тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Новини компанії

09.11.2018

Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"

Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"


Сповіщаємо користувачів і партнерів про випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України". Всі права на розповсюдження конфігурації належать компанії MOLENARI OÜ (Естонія).

З 12.11.2018 р. новою редакцією 2.0 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" комплектуються такі програмні продукти:

Найменування

Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ

1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України

11 700

1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України. Комплект на 5 користувачів

20 100

1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України NFR

1 500*

*Ціна для компаній, що є членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка Автоматизаторів Бізнесу" (САБ).

Всі перераховані вище програмні продукти комплектуються редакцією 2.0 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України", а також відповідною документацією до конфігурації. Порядок продажу та отримання електронних поставок продуктів не змінюється. Для придбання програмних продуктів слід звертатися до компаній, які є членами САБ.

Повний перелік продуктів лінійки "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" наведено у Додатку 1.


НОВЕ В РЕДАКЦІЇ 2.0 КОНФІГУРАЦІЇ "БУХГАЛТЕРІЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ДЛЯ УКРАЇНИ"

Редакція 2.0 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" розроблена на сучасному інтерфейсі "Таксі". Основні характеристики нового інтерфейсу "Таксі":

  • великий шрифт;
  • збільшений робочий простір;
  • нова система навігації: панель інструментів, панель відкритих вікон, меню розділів;
  • доступ до повнотекстового пошуку, вибраному, меню функцій та історії з будь-якого вікна;
  • зручний пошук в списках, управління пошуком;
  • можливість додати в вибране як об'єкти (документи, елементи довідників та ін.), так і команди.

Звертаємо увагу: інтерфейс в закладках і окремих вікнах в редакції 2.0 не підтримується.


Функціональні опції

Налаштуваннями параметрів обліку (Головне – Настройки – Параметри обліку) передбачена низка функціональних опцій. Відключення функціональної опції призводить до виключення з інтерфейсу конфігурації документів (закладок і реквізитів документів), звітів, довідників, пов'язаних з опцією. Відключення функціональної опції не призводить до видалення об'єктів конфігурації: при подальшому включенні функціональної опції документи, довідники та звіти повертаються в інтерфейс.

Передбачені наступні функціональні опції:

  • ведеться облік розрахунків у валюті;
  • ведеться облік зворотної тари;
  • ведеться облік бланків суворого обліку;
  • ведеться діяльність за договорами комісії;
  • ведеться роздрібна торгівля;
  • ведеться виробнича діяльність.

Крім опцій, які визначаються параметрами обліку, передбачена опція "Використовувати кілька організацій". Опція включається, якщо в довіднику "Організації" (Головне – Настройки – Організації) зазначено більше однієї організації. Якщо опція вимкнена, в документах користувач не вказує організацію – це завжди єдина організація інформаційної бази.


Банківські документи

Документи руху безготівкових грошових коштів вводяться і зберігаються у журналі "Банківські виписки".

Надходження грошових коштів на банківський рахунок відображається документом "Надходження на банківський рахунок". Документом відображається будь-яке надходження грошових коштів: як від контрагента, відповідно до його платіжного доручення, так і від банку, відповідно до платіжного ордера банку.

При переході на нову версію редакції 2.0 документи "Платіжне доручення вхідне" будуть перетворені у документи "Надходження на банківський рахунок". Раніше сформовані документи "Платіжний ордер на надходження коштів" зберігаються для сумісності з попередніми версіями: їх можна переглянути, вони формують проводки, але новий документ створити не можна.

Списання грошових коштів з банківського рахунку відображається документом "Списання з банківського рахунку". Документом відображається будь-яке списання коштів: як згідно з платіжним дорученням організації, так і з платіжним ордером банку.

При переході на нову версію редакції 2.0 документи "Платіжне доручення вихідне" будуть перетворені у документи "Списання з банківського рахунку". Раніше сформовані документи "Платіжний ордер на списання грошових коштів" зберігаються для сумісності з попередніми версіями: їх можна переглянути, вони формують проводки, але новий документ створити не можна.


