тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Новини компанії

01.02.2019

Початок продажу фінальної версії рішення CPM-класу – "BAS Управління холдингом"

Початок продажу фінальної версії рішення CPM-класу – "BAS Управління холдингом"


Сповіщаємо про випуск фінальної версії рішення CPM-класу (Corporate Performance Management – управління ефективністю холдингу) – "BAS Управління холдингом", яке призначене для автоматизації широкого спектру задач, пов'язаних з обліком, плануванням і контролем ефективності холдингів різного масштабу.

Всі права на конфігурацію належать компанії "NetHelp" (Польща).

З 05.02.2019 р. у продажі продукти:

Найменування

Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ

BAS Управління холдингом

600 000

BAS Управління холдингом. Ліцензія для дочірніх підприємств і філій

100 000

Програмний продукт призначений для комплексної автоматизації керуючих компаній холдингів і охоплює основні галузі управлінського та фіскального обліку:

  • бюджетування та централізоване казначейство
  • консолідація управлінської звітності та бізнес-аналіз
  • управління договорами
  • управління проектами
  • стратегічне управління відповідно до Balanced Scorecard
  • бухгалтерський і податковий облік відповідно до законодавства України
  • облік, підготовка окремої та консолідованої звітності за МСФЗ
  • управління майстер-даними (нормативно-довідковою інформацією) групи компаній

Цільовим сегментом "BAS Управління холдингом" є групи компаній з повною або частковою централізацією функцій управління фінансами, у яких керуючі компанії та бізнес-одиниці неоднорідні з точки зору галузевої належності або експлуатованих ІТ-систем.

Детальний опис функціональних можливостей конфігурації "BAS Управління холдингом" наводиться в Додатку 1.


ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ

Розповсюдження і впровадження програмного продукту 2900001967662 "BAS Управління холдингом" здійснюється тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. докладніше http://unionba.com.ua/), які мають діючий статус Центр ERP або Кандидат в Центр ERP та придбали продукт "BAS Управління холдингом. NFR".

Для придбання продукту "BAS Управління холдингом" користувачу необхідно заповнити, підписати і подати заявку члену САБ за єдиною формою (завантажити шаблон і зразок заповнення можна тут: http://www.unionba.com.ua/files/Orders/Z_UH.zip).

Продукт "BAS Управління холдингом. Ліцензія для дочірніх підприємств і філій" не є самостійним. Він може бути придбаний тільки за умови, що організація раніше придбала продукт "BAS Управління холдингом" і оформила договір ІТС. Для придбання продукту "BAS Управління холдингом. Ліцензія для дочірніх підприємств і філій" використовується окрема форма заявки на поставку (завантажити шаблон і зразок заповнення можна тут: http://www.unionba.com.ua/files/Orders/Z_Fil_ERP_UH.zip).


СКЛАД ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ І ПОРЯДОК ЛІЦЕНЗУВАННЯ

До складу програмного продукту "BAS Управління холдингом", входить:

  • Дистрибутиви платформи і конфігурації
  • Документація до платформи і конфігурації
  • ПІН-код програмної ліцензії платформи на 1 робоче місце
  • ПІН-код для реєстрації продукту на Порталі ІТС (https://portal.bas-soft.eu/)
  • Реєстраційна картка та користувацька угода на використання програмного продукту

До складу програмного продукту "BAS Управління холдингом. Ліцензія для дочірніх підприємств і філій", входить:

  • Дистрибутиви платформи і конфігурації
  • Документація до платформи і конфігурації
  • ПІН-код для реєстрації продукту на Порталі ІТС (https://portal.bas-soft.eu/)
  • Реєстраційна картка та користувацька угода на використання програмного продукту в дочірньому підприємстві або філії

Розширення кількості автоматизованих робочих місць здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50, 100, 300, 500 робочих місць).

Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання сервера платформи.

Звертаємо увагу! Програмний продукт "BAS Управління холдингом. Ліцензія для дочірніх підприємств і філій" дозволяє використовувати прикладне рішення "BAS Управління холдингом" в локальній мережі зазначеного в реєстраційній картці юридичної особи або філії. Клієнтські ліцензії і ліцензії на сервер, необхідні для роботи програмного продукту, в поставку товару не входять і купуються окремо.


ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пінкоди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється у базі технічної підтримки одночасно з передачею продукту партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачу продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на завантаження дистрибутива та пінкоди, які необхідні для активації продукту.

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.


ЗНЯТТЯ З ПРОДАЖУ

З 01.02.2019 р. знімається з продажу програмний продукт "BAS Управління холдингом. Бета-версія".


ПЕРЕХІД НА ПРОДУКТ "BAS УПРАВЛІННЯ ХОЛДИНГОМ"

Апгрейд на стандартних умовах

Апгрейд на продукт 2900001967662 "BAS Управління холдингом" можна виконати з продуктів:

  • 4601546092007 "1С:Предприятие 8. Консолидация ПРОФ"
  • 4601546041043 "1С:Предприятие 8. Консолидация ПРОФ (USB)"
  • 4601546091994 "1С:Предприятие 8. Консолидация 8"
  • 4601546040152 "1С:Предприятие 8. Консолидация 8 (USB)"
  • 4820179074536 "1С:Підприємство 8. Консолідація ПРОФ"
  • 4820179074543 "1С:Підприємство 8. Консолідація ПРОФ (USB)"
  • 4601546030573 "1С:Бухгалтерия 8.0 для Украины"
  • 4601546045348 "1С:Бухгалтерия 8 для Украины (USB)"
  • 4601546045362 "1С:Предприятие 8. Комплект на 5 пользователей Бухгалтерии для Украины (USB)"
  • 4601546095725 "1С:Бухгалтерия 8 для Украины"
  • 4601546095732 "1С:Предприятие 8. Комплект на 5 пользователей Бухгалтерии для Украины"
  • 4820179070019 "1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для України"
  • 4820179070026 "1С:Предприятие 8. Бухгалтерия для Украины"
  • 4820179070033 "1С:Підприємство 8. Бухгалтерія для України USB"
  • 4820179070040 "1С:Предприятие 8. Бухгалтерия для Украины USB"
  • 4820179070057 "1С:Предприятие 8. Комплект на 5 пользователей Бухгалтерии для Украины"
  • 4820179070064 "1С:Підприємство 8 Комплект на 5 користувачів Бухгалтерії для України"
  • 4820179070071 "1С:Предприятие 8. Комплект на 5 пользователей Бухгалтерии для Украины (USB)"
  • 4820179070088 "1С:Підприємство 8. Комплект на 5 користувачів Бухгалтерії для України (USB)"
  • 2900001799041 "1С:Бухгалтерія 8 для України"
  • 2900001799058 "1С:Бухгалтерія 8 для України. Комплект на 5 користувачів"

На умовах апгрейда можна придбати основну поставку "BAS Управління холдингом" окремо, або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями. Вартість апгрейда обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості набору продуктів.

Для виконання апгрейда необхідно повернути реєстраційну картку з користувацькою угодою (крім електронних поставок). Користувачам програмних продуктів з апаратним захистом необхідно також повернути ключ апаратного захисту.

Після виконання апгрейда користувачі зданих в апгрейд продуктів з програмним захистом зобов'язані видалити зі свого комп'ютера файл ліцензії продукту, зданого в апгрейд.

Апгрейд з продукту "BAS Управління холдингом" не передбачений.

Апгрейд на/з продукт/у "BAS Управління холдингом. Ліцензія для дочірніх підприємств і філій" не передбачений.


Акція пільгового апгрейда для користувачів "BAS Управління холдингом. Бета-версія"

Для ознайомлення користувачів з рішенням "BAS Управління холдингом" і проведення пілотних впроваджень був випущений програмний продукт "BAS Управління холдингом. Бета-версія", який одночасно з виходом фінальної версії знімається з продажу.

Користувачам бета-версії продукт "BAS Управління холдингом" надається за пільговою ціною 200 000 грн.

Для придбання продуктів за пільговою ціною слід через члена САБ, який веде пілотне впровадження або у якого був куплений продукт "BAS Управління холдингом. Бета-версія", подати заявку, вказавши в ній, що передбачається апгрейд з бета-версії.

