тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Новини компанії

05.06.2018

Початок продажів рішення ECM-класу – "BAS Документообіг КОРП

Початок продажів рішення ECM-класу – "BAS Документообіг КОРП"


Сповіщаємо про випуск нового рішення ECM-класу (Enterprise Content Management) – "BAS Документообіг КОРП" з широким набором можливостей для управління бізнес-процесами і спільною роботою співробітників. Перевірені методики і практики, які допоможуть організувати електронний документообіг, налагодити процеси, забезпечити контроль виконання завдань, регламентувати управлінську діяльність і підвищити її ефективність.

Всі права на конфігурацію належать компанії "NetHelp" (Польща).

З 01.06.2018 р. в продажі продукт:

Код

Найменування

Рекоменд. роздрібна 
ціна, грн. без ПДВ

2900001878241

BAS Документообіг КОРП

62700

Ключові можливості "BAS Документообіг КОРП":

  • Робота з договірними документами:
    • підготовка за шаблоном
    • автозаповнення реквізитами
    • реєстрація та узгодження
    • багатосторонні договори
    • контроль повернення та передання
    • автоматичне продовження
    • аналіз договірної роботи

  • Управління документами:
    • облік вхідної та вихідної кореспонденції, ОРД
    • контроль виконання
    • електронний підпис
    • потокове сканування і штрихкодування
    • архівне зберігання і пошук

  • Ефективне управління процесами:
    • готові шаблони узгодження, розгляду, затвердження та ін.
    • просте проектування
    • автоматичний запуск
    • ієрархія процесів
    • контроль термінів
    • моніторинг та аналітика

  • Звичний і функціональний поштовий клієнт:
    • автоматична обробка пошти
    • зберігання історії листування
    • прив'язка листів до документів
    • виконання завдань поштою
    • відкликання та перенаправлення листів
    • загальна адресна книга з фото
    • швидкий пошук листів

  • Облік і планування робочого часу:
    • особисті та загальні календарі
    • облік відсутностей співробітників
    • делегування повноважень
    • щоденні звіти
    • автоматичний хронометраж
    • аналіз трудовитрат за видами діяльності

  • Проектний облік і контроль виконання:
    • облік даних в розрізі проектів
    • планування та виконання проектних завдань, звітність
    • завантаження з MS Project
    • діаграма Ганта
    • облік трудовитрат за проектами
    • контрольні точки проекту

  • Інструменти для спільної роботи:
    • підготовка внутрішніх, зовнішніх і протокольних заходів
    • бронювання приміщень
    • контроль виконання пунктів протоколів
    • колективні обговорення і голосування на форумі

  • Інтеграція з будь-якими рішеннями

  • Доступ з різних пристроїв

Детальний опис функціональних можливостей конфігурації "BAS Документообіг КОРП" наводиться у Додатку 1.


ПОРЯДОК ПРОДАЖУ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ 

Розповсюдження і впровадження програмного продукту 2900001878241 "BAS Документообіг КОРП" ведеться тільки членами Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу" (САБ) (див. докладніше http://unionba.com.ua/).

Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять всі необхідні дистрибутиви, документація, набір пінкодів, реєстраційна анкета і користувацька угода. Можна придбати основну поставку програмного продукту разом з клієнтськими і серверними ліцензіями.

Дистрибутиви програмних продуктів доступні після придбання в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС (https://portal.bas-soft.eu/).


ОСОБЛИВОСТІ ОТРИМАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСТАВОК ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ 

Після придбання програмних продуктів партнеру в його особистий кабінет на порталі інформаційно-технологічного супроводу (далі – Портал ІТС) за адресою https://portal.bas-soft.eu/ буде передано комплект електронної поставки, що містить реєстраційний номер, пінкоди для активації продукту та його реєстрації, а також посилання на завантаження дистрибутива, документації та інших матеріалів, які включено до складу придбаного продукту.

Продукт реєструється у базі технічної підтримки одночасно з передачею товару партнеру. Після цього покупець продукту отримує статус офіційного користувача. Паперові варіанти реєстраційних карток не друкуються. Для підтвердження правомірності володіння ліцензійним продуктом користувачеві достатньо роздрукувати електронний варіант заповненої реєстраційної картки та мати документи, що підтверджують легальність придбання.