Облік біологічних активів

Реалізовані такі способи оцінки біологічних активів при вибутті:

  • за середньою собівартістю;
  • за собівартістю перших за часом придбання біологічних активів (спосіб ФІФО).

Для підтримки способів оцінки ФІФО на рахунках обліку біологічних активів ведеться облік за партіями. Різні способи оцінки можуть застосовуватися незалежно для товарно-матеріальних цінностей і біологічних активів, і для кожної організації.


Нумерація документів

Спосіб нумерації документів у редакції 2.0 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" змінився у порівнянні з редакцією 1.2. Для правильної нумерації документів необхідно змінити номер першого створеного документа кожного виду так, щоб він продовжував нумерацію зі старої версії. При цьому номери документів, які були перенесені з редакції 1.2 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України", у друкованих формах будуть відображатися правильно.


Архів регламентованої звітності

Є можливість відкрити для перегляду, друку або вивантаження у XML архівних регламентованих звітів (створених та збережених у редакції 1.2).

Щоб скористатися цією можливістю, слід увійти в режимі Підприємства, використовуючи "Товстий клієнт (керована прикладна програма)".

Повний опис функціональних можливостей програмного продукту "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" редакції 2.0 наведено у Додатку 2.


КОМПЛЕКТ ПОСТАВКИ ПРОДУКТІВ

Програмні продукти, що включають конфігурацію "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" версії ПРОФ і комплект на 5 робочих місць, розповсюджуються тільки у вигляді електронних поставок. До складу продуктів входить:

  • Дистрибутиви:
    • платформи;
    • редакції 2.0 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України";
    • редакції 2.0 конфігурації "Бухгалтерія для України".
  • Документація до платформи та відповідних конфігурацій.
  • Електронний купон на пільговий супровід ІТС.
  • Електронний купон на пільгове супровід ІТС Галузевий.
  • ПІН-код програмної ліцензії платформи відповідно на 1 або 5 робочих місць.
  • ПІН-код програмної ліцензії конфігурації відповідно на 1 або 5 робочих місць.
  • ПІН-код для реєстрації продукту на Порталі ІТС (https://portal.1c.eu/).
  • Реєстраційна картка і користувацька угода на використання "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України " відповідно на 1 або 5 робочих місць.
  • Інструкція з отримання програмної ліцензії СЛК – СЛК3.

Програмні продукти є захищеними і містять фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, мають захист від несанкціонованого використання. При цьому реалізований принцип максимальної відкритості коду для забезпечення можливості адаптації продукту під потреби кінцевих користувачів.

Розширення кількості автоматизованих робочих місць для версії ПРОФ здійснюється придбанням клієнтських ліцензій на платформу (на 1, 5, 10, 20, 50 і більше робочих місць) і клієнтських ліцензій на відповідну конфігурацію (на 1, 5, 10, 20, 50 або 100 робочих місць), у разі захисту конфігурації системою ліцензування конфігурацій (СЛК).

Кількість ліцензій на використання конфігурації і платформи визначається виходячи з потреби в максимальній кількості одночасно працюючих користувачів з конфігурацією.

Для роботи у варіанті клієнт-сервер необхідно придбати ліцензію на використання у серверному варіанті.

Документація до платформи і конфігурацій розміщується в електронному вигляді на сайті ІТС https://its.1c.ua.


ПОРЯДОК ПЕРЕХОДУ НА РЕДАКЦІЮ 2.0 КОНФІГУРАЦІЇ "БУХГАЛТЕРІЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ДЛЯ УКРАЇНИ"

Редакція 2.0 надається зареєстрованим користувачам попередніх редакцій конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України", які мають діючий договір на інформаційно-технологічний супровід (ІТС) з активованим сервісом ІТС Галузевий 1-ї категорії.

Дистрибутив редакції 2.0 доступний в сервісі "Оновлення програм" на порталі https://portal.1c.eu.

Для роботи з конфігурацією необхідно використовувати платформу не нижче версії 8.3.8.2322. Версія 8.3.8.2322 опублікована в сервісі "Оновлення програм" на порталі https://portal.1c.eu.

