тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Новини компанії

26.04.2019

Початок продажу "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу"

Початок продажу "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу"


IT-галузь є однією з провідних експортно-орієнтованих галузей економіки України, яка вимагає наявності кваліфікованих кадрів. Підготовка фахівців є одним з головних напрямків діяльності Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ).

Для якісного навчання студентів на сучасних рішеннях для автоматизації бізнесу підготовлений і з 02.05.2019 р. надходить в продаж комплект методичних матеріалів по роботі з системами автоматизації бізнесу для використання в навчальному процесі.

Найменування

Рекомендована ціна для навчальних закладів, грн. з ПДВ 20%   

Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу

4 200


ПОРЯДОК ПРИДБАННЯ І СКЛАД КОМПЛЕКТУ МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ

Для придбання даного Комплекту методичних матеріалів навчальному закладу (НЗ) необхідно звернутися до відділу САБ по роботі з навчальними закладами за електронною адресою osvita@unionba.com.ua. Комплект продається навчальним закладам через членів САБ на наступних умовах:

  1. Підписання Меморандуму про співпрацю з САБ по організації навчання роботи з системами автоматизації бізнесу (з печаткою навчального закладу та підписом відповідальної особи)
  2. Заповнення Анкети-заявки (в електронному вигляді)
  3. Скан-копії ліцензії НЗ, виданої Міністерством освіти і науки (головну сторінку + додаток до неї)

Анкету-заявку для заповнення та Меморандум про співпрацю можна отримати у відділі САБ по роботі з навчальними закладами за електронною адресою osvita@unionba.com.ua. На цю ж адресу висилаються документи, перераховані вище.

Після підписання Меморандуму, член САБ, через якого оформлюється придбання, розміщує заявку в розділі технічної підтримки. Відвантаження здійснюється через дистриб'ютора після розгляду заявки.

До складу методичного комплекту будуть включатися методичні посібники з розробки систем для автоматизації бізнесу, методичні посібники по роботі з прикладними рішеннями для автоматизації бізнесу, дистрибутиви відповідних прикладних рішень і набір інструментів для організації 50 робочих місць для навчання системам автоматизації бізнесу.

Також Методичний комплект включає свідоцтво про статус НЗ – "Центр освітніх ініціатив".


ПІЛЬГОВИЙ ПЕРЕХІД НА "КОМПЛЕКТ МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМ АВТОМАТИЗАЦІЇ БІЗНЕСУ ДЛЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ"

Зареєстровані користувачі нижчеперелічених навчальних комплектів:

  • 4601546032867 1С:Підприємство 8.0. Комплект для навчання у вищих та середніх навчальних закладах України
  • 4601546047137 1С:Підприємство 8. Комплект для навчання у вищих та середніх навчальних закладах України
  • 4820179070897 1С:Підприємство 8. Комплект для навчання у вищих та середніх навчальних закладах України
  • 4820179072792 1С:Підприємство 8. Комплект для навчання у вищих та середніх навчальних закладах України

при наявності підписаного Меморандуму про співпрацю можуть безкоштовно отримати цей Комплект методичних матеріалів. Для здійснення пільгового переходу необхідно звернутися до відділу по роботі з навчальними закладами за адресою osvita@unionba.com.ua і надати перелік документів, описаних в розділі "Порядок придбання і склад комплекту методичних матеріалів". Пільговий перехід є безстроковим.

Користувачі навчальних комплектів з апаратним захистом при пільговому переході здають ключ на 20 користувачів, ключ на сервер 32-х розрядний і реєстраційну анкету.

Користувачі навчальних комплектів для НЗ з програмною захистом здають анкету. ПІН-код ліцензій на додаткові робочі місця і сервер автоматично блокуються в Центрі ліцензування.

Пільговий перехід можна виконати через члена САБ.

Просимо звернути увагу, що в старі Комплекти не планується додавання нових рішень для автоматизації бізнесу, тому ми рекомендуємо користувачам цих продуктів виконувати пільговий перехід на "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу".

Технічна підтримка старих комплектів буде здійснюватися в повному обсязі тільки при виконанні всіх умов з розділу "Сервіс "Освітній супровід".


СЕРВІС "ОСВІТНІЙ СУПРОВІД"

Сервіс "Освітній супровід" надається навчальним закладам, які підписали Меморандум про співпрацю з САБ, на термін 12 місяців. До складу сервісу "Освітній супровід" входить безкоштовне отримання інформаційно-методичних матеріалів та оновлення програм, що входять в Комплект методичних матеріалів, що використовуються в навчальному процесі НЗ.

Для первинного отримання доступу до сервісу (при покупці або пільговому переході) необхідно заповнити електронну заявку і відправити в відділ по роботі з навчальними закладами. Форму-заявку можна отримати звернувшись за адресою osvita@unionba.com.ua.

Для продовження використання сервісу на наступні 12 місяців НЗ повинні надати до відділу по роботі з навчальними закладами звіт в електронному вигляді про те, як в навчальному процесі використовувалися програми та інформаційні матеріали за минулий навчальний рік. Форму звіту можна отримати, звернувшись за адресою osvita@unionba.com.ua.


Возврат к списку


07-06-2019
Новий функціонал сервісу "FlyDoc" щодо роботи з податковими документами
Подробнее...
07-06-2019
Новий функціонал сервісу "FlyDoc" щодо роботи з податковими документами
Подробнее...
05-06-2019
Інформаційно-технологічний супровід (червень 2019 року)
Подробнее...
21-05-2019
Курс "Робота з керованими формами платформи "1С:Підприємство 8" з 24 по 26 червня 2019 року в Києві
Подробнее...
21-05-2019
Курс "Професійна робота в програмі "BAS Документообіг КОРП, редакція 2.1" з 20 по 21 червня 2019 року в Києві
Подробнее...
26-04-2019
Початок продажу "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу"
Подробнее...
26-04-2019
Початок продажу "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу"
Подробнее...
25-04-2019
Початок продажу електронних поставок клієнтських ліцензій "1С:Підприємство 8" для мобільної платформи. Правила розповсюдження і використання мобільних прикладних програм, розроблених на платформі "1С:Підприємство 8", при використанні співробітниками одні
Подробнее...
25-04-2019
Плани підвищення цін на програмний продукт "1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством"
Подробнее...
24-04-2019
Зміна номенклатури і планове підвищення цін на програмні продукти для корпоративного ринку попереднього покоління
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами"
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами"
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія будівельної організації"
Подробнее...
27-02-2019
Початок продажу рішення для автоматизації магазинів – "BAS Роздрібна торгівля"
Подробнее...
01-02-2019
Початок продажу фінальної версії рішення CPM-класу – "BAS Управління холдингом"
Подробнее...
27-12-2018
Початок продажу рішення для управління торговельною діяльністю – "BAS Управління торгівлею"
Подробнее...
09-11-2018
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"
Подробнее...
30-10-2018
Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України з травня 2019 року
Подробнее...
03-10-2018
Початок продажів нового сервісу Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів
Подробнее...
27-09-2018
Початок продажів нового сервісу FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами
Подробнее...

ТОВ "Вінер-Софт"
м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
 e-mail: vinersoft@ukr.net