Заявки на придбання продуктів за пільговою ціною в рамках акції будуть прийматися до 31.07.2019. З 01.08.2019 р. пільгові апгрейди виконуватись не будуть. Якщо користувачі придбали продукт "BAS Управління холдингом. Бета-версія", але не виконали зазначені умови пільгового апгрейда, вони можуть зробити апгрейд на стандартних умовах (див. вище).

Автоматичне перенесення даних з бета-версії не реалізовано. Для переходу слід встановити порожню базу фінальної версії конфігурації "BAS Управління холдингом" і перенести накопичені раніше дані вручну. Для автоматизації перенесення даних з бета-версії можна звертатися до обслуговуючої компанії.


Заміна типу захисту

Для заміни програмного захисту основної поставки продукту "BAS Управління холдингом" на апаратний подається слід заповнити і передати в обслуговуючу компанію заявку. Бланк заявки можна завантажити тут: http://www.unionba.com.ua/files/ZV_ZAM_UKR.xls. Користувач основної поставки має бути зареєстрований і мати діючий договір ІТС.


СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка користувачів зазначених програмних продуктів здійснюється відповідно до правил надання сервісу ІТС "Лінія консультацій" (див. докладніше https://portal.bas-soft.eu/applications/10).

Підтримка здійснюється Службою технічної підтримки за наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).


ДОДАТОК 1


ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS УПРАВЛІННЯ ХОЛДИНГОМ"

Бюджетування

"BAS Управління холдингом" включає підсистему бюджетування, яка дозволяє:

  • самостійно визначати бізнес-користувачеві перелік необхідних класифікаторів, аналітик, показників, розробляти бюджетні моделі і комплекти звітності різного призначення
  • прогнозувати динаміку показників, використовуючи різні варіанти розрахунку, консолідації та розподілу показників, а також функції "ковзного планування" і "планування від досягнутого", швидко формувати необхідні бюджети. При цьому можна комбінувати методології планування "знизу вгору" і "зверху вниз", використовувати механізми вивірки і виключення внутрішньогрупових операцій
  • обслуговувати необхідні принципи виділення центрів фінансової відповідальності завдяки розвиненим функціям з управління організаційно-фінансовою структурою групи
  • регламентувати бюджетний процес і розподіляти відповідальність між його учасниками, використовувати для узгодження бюджетів маршрути будь-якої складності
  • автоматично повідомляти про хід процесу узгодження причетних до нього співробітників
  • скоротити терміни і підвищити якість планування і оперативного аналізу виконання бюджетів за рахунок використання тонкого, веб-клієнта і спеціального add-on-клієнта для Microsoft Excel
  • комплексно використовувати одноперіодну і багатоперіодну форму "Примірник звіту" і універсальну "Зведену таблицю" в поєднанні з інструментами узгодження і шаблонами бюджетного процесу для вибору різними учасниками бюджетного процесу найбільш зручних для них інструментів


Багатоперіодна форма "Примірник звіту"

Вона дозволяє вводити, коментувати, узгоджувати дані на весь горизонт планування, комфортно використовувати аналітику "Період", має функції динамічних підсумків, які спрощують введення даних і їх моделювання, дозволяє застосовувати бланки, максимально наближені до звичного поданням бюджетних форм.

Незважаючи на те що багатоперіодна форма призначена для введення даних по одному ЦФВ і сценарію, в ній може бути виведена порівняльна інформація за довільним ключовим вимірам, а також відповідні відхилення.

Використовуючи цю форму, можна актуалізувати бюджети за даними оперативного планування і встановлювати ліміти на підставі показників бюджетування. У шаблонах процесів підготовки звітності реалізована підтримка багатоперіодних примірників звітів.


Інвестиційні проекти

Підсистема дозволяє автоматизувати життєвий цикл інвестиційного проекту від інвестиційної ідеї до завершення проекту. "BAS Управління холдингом" дозволяє визначити декомпозицію етапів проектів або програми взаємопов'язаних проектів, вказати відповідальних, терміни і ресурси, які використовуються. Як ресурси інвестиційних проектів можуть виступати будь-які довідники конфігурації (наприклад, "Співробітники", "Номенклатура", "Необоротні активи"). Для ресурсів можуть бути вказані натуральні і вартісні параметри. Ієрархічна структура етапів може бути імпортована з Microsoft Project.