Перехід на редакцію 2.0 здійснюється оновленням версії 1.2.46, при цьому накопичені облікові дані повністю зберігаються. Користувачам, у яких встановлена старіша версія конфігурації, слід попередньо виконати оновлення конфігурації до версії 1.2.46.


ПІДТРИМКА РЕДАКЦІЇ 1.2 КОНФІГУРАЦІЇ "БУХГАЛТЕРІЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ДЛЯ УКРАЇНИ"

У редакції 1.2 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" будуть підтримуватися зміни законодавства, розвиток функціональності не передбачається. Підтримка редакції 1.2 планується до 01.10.2019 року. У разі зміни термінів та/або правил підтримки – інформація буде доведена за допомогою інформаційних листів.

У зв'язку з тим, що редакція 1.2 більше не включається до складу основних поставок продуктів, перерахованих вище, нагадуємо, що користувачі, які придбали у складі цих продуктів редакцію 2.0, мають право використовувати попередню редакцію 1.2 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" за умов дотримання правил технічної підтримки (див. докладніше https://portal.1c.eu/applications/67). Це може виявитися актуальним, якщо, наприклад, у користувача впроваджена редакція 1.2, і він придбав ще одну основну поставку "Бухгалтерії сільськогосподарського підприємства для України" для нової філії. Для отримання дистрибутиву редакції 1.2 користувачам, що виконують правила технічної підтримки, слід звертатися до обслуговуючої компанії.

У той же час, з огляду на обмежений термін підтримки редакції 1.2 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України", ми рекомендуємо користувачам перейти на редакцію 2.0 (див. порядок переходу вище).


АПГРЕЙДИ

Апгрейди основних поставок

Порядок виконання апгрейдів не змінився.


Обмін клієнтських ліцензій

Обмін клієнтських ліцензій не передбачений. У разі додання можливості обміну клієнтських ліцензій про це буде повідомлено окремим інформаційним листом.


СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Сервісне обслуговування програмних продуктів, що містять конфігурацію "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України", і підтримка користувачів в частині роботи з платформою "1С:Підприємство" здійснюється за договором ІТС з активованим сервісом ІТС Галузевий 1-ї категорії.

У комплект основної поставки "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" включений пільговий супровід ІТС і пільговий період супроводу в рамках сервісу ІТС Галузевий. Тобто після реєстрації комплекту і оформлення пільгового періоду супроводу ІТС, а також активації пільгового періоду супроводу в рамках сервісу ІТС Галузевий, користувач має право користуватися офіційною підтримкою без додаткової оплати на термін пільгового періоду.

Для отримання консультацій в частині роботи з платформою або типовою конфігурацією "Бухгалтерія для України", редакція 2.0 можна скористатися сервісом ІТС "Лінія консультацій" https://portal.1c.eu/applications/67.

У частині, що стосується роботи безпосередньо з конфігурацією "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України", консультації надає компанія "Ін-Агро" з 09:30 до 17:30 за київським часом, крім субот, неділь та святкових днів (за розпорядком київських підприємств):
  • телефон лінії консультацій: +38 (044) 394-50-81;
  • адреса електронної пошти: hotline@inagro.com.ua;
  • система електронної комунікації "Skype": hot_line_in_agro.

Користувачі, які активували сервіс ІТС Галузевий, обслуговуються відповідно до регламентів, що базуються на принципах системи менеджменту якості. Контроль за якістю обслуговування здійснюється централізовано, при необхідності можна звернутися до відповідального менеджера електронною поштою за адресою
webits-info@1c.ua (в темі листа слід вказати ІТС Галузевий).

Користувачі отримують оновлення платформи і конфігурації через обслуговуючі компанії та у сервісі "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.

Після закінчення пільгового періоду супровід здійснюється на платній основі, для його отримання необхідно оформити договір ІТС та сервіс ІТС Галузевий на платній основі.

Для оформлення договору ІТС та сервісу ІТС Галузевий звертайтеся до обслуговуючої компанії, до Центрів Супроводу та Сертифікованих сервісних партнерів у Вашому регіоні, зі списком можна ознайомитися на сторінці https://its.1c.ua/zakaz.