Партнер може передати користувачеві продукт різними способами:

  • завантажити та особисто встановити продукт на комп'ютер користувача
  • переслати комплект поставки електронною поштою
  • зареєструвати продукт в особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС за адресою https://portal.bas-soft.eu/, після чого в особистому кабінеті користувача з'являться посилання на скачування дистрибутива та пінкоди, які необхідні для активації продукту

Звертаємо увагу, посилання на завантаження дистрибутива будуть дійсні протягом 30 днів з моменту "відвантаження" продукту партнеру. Необхідно за цей період встигнути завантажити дистрибутив програмного продукту.

Документація та супровідні матеріали надаються у форматі ресурсу https://its.bas-soft.eu/. Документація має ієрархічну структуру ("дерево"), що складається з глав, при цьому кожна глава, у свою чергу, є вузлом ієрархічної структури. Таке представлення дозволяє відразу бачити зміст книги і швидко переходити до потрібної глави.

Для встановлення програми на комп'ютер необхідно розпакувати архів і запустити autorun.exe. Далі у діалозі можна встановити програму повністю "за один клік" або вибрати встановлення частинами, а також переглянути документацію та супровідні матеріали.


ПЕРЕХІД НА ПРОДУКТ "BAS ДОКУМЕНТООБІГ КОРП"

Апгрейд на стандартних умовах

Користувачі перелічених нижче програмних продуктів:

  • 4601546007490 "1С:Архив версия 1.0"
  • 4601546012821 "1С:Архив версия 2.5 CD"
  • 4601546023988 "1С:Архив версия 3.0 CD"
  • 4601546024008 "1С:Архив версия 3.0 OCR CD"
  • 4601546071880 "1С:Документооборот 8 ПРОФ" (аппаратная защита)
  • 4601546081117 "1С:Документооборот 8 ПРОФ"
  • 4820179074505 "1С:Підприємство 8. Документообіг 8 ПРОФ"
  • 4601546085931 "1С:Документооборот 8 КОРП"

можуть придбати на умовах апгрейда основну поставку "BAS Документообіг КОРП" окремо, або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями. Вартість апгрейда обчислюється за формулою: сумарна вартість придбаних програмних продуктів мінус вартість переданого на апгрейд продукту плюс 27 грн., але не менше половини вартості набору продуктів.


Пільговий апгрейд для користувачів продуктів "1С:Підприємство 8. Документообіг КОРП для України"

Користувачі перелічених нижче програмних продуктів:

  • 4601546095695 "1С:Предприятие 8. Документооборот КОРП для Украины"
  • 4820179070460 "1С:Предприятие 8. Документооборот КОРП для Украины"
  • 4820179070477 "1С:Підприємство 8. Документообіг КОРП для України"
  • 2900001356817 "1С:Предприятие 8. Документооборот КОРП для Украины. Дополнение к 1С:Документооборот 8 КОРП (Россия)"
  • 2900001799102 "1С:Підприємство 8. Документообіг КОРП для України"

за наявності діючого договору ІТС можуть безкоштовно придбати продукт 2900001878241 "BAS Документообіг КОРП" на умовах апгрейда. Відзначимо, що пільговий апгрейд виконується тільки на основну поставку товару без урахування додаткових і серверних ліцензій.

Перехід здійснюється оновленням конфігурації "Документообіг КОРП" повним дистрибутивом конфігурації "BAS Документообіг КОРП".


Заміна типу захисту 

Зареєстровані користувачі продукту 2900001878241 "BAS Документообіг КОРП", що мають діючий договір ІТС, можуть замінити програмний захист основної поставки на апаратний.

Для заміни необхідно заповнити заявку (бланк заявки можна завантажити тут http://unionba.com.ua/files/ZV_ZAM_UKR.xls) і передати обслуговуючій компанії – члену САБ. Заміна типу захисту платна.


ЗНЯТТЯ З ПРОДАЖУ І ПІДТРИМКИ РІШЕННЯ "ДОКУМЕНТООБІГ КОРП ДЛЯ УКРАЇНИ"

Одночасно з виходом програмного продукту "BAS Документообіг КОРП" з 01.06.2018 р. знімаються з продажів і підтримки програмні продукти, що містять конфігурацію "Документообіг КОРП для України".

Звертаємо увагу, що електронні поставки програмного продукту 2900001799102 "1С:Підприємство 8. Документообіг КОРП для України" будуть доступні для скачування до 30.06.2018 р. Починаючи з 01.07.2018 р. завантажити електронну поставку зазначеного продукту на Порталі ІТС буде неможливо.