Проект є глобальною аналітикою для управлінського обліку. Завдяки можливості зв'язати показники бюджетів, відображення факту і резервування по бюджетам руху грошових коштів, доходів і витрат, руху ресурсів з етапами проектів система дозволяє обґрунтовано і максимально точно вести бюджетування проектів.

За даними бюджетів проектів автоматично розраховуються їх ключові показники ефективності (NPV, IRR, термін окупності, індекс прибутковості та ін.).

З метою автоматизації передінвестиційної фази прикладне рішення дозволяє визначити критерії порівняння альтернативних проектів, провести їх порівняльну експертну оцінку, включити в інвестиційну програму дійсно оптимальний портфель проектів. Зручні засоби візуалізації (діаграма Ганта і діаграма послідовності) дозволяють наочно уявити зведену інформацію про проект. Безпосередньо в діаграмі Ганта можна провести ланцюжок актуалізації проекту – від зміни термінів до автоматичного розрахунку ключових показників ефективності проекту.

Аналітичні панелі дозволяють наочно актуалізувати показники проектів "на льоту" завдяки спільному використанню інтерактивних діаграм Ганта, зведених таблиць і аналітичних звітів. Звітність цієї підсистеми дозволяє з різних ракурсів проаналізувати стан, хід, ключові показники ефективності, провести план-фактний, "що, якщо?" або порівняльний аналіз інвестиційних проектів.


Лімітування і "фабрика платежів"

Лімітування є в просторі трьох бюджетів: БДВ, БРГК, бюджету руху ресурсів. Ліміти визначаються в бюджетах на етапі планування і контролюються в документах "Оперативний план" і "Заявка на операцію".

Підсистема "Централізоване казначейство" прикладного рішення "BAS Управління холдингом" організована відповідно до концепції "фабрики платежів" і забезпечує укрупнене і детальне планування грошових потоків, управління миттєвою і короткостроковою ліквідністю, дозволяє поєднувати централізовану і децентралізовану моделі управління грошовими коштами холдингу.

Платіжний календар з поліпшеною ергономікою дозволяє провести прогноз "що, якщо?", зберегти, відновити, переслати електронною поштою результати моделювання. Імовірнісна модель планування потоків, що залежить від горизонту, використаних джерел даних для прогнозу ліквідності, дозволяє значно поліпшити прогноз ліквідності. Зручні інструменти перерозподілу, залучення і розміщення ліквідності спрощують балансування платіжної позиції.

Директиви заборони/дозволу платежів дозволяють швидко налаштувати прості правила обмеження платежів, не вдаючись до просунутих функцій лімітування.

Документ "Оперативний план" дозволяє в наочній крос-таблиці зарезервувати бюджетну квоту, встановити ліміт, ввести оперативний план бюджетів доходів і витрат, руху грошових коштів, закупівель.

Реалізовано лімітування у валюті операції, функціональній валюті ЦФВ, валюті управлінського обліку.

В налаштуваннях планування і лімітування користувач для будь-якого з оперативних бюджетів може визначити:

  • періодичність оперативного планування і лімітування (рік, квартал, місяць, декада, день)
  • вид горизонту планування (фіксований, ковзаючий, довільний)
  • спосіб визначення валюти лімітування (в валюті управлінського обліку, в функціональній валюті, у валюті операції)
Для зниження трудомісткості введення статей з великим числом аналітик і підвищення наочності їх подання, в систему включені налаштування відображення аналітичних вимірювань оперативного планування в шапці, колонках або додатковій розшифровці.

Підсистема дозволяє підвищити ефективність управління дебіторською та кредиторською заборгованостями, кредитними, валютними і процентними ризиками в умовах високої волатильності ключових макроекономічних показників.


Казначейство

У платіжному календарі реалізовано опціональне відображення оборотів і прострочених платежів, установка достовірності джерел інформації для оцінки грошових потоків і горизонту планування, стрес-тестування втрати ліквідності.

Розроблено інструменти хеджування валютних і процентних ризиків:

  • розрахунковий валютний форвард
  • процентний валютний форвард
  • процентний своп
  • валютно-процентний своп

Автоматизована реєстрація кредитних рейтингів контрагентів, присвоєних рейтинговими агентствами. Вони можуть бути використані при встановленні категорії ризику контрагента для визначення граничних умов розрахунків.