ДОДАТОК 1


Найменування

Рекомендована роздрібна
ціна, грн. без ПДВ

1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України

11 700

1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України. Комплект на 5 користувачів

20 100

1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України, кл. ліцензія на 1 р. м.

2 520

1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України, кл. ліцензія на 5 р. м.

9 480

1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України, кл. ліцензія на 10 р. м.

16 200

1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України, кл. ліцензія на 20 р. м.

27 900

1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України, кл. ліцензія на 50 р. м.

61 200

1С:Підприємство 8. Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України NFR

1 500*

* Ціна для компаній, що є членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка Автоматизаторів Бізнесу" (САБ).



ДОДАТОК 2


ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "БУХГАЛТЕРІЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА ДЛЯ УКРАЇНИ" РЕДАКЦІЯ 2.0

"Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов'язкової звітності, в організаціях, що здійснюють сільськогосподарську діяльність і будь-які інші види комерційної діяльності: оптову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю, надання послуг, виробництво і т. д.

Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.

"Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" забезпечує рішення всіх задач, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства, якщо бухгалтерська служба повністю відповідає за облік на підприємстві, включаючи, наприклад, виписку первинних документів, облік продажів і т.д. Дане прикладне рішення також можна використовувати виключно для ведення бухгалтерського і податкового обліку, а задачі автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, вирішувати спеціалізованими конфігураціями або іншими системами.

Програмний продукт забезпечує рішення всіх задач, що стоять перед бухгалтерською службою сільськогосподарського підприємства, починаючи від обробки первинних документів і закінчуючи формуванням регламентованої звітності.

Конфігурація є захищеною і містить фрагменти коду, які не підлягають зміні користувачем, має захист від несанкціонованого використання.


В конфігурації автоматизовані наступні ділянки обліку:

Облік біологічних активів

"BAS Документообіг КОРП" дозволяє автоматизувати бізнес-процеси організаційно-розпорядчого документообігу, відповідно до основних постанов та законів, які регулюють ведення діловодства та документообігу в Україні:

У повному обсязі реалізовано облік рослинництва і тваринництва. Тварини враховуються як в сумовому обліку, в головах, так і в живій вазі. У бухгалтера є можливість відобразити в системі все господарські операції, починаючи від приплоду і закінчуючи забоєм.

Рішення задачі обліку біологічних активів в конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" включає в себе:

  • придбання / реалізацію БА;
  • приплід / приріст БА;
  • переведення тварин між віковими групами;
  • переведення в основне стадо, вибракування з основного стада;
  • переміщення тварин;
  • забій / падіж;
  • переоцінка біологічних активів (приведення до справедливих цін).

Документи для ведення обліку в тваринництві повністю підходять для птахівництва. Особливістю птахівництва є наявність інкубаторію.

Для роботи з інкубаторієм призначені окремі документи:

  • Закладка в інкубаторій.
  • Звіт про вихід інкубаторію.


Облік транспорту та сільгосптехніки

Автоматизований облік транспорту і сільгосптехніки. У програмі фіксуються подорожні листи, ведеться облік палива, показань спідометра і залишків в баках, розрахунок витрати палива за нормами, виконується розрахунок відрядної зарплати. Крім того, є можливість проаналізувати витрати на утримання машинно-тракторного парку.

Рішення задачі обліку автотранспорту і сільгосптехніки в конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" включає в себе:

  • облік роботи автотранспорту (вантажний, легковий, спеціальний);
  • облік роботи сільськогосподарської техніки (трактори, комбайни);
  • виконується обробка подорожніх листів, облік видачі та списання ПММ за фактом, розрахунок списання палива за нормою, облік залишків палива за водіями і одиницями техніки (баків);
  • виконується автоматичний розрахунок відрядної зарплати водіїв і помічників, розрахунок вартості послуг найманого транспорту та сільгосптехніки;
  • забезпечена можливість розрахунку фактичної собівартості кілометра пробігу, тонно-кілометра перевезення, фізичного гектара і гектара умовної оранки;
  • формування звітів для аналізу автотранспорту і сільгосптехніки.