Користувачі програмних продуктів, що включають конфігурацію "Документообіг КОРП для України" можуть перейти на програмний продукт "BAS Документообіг КОРП" на пільгових умовах (див. розділ "Пільговий апгрейд для користувачів продуктів "1С:Підприємство 8. Документообіг КОРП для України").


СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Підтримка користувачів зазначених програмних продуктів здійснюється відповідно до правил надання сервісу ІТС "Лінія консультацій" (див. докладніше https://portal.bas-soft.eu/applications/10).

Підтримка здійснюється Службою технічної підтримки за наявності договору Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС).

ДОДАТОК 1


ОПИС ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ "BAS ДОКУМЕНТООБІГ КОРП"

"BAS Документообіг КОРП" в комплексі вирішує широкий спектр завдань автоматизації обліку документів, взаємодії співробітників, контролю та аналізу виконавської дисципліни. Програма підтримує багатокористувацьку роботу в локальній мережі або через Інтернет. "BAS Документообіг КОРП" відповідає всім законодавчим і нормативним вимогам, що регламентують порядок роботи з документами.


Відповідність українському законодавству

"BAS Документообіг КОРП" дозволяє автоматизувати бізнес-процеси організаційно-розпорядчого документообігу, відповідно до основних постанов та законів, які регулюють ведення діловодства та документообігу в Україні:

  • Закон України від 22.05.2003 № 851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг"
  • Закон України від 05.07.1994 № 80/94-ВР "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах"
  • Закон України від 02.10.1996 № 393/96-ВР "Про звернення громадян"
  • Постанова КМУ від 30.11.2011 №1242 "Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади"
  • Постанова КМУ від 28.10.2004 №1453 "Про затвердження Типового порядку здійснення електронного документообігу в органах виконавчої влади"


Робота з документами

"BAS Документообіг КОРП" дозволяє працювати з документами будь-яких типів. Кожен документ супроводжується обліково-реєстраційною карткою, набір реквізитів якої відповідає "Інструкції з діловодства №1153 від 17.10.1997", постанові КМУ "Про затвердження типового порядку здійснення електронного документообігу в органах". Для карток документів, процесів і завдань передбачені спеціальні інструкції, що полегшують знайомство і роботу з цими об'єктами. У комплект поставки вже входить 45 готових інструкцій.


Зберігання та права доступу

У конфігурації програми "BAS Документообіг КОРП" внутрішні документи і файли зберігаються в структурі папок з урахуванням прав доступу.

Структура папок може формуватися відповідно з організаційною структурою підприємства або за типами документів. Кожній папці встановлюється дозвіл на виконання користувачами або групами користувачів різних операцій: читання, додавання, редагування або видалення.

Додатково до цього всі дані конфігурації "BAS Документообіг КОРП" обмежуються правами доступу залежно від видів документів, грифів доступу до документів, груп кореспондентів і груп фізичних осіб, організацій і питань діяльності.

Безпосередньо файли можуть зберігатися як в інформаційній базі, так і в томах на диску.


Автоматичне завантаження файлів з каталогу 

Програма вміє автоматично завантажувати файли з вказаного каталогу в локальній мережі. Як тільки в цьому каталозі з'являється файл або папка з файлами, вони відразу переносяться в потрібну папку Документообігу із збереженням оригінальних імен та структури підпапок. Завантажені файли автоматично розпізнаються, індексуються і можуть бути негайно залучені в документообіг вашого підприємства. Це зручно використовувати для інтеграції, наприклад, з мережевими потоковими сканерами, факс-машинами та іншими додатками.


Реєстрація вхідних і вихідних документів

"BAS Документообіг КОРП" дозволяє вести облік і реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції. При цьому здійснюється автоматична генерація наскрізних реєстраційних номерів по складним правилам.

Реєстрація документів проводиться відповідно до державних стандартів, типових інструкцій і традицій вітчизняного діловодства. При реєстрації підтримується друк штрих-кодів та реєстраційних штампів.

Реєстрація документа супроводжується наступними процесами:

  • запуск автоматизованої процедури (бізнес-процесу) розгляду документів і подальшої постановки на контроль
  • оповіщення виконавців
  • підтримка регламентованих термінів виконання документів
  • формування справ, передача закритих справ на архівне зберігання або знищення
  • подальше формування звітів по надходженню і виконанню документів, по простроченим документам


Облік звернень громадян

У "BAS Документообіг КОРП" передбачена реєстрація та обробка звернень громадян відповідно до Закону України №393 / 96-ВР від 02.10.1996 "Про звернення громадян".