Функціонал управління зобов'язаннями за видатковими договорами дозволяє управляти поточним рівнем заборгованості, швидко виявляти розбіжності між графіками платежів і нарахувань, актуалізувати графіки і формувати заявки на платіж.

Інструменти управління зобов'язаннями за дохідними договорами дозволяють менеджеру контролювати рівень заборгованості дебітора, автоматично формувати нагадування про наближення дати оплати, ініціювати претензійно-позовну роботу і факторингові операції.

Функції з управління зобов'язаннями дозволяють підвищити лояльність клієнтів і постачальників при допустимому рівні кредиторської та дебіторської заборгованостей.


Централізоване управління закупівлями і управління договорами

Підсистема "Централізоване управління закупівлями" призначена для агрегування потреби в матеріальному забезпеченні бізнес-одиниць, автоматизації тендерних процедур, включаючи скоринг постачальників і тендерних пропозицій, контрактації, виконання централізованих закупівель і контролю за децентралізованими закупівлями.

Реалізована багатолотова багатопозиційна закупівельна процедура, що підвищує її гнучкість і посилює ефект економії на масштабах при централізації закупівель. Для спрощення комунікацій між внутрішнім замовником і закупівельними підрозділом при підготовці закупівельної процедури розроблені нові документи:

  • "Пояснювальна записка до розрахунку початкової максимальної ціни" конкурентних закупівель
  • "Запит на проведення закупівлі"

Стадії закупівельної процедури реалізовані на базі універсальної підсистеми "Заходи". Під час налаштування підсистеми закупівель під кожен вид закупівельної процедури користувач вказує послідовність стадій, їх тривалість, а також може визначити документ системи (наприклад, протокол оцінки розгляду заявок), який завершує стадію закупівельної процедури. При створенні закупівельної процедури графік закупівельної процедури автоматично заповнюється від дати офіційного оголошення закупівлі.

Підсистема орієнтована на роботу в умовах територіально-розподілених груп компаній, в яких бізнес-одиниці використовують різні системи управління запасами, і дозволяє знизити витрати на закуповувані позиції завдяки ефекту масштабу.

Модель станів договорів, специфікацій і додаткових угод, а також можливість узгодження дозволяють автоматизувати повний життєвий цикл договору.

Реалізовано зручне управління змінами умов комерційних і фінансових договорів на основі додаткових угод. Для всіх видів договорів підтримуються додаткові угоди, вступ яких в силу означає зміну тих чи інших параметрів базового договору з певної дати. Додаткові угоди можуть бути узгоджені з допомогою підсистеми узгодження "BAS Управління холдингом".

Реалізовано контроль лімітів внутрішньогрупового запозичення, встановлених рамковими угодами.


Облік і звітність згідно МСФЗ

Прикладне рішення "BAS Управління холдингом" підтримує облік згідно МСФЗ в двух моделях: транзакційній і трансформаційній. Транзакційна модель обліку найбільш ефективна, коли облік згідно МСФЗ ведеться в тій же інформаційній системі, що і облік по П(С)БО. Трансформаційний підхід рекомендується використовувати, якщо дані П(С)БО передаються дочірніми і залежними підприємствами у вигляді форм збору даних.

Для обох варіантів обліку реалізовані функції трансляції фінансової інформації ПСБО на план рахунків МСФЗ. Крім того, автоматизовано 14 об'єктів паралельного обліку, облікові політики по яких, як правило, відрізняються від облікової політики П(С)БО:

  • основні засоби
  • нематеріальні активи
  • активи, призначені для продажу
  • біологічні активи
  • кредити і позики отримані
  • позики видані і депозити
  • фінансові інструменти, які обліковуються за справедливою вартістю (цінні папери, похідні фінансові інструменти)
  • лізинг отриманий і виданий
  • дебіторська заборгованість (резерв і облік за справедливою вартістю)
  • резерв по запасах
  • резерв по судовим претензіям
  • нарахування доходів і витрат без підтверджуючих документів
  • закриття періоду, включаючи розрахунок собівартості, відкладених податків, реформацію балансу
  • елімінаційні коригування, включаючи розрахунок і елімінацію нереалізованої маржі в активах групи
  • облік інвестицій, придбання/вибуття бізнесу, визнання гудвілу
  • консолідаційні поправки (елімінація інвестицій, розрахунок НДУ (неконтролюючих частки участі в капіталі))