Облік оренди землі

У програму додана можливість обліку взаєморозрахунків з оренди землі (облік пайщиків). Реалізований автоматичний розрахунок нарахувань і утримань.

Рішення задачі обліку оренди землі в конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" включає в себе:

  • ведення обліку договорів оренди землі з приватними і юридичними особами;
  • нарахування орендної плати за землю;
  • виплата заборгованості різними способами: грошима, товарами, послугами;
  • формування звітів за взаєморозрахунками з орендодавцями.

Облік заробітної плати, кадровий і персоніфікований облік

В "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" ведеться облік руху персоналу, включаючи облік працівників за основним місцем роботи і за сумісництвом. Забезпечується формування типових форм за трудовим законодавством.

Автоматизовані:

  • нарахування зарплати працівникам підприємства за окладом з можливістю вказати спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування;
  • нарахування оплати фізичним особам за договорами цивільно правового характеру;
  • ведення взаєморозрахунків з працівниками аж до виплати зарплати і перерахування зарплати на карткові рахунки працівників;
  • депонування;
  • обчислення регламентованих законодавством податків і внесків, оподатковуваною базою яких служить заробітна плата працівників організацій;
  • формування відповідних звітів (з ПДФО, внескам до фондів соціального страхування).

При виконанні розрахунків враховується наявність на підприємстві:

  • людей з інвалідністю;
  • податкових нерезидентів.

Рішення задачі кадрового обліку в конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" включає в себе:

  • прийом на роботу;
  • кадрове переміщення;
  • звільнення з організації.

Рішення задачі обліку зарплати в конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" включає в себе:

  • табелювання (за місяць, половину місяця, довільний період);
  • нарахування зарплати за відрядними і бригадними нарядами;
  • нарахування відпустки;
  • нарахування за лікарняним листком;
  • нарахування за подорожнім листом автотранспорту;
  • нарахування за подорожнім листом сільгосптехніки;
  • нарахування за договором ЦПХ;
  • нарахування зарплати працівникам організацій.


Облік товарно-матеріальних цінностей

Облік товарів, матеріалів і готової продукції реалізований згідно П(С)БО 9 "Запаси" й методичних вказівок із його застосування. Підтримуються такі способи оцінки матеріально-виробничих запасів під час їхнього вибуття:

  • за середньою собівартістю;
  • за собівартістю перших за часом придбання матеріально-виробничих запасів (спосіб ФІФО);
  • за ціною продажу із застосуванням середнього відсотка націнки (для роздрібної торгівлі).

Для підтримки способів оцінки ФІФО на рахунках обліку матеріально-виробничих запасів ведеться партіонний облік. Різні способи оцінки можуть застосовуватися незалежно для кожної організації.

Підтримується облік додаткових витрат на придбання запасів, облік транспортно-заготівельних витрат.

Для ведення одиниць вимірювання матеріально-виробничих запасів до складу рішення включений затверджений класифікатор системи позначень одиниць вимірювання та обліку.


Складський облік

За складами можна вести кількісний або кількісно-сумовий облік. У першому випадку оцінка товарів і матеріалів для цілей бухгалтерського обліку не залежить від того, з якого складу вони отримані. Складський облік можна відключити, якщо в ньому немає необхідності.

В "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" реєструються дані інвентаризації, які автоматично звіряються з даними обліку. На підставі інвентаризації виявляються надлишки і списуються недостачі.

Для кожного складу може бути визначено матеріально відповідальну особу. Водночас для одного складу може бути призначено одну відповідальну особу; історія призначення відповідальних осіб зберігається. Інвентаризацію запасів можна зробити як за складом, так і за матеріально відповідальною особою.


Облік торгових операцій

Автоматизовано облік операцій надходження й реалізації товарів і послуг. Під час продажу товарів виписуються рахунки на оплату, оформляються накладні й податкові накладні. Усі операції з гуртової торгівлі враховуються в розрізі договорів із покупцями й постачальниками.

