки обліку документів, що підлягають тиражуванню, обліку змін тощо. Інвентарні книги є ієрархічним довідником, в якому зберігаються картки обліку документів. За допомогою папок всередині цього довідника є можливість віднести певні картки обліку до різних інвентарних книг.

Використання "PDM 3" службою архіву забезпечує:

  • автоматичне заповнення картки обліку даними з "PDM 3"
  • зберігання файлів паперового оригіналу
  • облік змін і видач документації абонентам
  • складання заявок на тиражування документів
  • отримання звіту "Видані копії"
  • автоматичне формування заявки на тиражування документів за зареєстрованим повідомленням про зміни
  • відстеження стану документа: архів, анульований, замінений

Кожна картка обліку містить список документів та їх ревізій, що підлягають обліку. Одній картці може відповідати один документ і кілька його ревізій, представлених у списку документів. Документ і його ревізії можуть бути надруковані на різних твердих копіях, і тому для правильного обліку інвентарних номерів в цьому випадку використовується поле "Зміна", яке надає унікальність ревізії в рамках загального інвентарного номера.

Зі створеної картки обліку можливий перегляд списку проведених електронних документів повідомлень про зміну, які зачіпали цей документ. У разі відкриття повідомлення про зміну є можливість переглянути зміст зміни і дії.

Для поточної роботи підрозділу, що видало оригінали документів або ведучому спостереження за виготовленням виробу у виробництві, виділяють екземпляр копій відповідних документів. Тиражування документів у системі PDM починається зі створення спеціалізованого документа – заявки на тиражування. Заявка на тиражування має бути створена за необхідності обліку виданих копій і є підставою для оформлення видачі. Без оформлення заявки на тиражування не можна оформити видачу.

Заявка на тиражування – це електронний документ, в якому необхідно вказати документи, які підлягають тиражуванню. У списку документів, в заявці на тиражування, необхідно вказати абонентів і кількість необхідних копій.

Видача копій оформлюється електронним документом видачі копій. Цей документ оформлюється на підставі заявки на тиражування і завжди містить різницю між документами, зазначеними у заявці на тиражування, і документами, зазначеними у видачі.

Таким чином, на основі однієї заявки на тиражування можна оформити кілька документів видачі до тих пір, поки кількість виданих не дорівнюватиме кількості запитаних за заявкою на тиражування. У заявці на тиражування присутній спеціалізований звіт, який дозволяє побачити, скільки копій документів видано, а скільки ще залишилося видати.


Управління технологією виготовлення

Технологічна підготовка виробництва в "PDM 3" базується на понятті електронної технології виробу – інформаційного опису процесу виробництва, що містить опис всіх процесів і засобів, які необхідні для виготовлення виробу.

Електронна технологія в "PDM 3" оперує безліччю сутностей технологічної підготовки виробництва, і робота з нею організована на спеціалізованому робочому місці управління технологією виготовлення. Робоче місце дозволяє відкривати, створювати, змінювати технологічні процеси, операції, переходи, маршрути, комплектування та багато іншого. Складається з панелі завдань, що містить дії, які можна провести з виділеною сутністю. Природно, панель завдань змінюється при проходженні по об'єктах технології. Дерево технології є розгорнутий опис процесу зі списком операцій, переходів, засобів оснащення, комплектування, виробів типового і групового технологічних процесів, вихідних виробів, основних матеріалів і т.д. Робоча область організована для зміни технології, містить вбудовані редактори для всіх сутностей, в тому числі і редактор переходів.

Електронна технологія має можливість вставки ескізів, креслень, малюнків, програм з ЧПУ в робочу область. Можливе представлення загального дерева технології на весь виріб цілком, а також можливість редагування в цьому режимі.

Редактор переходів має функціонал для вставки таблиць, спецсимволів, креслень тощо. Редактор переходів дозволяє копіювати в себе форматований текст з будь-якого текстового редактора зі збереженням усіх атрибутів тексту.

Користувач має можливість підготувати технологічний процес таким чином, щоб він був читаємий і зручний. Крім того, користувач може роздрукувати електронну технологію в редакторі "PDM 3" без використання стандартних звітів і карт. Отриманий при друку техпроцес повністю відповідає технології WYSIWYG, що означає, отримую те, що бачу. Тобто, застосувавши форматування, таблиці, колір, користувач отримує те ж саме на папері разом з операціями у вигляді зручного для сприйняття робітниками процесу. Якщо ж для користувача важлива відповідність документації ЄСТД, він може на базі електронної технології отримати звіти.