Як інструменти "швидкого закриття" система пропонує:

  • Портал нарахувань доходів і витрат (accruals), що забезпечує відображення в обліку операцій без підтверджуючих документів і їх зіставлення з фактичними документами наступного періоду
  • Можливість закриття періоду МСФЗ раніше П(С)БО ("подвійне закриття")
  • Портал звірки внутрішньогрупових операцій – забезпечує звірку в режимі "Кожен з кожним", кардинально знижує навантаження на керуючу компанію і дочірні суспільства, підтримує довільну деталізацію звірки, врегулювання розбіжностей і містить сервіси, що спрощують комунікації в процесі звірки і скорочують її терміни. Конструктор шаблонів звірки внутрішньогрупових операцій підтримує 5 стандартних варіантів елімінаційних коригувань і спрощує впровадження. Інструмент "Трансформаційна таблиця" спрощує відображення ручних трансформаційних коригувань і аналіз даних при трансформаційних і консолідаційних процедурах

У системі реалізовано пакет індивідуальної і консолідованої звітності, а також примітки до нього. Функціональність підсистеми обліку та звітності МСФЗ отримала позитивний висновок EY (Ernst & Young).

Розроблені майстри класифікації фінансових інструментів і договорів оренди дозволяє коректно класифікувати об'єкти обліку відповідно до IFRS 16 і IFRS 9 на підставі параметрів фінансових інструментів, меж суттєвості, структури грошових потоків. Реалізовано наочні звіти за класифікацією договорів. Автоматизований облік договорів оренди відповідно до IFRS 16.


Інтеграційні можливості

В "BAS Управління холдингом" можуть бути реалізовані сценарії інтеграції з використанням універсальних інтеграційних інструментів прикладного рішення, призначені для отримання даних як з зовнішніх інформаційних систем на платформі "1С:Підприємство", так і за допомогою стандартних OLE DB провайдерів з інших джерел.


Універсальні процеси

Підсистема призначена для регламентації процесів обробки звітності, маршрутів узгодження, бізнес-процесів обробки облікових документів. Можливості отримання даних з зовнішніх інформаційних систем і генерації нових об'єктів в них, доповнені функціями умовних переходів, очікування подій, таймаутів, автоматичного узгодження і відхилення об'єктів, розсилки повідомлень і нагадувань, дозволяють автоматизувати широкий спектр міжфункціональних і крос-системних бізнес-процесів.

Оскільки бізнес-логіка універсальних процесів налаштовується в призначеному для користувача режимі без використання конфігуратора, впровадження і супровід описаного функціоналу значно спрощуються.

Універсальний функціонал сповіщень про події, що відбулися і нагадувань про наближення їх планових дат підвищує ефективність комунікацій. Функція узгодження відповідним листом дозволяє візувати документи, не заходячи в "BAS Управління холдингом", а використовуючи будь-який (в тому числі мобільний) поштовий клієнт.

Управління станами об'єктів дозволяє автоматизувати не тільки узгодження об'єктів, а й життєвий цикл будь-якого об'єкта.


Універсальна фінансова звітність

Система дозволяє скоротити час на подолання "останньої милі фінансової звітності" – від вихідних аналітичних таблиць в "BAS Управління холдингом" до відправлення споживачам звітності файлу, що містить не тільки форми звітності МСФЗ або бюджетної кампанії, але і їх детальний аналіз (часто званий MD&A). Комплекс засобів включає:

  • зручні можливості для підготовки наочного бланка звіту
  • наочний висновок порівняльної інформації інших аналітичних зрізів і похідних показників (відхилень, довільних виразів)
  • багатосторінкове уявлення примірника звіту з можливістю докладного аналізу фінансової інформації кожної сторінки
  • інструменти управління процесом підготовки звітності, погодження та коментування показників фінансової звітності, що дозволяють організувати ефективні комунікації співробітників
  • динамічні фільтри і контрольні співвідношення, що допомагають виявити помилки у звітності не тільки на рівні синтетичних показників, але і на рівні їх аналітичних розкриттів