Для роздрібної торгівлі підтримується як оперативне відображення роздрібної реалізації, так і відображення продажів за результатами інвентаризації. Товари в роздрібі можуть враховуватися за цінами покупки або продажу. Нараховується акцизний податок із реалізації підприємствами роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Автоматизовано відображення повернень товарів від покупця й постачальнику.

В "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" підтримується використання декількох типів цін, наприклад: "гуртова", "дрібногуртова", "роздрібна", "закупівельна" тощо. Це спрощує відображення операцій надходження й реалізації.


Облік комісійної торгівлі

Автоматизовано облік комісійної торгівлі як щодо товарів, узятих на комісію (у комітента), так і переданих для подальшої реалізації (комісіонеру). Підтримується відображення операцій із передачі товарів на субкомісію. Під час формування звіту комітенту або реєстрації звіту комісіонера можна відразу зробити розрахунок і відобразити утримання комісійної винагороди.


Облік операцій з тарою

Автоматизовані операції з обліку зворотної багатооборотної тари. Враховано специфіку оподатковування таких операцій і розрахунків із постачальниками й покупцями.


Облік банківських і касових операцій

Реалізовано облік руху готівкових та безготівкових коштів і валютних операцій. Підтримується введення і друк платіжних доручень, прибуткових та видаткових касових ордерів. Автоматизовані операції розрахунків із постачальниками, покупцями та підзвітними особами, внесення готівки на розрахунковий рахунок і отримання готівки за грошовим чеком, придбання і продаж іноземної валюти, виплати (перерахування) заробітної плати, перерахування податків і внесків із заробітної плати. Під час відображення операцій суми платежів автоматично розбиваються на аванс і оплату. На підставі касових документів формується касова книга встановленого зразка.


Облік розрахунків з контрагентами

Облік розрахунків із постачальниками й покупцями можна вести в гривнях і іноземній валюті. Курсові різниці з кожної операції розраховуються автоматично. Розрахунки з контрагентами можна вести за договором загалом або із вказівкою конкретних документів розрахунків. Спосіб ведення розрахунків визначається окремо для кожного договору.


Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів

Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів ведеться відповідно до П(С)БО 7 "Основні засоби", П(С)БО 8 "Нематеріальні активи", П(С)БО 9 "Запаси".

Для основних засобів і нематеріальних активів автоматизовані такі основні операції, як: надходження, прийняття до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація, переоцінка (для основних засобів). Можливий розподіл сум нарахованої амортизації за місяць між кількома рахунками або об'єктами аналітичного обліку. Для основних засобів, що використовуються сезонно, можливе застосування графіків нарахування амортизації.

Для малоцінних активів автоматизовані операції передачі до експлуатації і списання з експлуатації.


Підтримка різних схем оподаткування

В "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" підтримуються наступні схеми оподаткування:

  • податок на прибуток і податок на додану вартість;
  • податок на прибуток без податку на додану вартість;
  • єдиний податок і податок на додану вартість;
  • єдиний податок без податку на додану вартість;
  • єдиний податок для суб'єктів підприємницької діяльності-фізичних осі.


Облік ПДВ

"Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" дозволяє формувати й реєструвати всі необхідні податкові документи: податкові накладні, додатки до них.

У конфігурації реалізовано дві методики розрахунку податкової бази ("першої події") з ПДВ: оперативний розрахунок під час проведення документів і відкладене визначення податкових зобов'язань / кредиту наприкінці періоду.

Для контролю коректності податкового кредиту, показаного під час надходження, ведеться облік запасів у розрізі податкових призначень їх придбання.


Податковий облік із податку на прибуток

Податковий облік ведеться у відповідності з розділом 3 ПКУ.

Поряд із бухгалтерським обліком доходів і витрат, ведеться облік різниць, що коригують фінансовий результат. Для нарахування різниць, пов'язаних з амортизацією необоротних активів (ст. 138 ПКУ), ведеться паралельний облік ОЗ і НМА для цілей бухгалтерського й податкового обліку.

За даними податкового обліку автоматично формується Декларація з податку на прибуток.

У конфігурації також підтримується облік податку на прибуток за період із 01.04.2011 – 31.12.2014 рр., згідно з попередньою редакцією розділу 3 ПКУ.