Розцеховочний маршрут

Розцеховочний маршрут є найважливішим засобом для укрупненого аналізу виробничого процесу. Він дозволяє визначити послідовність цехів або ділянок, яку буде проходити виріб в процесі виготовлення, без конкретизації операцій. Маючи в наявності інформацію про вихідні компоненти і матеріали, що споживаються в кожному пункті маршруту, ми фактично маємо всю інформацію для об'ємно-календарного планування.

В управлінні електронною технологією "PDM 3" важлива роль відведена саме маршрутам. Спеціалізований інтерфейс для створення і зміни маршрутів, підключення до пунктів маршруту зведених даних за матеріалами, напівфабрикатами, вихідними виробами, що виготовляються, а також зазначення укрупненого часу виготовлення в кожному пункті, де цех або ділянка є "чорним ящиком", а в іншому пункті навпаки, розписавши послідовність операцій, ми отримуємо керовану деталізацію технології для скорочення часу підготовки виробництва. Безумовно, маршрут можна використовувати і стандартно, як засіб зазначення цехових технологічних процесів в його пунктах. Маршрут пов'язаний з точками маршруту "ERP", що дозволяє без проблем почати укрупнення планування, як тільки буде підготовлена ЕСИ.

В "PDM 3" на базі маршруту можна створити аналітичну карту процесу, яка застосовується для оцінки вузьких місць під час виготовлення виробу. Тобто до маршруту, крім стандартних пунктів обробки, додаються ще пункти, які описують переміщення виробу, складування і контролю. За наявності систем імітаційного моделювання типу GPSS на базі аналітичних карт процесу можна промоделювати вузькі місця виготовлення виробу, визначити, де утворюються черги обробки, а де простої.


Ревізії 

Для опису життєвого циклу виробу в "PDM 3" використовується механізм ревізій (версій) елементів і документів. Зміна у виробі або документі супроводжується створенням нової версії останнього, в якому відображаються проведені зміни. У будь-який момент часу можна побачити кількість, стан версій, послідовність їх створення, їх стану. Можна здійснити повернення до певної версії.


Типові і групові технологічні процеси 

При підготовці типових і групових технологічних процесів ревізії створюються для конкретизації змін елементів технологічного процесу, що відповідають певній деталі або групі деталей. Для типових і групових технологічних процесів, зміни в яких набагато складніше, ніж в одиничних, за рахунок наявності загальної та конкретизуємої частин, застосовуються спеціальні засоби, розроблені в "PDM 3", в числі яких – аналіз виробів на виявлення загальних частин, аналіз технології на збіг шаблонами або іншими технологіями. 


Таблиці параметрів 

В "PDM 3" можливе створення технології за таблицею параметрів. У разі, якщо на підприємстві параметри технології мають безліч залежностей від параметрів виробів, але при цьому ця залежність не функціональна, можна застосувати таблиці параметрів, які дозволять встановити табличну відповідність між параметрами виробу і параметрами технології, між параметрами технології і типорозмірами виробу і, нарешті, між параметрами однієї технології і різними виробами. Параметрична технологія застосовується в типорозмірних виробах з постійністю конструкції: суднобудування, виробництво труб, кабелів, будівельної арматури тощо.


Функціональні залежності 

Якщо є чітка функціональна залежність між параметрами виробу і параметрами технології, можна застосувати обчислювані значення параметрів або так звані параметри-функції. Параметри функції є величиною, що обчислюється, у якої як аргументи можуть бути зіставлені будь-які інші параметри, в тому числі й інші параметри-функції. Тіло параметра-функції описується в спеціалізованому редакторі формул, який підтримує функціонал мови платформи. Зміна параметрів аргументів викликає перерахунок значення параметра-функції та за необхідності залежний від нього каскадний перерахунок. Такий механізм дозволяє здійснити функції розрахунку витрати матеріалів, покриттів прямо в тексті технології та реагувати на зміни відповідних величин у виробі.