Ризики

Система включає інструменти для управління ризиками функціональних підсистем (процентними, валютними, кредитними, податковими). Вони дозволяють організувати в компанії єдину систему управління ризиками, що включає:

  • процедури ідентифікації та попередньої оцінки довільних ризиків
  • функції планування контрольно-попереджувальних заходів для зниження можливого збитку і ймовірності реалізації ризикових подій
  • облік інцидентів та план реакції на них
  • наочні інструменти інтерпретації шкоди від ризиків в даних план-фактного аналізу

Підсистема має загальні аналітичні розрізи з підсистемою "Збалансована система показників", що дозволяє використовувати в компанії комплекс засобів підтримки прийняття рішень з урахуванням найбільш ймовірних ризиків і можливостей.


Бізнес-аналіз

Аналітичні засоби прикладного рішення дозволяють реалізувати багатошаровий аналіз накопиченої інформації від загальної картини до її детального поданням. Продукт надає гнучкі засоби з графічного поданням інформації, що аналізується, включаючи наочний дашборд і панелі індикаторів. Серед передові функцій бізнес-аналізу можна відзначити факторний аналіз, аналіз чутливості, моделювання "що, якщо?", зворотний розрахунок вихідних показників, оптимізацію цільового показника, можливість використання для аналізу не тільки даних поточної інформаційної бази, але і зовнішніх інформаційних баз. Аналітичні панелі (дашборд) можуть включати табличні аналітичні звіти, монітори ключових показників, діаграми, в тому числі "діаграму Ганта", "зведену таблицю бюджетування".

Реалізовано динамічний розрахунок залежних елементів панелей при зміні зазначених елементів, що робить аналітичні панелі зручним інтерактивним інструментом аналізу і введення даних.


Заходи

Для організації повторюваних заходів (закупівельних процедур, ініціатив Balanced Scorecard, активностей з управління ризиками і т.д.) розроблений функціонал, що дозволяє створювати шаблони багатостадійних заходів, на основі яких можна ініціювати вручну або формувати за розкладом заходи, а також контролювати терміни завершення стадій. Передбачена можливість планування і реєстрації понесених в ході виконання заходу витрат.


Возврат к списку


07-06-2019
Новий функціонал сервісу "FlyDoc" щодо роботи з податковими документами
Подробнее...
07-06-2019
Новий функціонал сервісу "FlyDoc" щодо роботи з податковими документами
Подробнее...
05-06-2019
Інформаційно-технологічний супровід (червень 2019 року)
Подробнее...
21-05-2019
Курс "Робота з керованими формами платформи "1С:Підприємство 8" з 24 по 26 червня 2019 року в Києві
Подробнее...
21-05-2019
Курс "Професійна робота в програмі "BAS Документообіг КОРП, редакція 2.1" з 20 по 21 червня 2019 року в Києві
Подробнее...
26-04-2019
Початок продажу "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу"
Подробнее...
26-04-2019
Початок продажу "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу"
Подробнее...
25-04-2019
Початок продажу електронних поставок клієнтських ліцензій "1С:Підприємство 8" для мобільної платформи. Правила розповсюдження і використання мобільних прикладних програм, розроблених на платформі "1С:Підприємство 8", при використанні співробітниками одні
Подробнее...
25-04-2019
Плани підвищення цін на програмний продукт "1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством"
Подробнее...
24-04-2019
Зміна номенклатури і планове підвищення цін на програмні продукти для корпоративного ринку попереднього покоління
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами"
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами"
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія будівельної організації"
Подробнее...
27-02-2019
Початок продажу рішення для автоматизації магазинів – "BAS Роздрібна торгівля"
Подробнее...
01-02-2019
Початок продажу фінальної версії рішення CPM-класу – "BAS Управління холдингом"
Подробнее...
27-12-2018
Початок продажу рішення для управління торговельною діяльністю – "BAS Управління торгівлею"
Подробнее...
09-11-2018
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"
Подробнее...
30-10-2018
Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України з травня 2019 року
Подробнее...
03-10-2018
Початок продажів нового сервісу Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів
Подробнее...
27-09-2018
Початок продажів нового сервісу FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами
Подробнее...

ТОВ "Вінер-Софт"
м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
 e-mail: vinersoft@ukr.net