Єдиний податок

"Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" дозволяє реєструвати доходи і витрати (за необхідності) юридичних і фізичних осіб – платників єдиного податку.

Автоматично формуються Книга обліку доходів (доходів і витрат) для фізичних осіб – суб'єктів підприємницької діяльності, а також Декларації платників Єдиного податку – юридичних та фізичних осіб.


Завершальні операції періоду

Автоматизовані регламентні операції, що виконуються при закінченні періоду, у тому числі переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів і інші.

До складу "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" входить набір звітів Довідки-розрахунки, що відображають розрахунки, пов'язані з проведенням регламентних операцій, пов'язаних із закриттям місяця: Розподіл непрямих витрат, Переоцінка валютних коштів та інші.


Стандартні бухгалтерські звіти

"Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" надає користувачеві набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані залишків, оборотів рахунків і проводок у найрізноманітніших розрізах. Серед них оборотно-сальдова відомість, шахова відомість, оборотно-сальдова відомість по рахунку, обороти рахунку, картка рахунку, аналіз рахунку, аналіз субконто, обороти між субконто, зведені проводки, головна книга, діаграма.


Експрес-перевірка обліку

Експрес-перевірка ведення обліку допомагає користувачеві в будь-який момент отримати зведену й деталізовану інформацію про коректність даних. Усі перевірки об'єднані в групи:

  • положення облікової політики;
  • аналіз стану бухгалтерського обліку;
  • операції по касі;
  • облік ПДВ;
  • облік виробничих операцій;
  • визначення фінансових результатів.

Звіт про результати експрес-перевірки супроводжується коментарями до кожної виконаної перевірки, які містять:

  • предмет контролю;
  • результат перевірки;
  • можливі причини помилок;
  • рекомендації щодо усунення помилок.


Регламентована звітність

В "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" включено обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подання власникам організації й контролюючим державним органам, включно з формами бухгалтерської звітності, податкові декларації, звіти для органів статистики й державних фондів.

Регламентована звітність, що подається в податкові органи, може бути автоматично експортована у формат, затверджений державним органом, який реалізує податкову політику (у файли з розширенням XML). Так звані "схеми" (файли з розширенням *.xsd), за якими відбуваються формування файлів XML з даними звітів, поставляються й оновлюються разом із набором регламентованої звітності.

Конфігурація інтегрована із сервісом здачі електронної звітності FREDO Звіт. Сервіс FREDO Звіт надає можливість безпосередньо з конфігурації:

  • сформувати регламентовану звітність у різні державні органи;
  • перевірити заповнення (використовуючи вбудовані камеральні перевірки) і роздрукувати документи;
  • зашифрувати й підписати електронним цифровим підписом;
  • надіслати звіти до контролюючих органів і отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням;
  • зберегти на електронних носіях;
  • отримувати розшифровку показників звітів FREDO Звіт у конфігурації 1С:Підприємства.
Користувачі можуть самостійно вибрати варіант використання підсистеми регламентованої звітності: традиційна підсистема або сервіс FREDO Звіт.

Тісна інтеграція сервісу FREDO Звіт із типовими конфігураціями дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту, а також отримувати розшифровки сум показників звітів сервісу FREDO Звіт у програмі.


Возврат к списку


05-12-2018
Інформаційно-технологічний супровід (грудень 2018 року)
Подробнее...
09-11-2018
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"
Подробнее...
30-10-2018
Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України з травня 2019 року
Подробнее...
03-10-2018
Початок продажів нового сервісу Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів
Подробнее...
27-09-2018
Початок продажів нового сервісу FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами
Подробнее...
31-08-2018
Редакція 2.0 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" отримала сертифікат "Сумісно! Система програм 1С:Підприємство!"
Подробнее...
05-06-2018
Початок продажів рішення ECM-класу – "BAS Документообіг КОРП
Подробнее...
23-05-2018
Розвиток сервісів звітності та електронного документообігу FREDO
Подробнее...

ТОВ "Вінер-Софт"
м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
 e-mail: vinersoft@ukr.net