тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Новини компанії

07.06.2019

Новий функціонал сервісу "FlyDoc" щодо роботи з податковими документами

Новий функціонал сервісу "FlyDoc" щодо роботи з податковими документами


У вересні 2018 року було оголошено про початок продажів сервісу FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами, який розроблений компанією "СОФТКОМ" (м. Київ, член Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу "(САБ), www.softcom.ua).

Сервіс FlyDoc представляє собою модуль, який вбудовується в системи для автоматизації бізнесу та дозволяє обмінюватися юридично значимими електронними документами з користувачами програм FlyDoc, FREDO ДокМен, M.E.Doc, СОТА, через сервер обміну електронними документами ПТАХ. Сервіс підтримує роботу з електронними цифровими підписами (ЕЦП) всіх акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними ЕЦП від Державної Фіскальної Служби України.

У цій новині повідомляємо, що починаючи з версії FlyDoc 1.1.3.1, в сервіс додана нова функціональність для роботи з податковими документами.

У новій версії реалізовані такі можливості:

  1. Функціонал автоматичної і ручної реєстрації в ДФС "Податкових накладних" і "Додатків 2" до них з отриманням інформації про стан реєстрації в ЄРПН
  2. Функціонал автоматичного і ручного обміну з контрагентами "Податковими накладними" і "Додатками 2" до них
  3. Функціонал автоматичної і ручної звірки з ЄРПН. Включена можливість імпорту документів з сервера ДФС
  4. Автоматичне та ручне відправлення до ДФС "Запиту щодо отримання ліміту реєстрації в ЄРПН". Контролюється можливість реєстрації "Податкових накладних" та "Додатків 2" до них відповідно до наявного ліміту
  5. Оптимізовано відображення робочого столу FlyDoc. А саме, робочий стіл FlyDoc розділено на закладки: "Первинні документи", "Звірка з ЄРПН" та "Додаткові документи ДФС". Додані додаткові фільтри на робочому столі
  6. Завантаження ліцензій на FlyDoc

Починаючи з версії 1.1.3.1 в поставку FlyDoc включено обмін такими документами:

  • Податковими накладними
  • Додатками №2 до податкових накладних
  • Рахунками-фактурами
  • Актами
  • Видатковими накладними
  • Іншими вкладеннями будь-якого формату

У FlyDoc можна додати будь-який документ, який є в обліковій системі користувача, і повноцінно використовувати для електронного документообігу.

Звертаємо увагу, будь-яка юридична і фізична особа – підприємець (ФОП) має можливість спробувати повнофункціональну версію FlyDoc терміном на 1 місяць безкоштовно для демонстрації та оцінки можливостей сервісу. Для активації сервісу слід звертатися до компаній-членів САБ.

Детальніше про всі сервіси ІТС, і сервіс FlyDoc зокрема, описано на Порталі ІТС.


Возврат к списку


11-07-2019
Випуск редакції 3.1 "PDM Управління інженерними даними 3" і зниження ціни на електронні поставки
Подробнее...
07-06-2019
Новий функціонал сервісу "FlyDoc" щодо роботи з податковими документами
Подробнее...
07-06-2019
Новий функціонал сервісу "FlyDoc" щодо роботи з податковими документами
Подробнее...
26-04-2019
Початок продажу "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу"
Подробнее...
26-04-2019
Початок продажу "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу"
Подробнее...
25-04-2019
Початок продажу електронних поставок клієнтських ліцензій "1С:Підприємство 8" для мобільної платформи. Правила розповсюдження і використання мобільних прикладних програм, розроблених на платформі "1С:Підприємство 8", при використанні співробітниками одні
Подробнее...
25-04-2019
Плани підвищення цін на програмний продукт "1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством"
Подробнее...
24-04-2019
Зміна номенклатури і планове підвищення цін на програмні продукти для корпоративного ринку попереднього покоління
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами"
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами"
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія будівельної організації"
Подробнее...
27-02-2019
Початок продажу рішення для автоматизації магазинів – "BAS Роздрібна торгівля"
Подробнее...
01-02-2019
Початок продажу фінальної версії рішення CPM-класу – "BAS Управління холдингом"
Подробнее...
27-12-2018
Початок продажу рішення для управління торговельною діяльністю – "BAS Управління торгівлею"
Подробнее...
09-11-2018
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"
Подробнее...
30-10-2018
Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України з травня 2019 року
Подробнее...
03-10-2018
Початок продажів нового сервісу Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів
Подробнее...
27-09-2018
Початок продажів нового сервісу FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами
Подробнее...
31-08-2018
Редакція 2.0 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" отримала сертифікат "Сумісно! Система програм 1С:Підприємство!"
Подробнее...
05-06-2018
Початок продажів рішення ECM-класу – "BAS Документообіг КОРП
Подробнее...

ТОВ "Вінер-Софт"
м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
 e-mail: vinersoft@ukr.net