Нормування

Система управління інженерними даними "PDM 3" містить вбудоване середовище для здійснення інженерних розрахунків, розрахунків норм витрат матеріалів і трудових норм. Нормування у системі "PDM 3" базується на наборі певних нормувальних таблиць (карт), формул і наборах параметрів розрахунку, взаємозалежних між собою. Нормувальні таблиці є універсальним механізмом для формування нормувальних довідкових даних, аналогічних таблиць, що зберігаються на підприємствах в паперовому вигляді. Зручний механізм вибору параметрів з нормувальних таблиць дозволяє значно спростити пошук певних коефіцієнтів у порівнянні з ручним розрахунком. Подальше використання обраних коефіцієнтів у формулах розрахунку і обчислення за цими формулами повністю закривають розрахункові нормувальні завдання на підприємстві. Механізм незалежного поновлення і зберігання нормувальних таблиць дозволяє створювати власні карти нормування, які збережуться при оновленнях системи і придбанні додаткових карт. Система дозволяє здійснювати коригування будь-яких формул розрахунку і значень коефіцієнтів.

При розрахунках в середовищі нормування "PDM 3" використовується механізм зберігання історії, який дозволяє отримати вихідні дані за певним параметром, що розрахований, і здійснити, при необхідності, перевірочний перерахунок або аналіз отриманого колись значення.

Комплект карт за укрупненими трудовими нормативами часу для "PDM Управління інженерними даними 3" є необов'язковим доповненням до "PDM 3" і використовується при розрахунках нормативів трудовитрат.


Спільне використання з "BAS ERP" і "УВП"

Користувачі редакції 3.1 продукту "PDM Управління інженерними даними 3" можуть за допомогою інструментів, що входять в поставку, передавати підготовлені в системі інженерні дані в інформаційні системи, що містять конфігурації "BAS ERP" і "УВП".

Конфігурації на підставі планів обміну обмінюються даними про склад виробу, при цьому принцип роботи конструкторів, технологів, нормувальників і співробітників архіву в рамках системи не змінюється.

"PDM 3" дозволяє на підставі конструкторського і технологічного складів виробу в спеціальному інтерфейсі автоматично формувати комплект конструкторсько-технологічної документації на виріб і його комплектуючі в форматі, що використовується обліковою системою.

Для системи "УВП" формуються елементи довідників "Специфікації" і "Технологічні карти виробництва".

Для системи "BAS ERP" формуються елементи довідників "Ресурсні специфікації" і "Маршрутні карти".


Возврат к списку


11-07-2019
Випуск редакції 3.1 "PDM Управління інженерними даними 3" і зниження ціни на електронні поставки
Подробнее...
08-07-2019
Інформаційно-технологічний супровід (липень 2019 року)
Подробнее...
03-07-2019
Курс "Основні концепції проектного менеджменту" з 7 по 9 серпня 2019 року в Києві
Подробнее...
03-07-2019
Курс "Розробка розподілених інформаційних систем в програмі "1С:Підприємство 8" з 30 липня по 1 серпня 2019 року в Києві
Подробнее...
07-06-2019
Новий функціонал сервісу "FlyDoc" щодо роботи з податковими документами
Подробнее...
07-06-2019
Новий функціонал сервісу "FlyDoc" щодо роботи з податковими документами
Подробнее...
26-04-2019
Початок продажу "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу"
Подробнее...
26-04-2019
Початок продажу "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу"
Подробнее...
25-04-2019
Початок продажу електронних поставок клієнтських ліцензій "1С:Підприємство 8" для мобільної платформи. Правила розповсюдження і використання мобільних прикладних програм, розроблених на платформі "1С:Підприємство 8", при використанні співробітниками одні
Подробнее...
25-04-2019
Плани підвищення цін на програмний продукт "1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством"
Подробнее...
24-04-2019
Зміна номенклатури і планове підвищення цін на програмні продукти для корпоративного ринку попереднього покоління
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами"
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами"
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія будівельної організації"
Подробнее...
27-02-2019
Початок продажу рішення для автоматизації магазинів – "BAS Роздрібна торгівля"
Подробнее...
01-02-2019
Початок продажу фінальної версії рішення CPM-класу – "BAS Управління холдингом"
Подробнее...
27-12-2018
Початок продажу рішення для управління торговельною діяльністю – "BAS Управління торгівлею"
Подробнее...
09-11-2018
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"
Подробнее...
30-10-2018
Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України з травня 2019 року
Подробнее...
03-10-2018
Початок продажів нового сервісу Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів
Подробнее...

ТОВ "Вінер-Софт"
м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
 e-mail: vinersoft@ukr.net