Передбачений облік дублікатів і повторних звернень, а також облік переадресації звернень громадян в сторонні організації і від них.

Для роботи із зверненнями громадян використовується спеціальне робоче місце, в якому фахівець відразу бачить усі звернення громадян, історію листування та іншу супровідну інформацію по ним. Для аналізу та контролю виконання звернень громадян використовуються звіти "Виконання звернень громадян", "Структура звернень за період", "Динаміка кількості звернень", "Список звернень громадян".


Облік договорів

В "BAS Документообіг КОРП" автоматизовано повний життєвий цикл договірних документів:

  • підготовка проекту договору
  • узгодження проекту договору, як зовнішнє, так і внутрішнє
  • облік всіх пов'язаних з договором документів, наприклад, акти, додаткові угоди
  • облік і контроль термінів дії договорів
  • автоматичне продовження термінів дії по правилам, зазначеним у договорі
  • багатовалютний облік сум договорів
  • робота з багатосторонніми договорами
  • облік і контроль виконання фінансових зобов'язань за договором
  • контроль наявності супровідних документів за договором, наприклад, рахунок-фактура
  • контроль повернення переданих примірників документів за договором
  • розірвання договору

Для аналізу договірної роботи передбачені такі звіти, як "Список укладених договорів", "Договори, в яких закінчуються терміни дії", "Супровідні документи за договором", "Динаміка кількості укладених договорів", "Динаміка сум укладених договорів", "Договори, що розірвані".


Сканування

В "BAS Документообіг КОРП" передбачена можливість завантаження вхідних, вихідних, внутрішніх документів і файлів зі сканерів будь-яких типів, що підтримують інтерфейс TWAIN. Сканування здійснюється у формати jpg, pdf та tif, серед іншого і багатосторінковий.

Підтримується потокове сканування з автоматичним розпізнаванням штрих-кодів документів і формування багатосторінкових tif або pdf файлів.

Передбачено автоматичне розпізнавання відсканованих зображень і повнотекстовий пошук у розпізнаних документах.


Електронна пошта

Вбудована в "BAS Документообіг КОРП" внутрішня пошта дозволяє:

  • надсилати електронною поштою безпосередньо з програми будь-які документи або файли
  • завантажувати вхідні або внутрішні документи з електронної пошти
  • при використанні ЕЦП, відправляти і приймати підписані і зашифровані файли
  • шукати листи за реквізитами і за допомогою швидкого пошуку, шукати в серед іншого, і по текстовому змісту листів
  • крім того, програма автоматично відстежує пошту і виводить повідомлення, що спливає в правому нижньому кутку, при надходженні нових листів. Якщо за листом було листування, то програма повідомляє про це, виводячи гіперпосилання в області читання та картці листа


Виконання завдань по пошті

Завдання можна виконувати поштою, просто відповідаючи на спеціальні поштові повідомлення, що автоматично розсилаються програмою.


Перегляд, редагування та контроль версій

Для перегляду і редагування документів "BAS Документообіг КОРП" використовує відповідні додатки, встановлені на локальних комп'ютерах користувачів.

Повсякденна робота з документами і файлами виконується безпосередньо на "робочому столі"; користувач бачить перелік, документів, що редагуються, і перелік невиконаних задач, передбачено налаштування "Робочого столу" з можливістю видалити, додати або поміняти місцями елементи окремого розділу.

"BAS Документообіг КОРП" забезпечує доступ співробітників до файлів, як для перегляду, так і для редагування. Конфлікти при одночасному редагуванні документів виключаються завдяки механізму блокування файлів.

При збереженні змін в інформаційній базі автоматично створюється нова версія файлу із зазначенням автора, дати і часу створення.

Безпосередньо з картки файлу можна подивитися список версій, видалити непотрібні, змінити активну (поточну) версію. Для файлів популярних форматів (doc, rtf, html, txt, odt) підтримується порівняння версій.


Шаблони документів і файлів

В "BAS Документообіг КОРП" користувачі можуть налаштовувати і використовувати шаблони файлів і документів, що автоматично заповнюються. При створенні нового файлу з шаблону поля шаблону автоматично заповнюються обліковими даними, наприклад, найменування, автор, дата створення, сума договору, реквізити контрагента.

При створенні нового документа з шаблона його реквізити відразу заповнюються за шаблоном, і до документа автоматично приєднуються всі зазначені в шаблоні файли, які, в свою чергу, теж автоматично заповнюються на підставі реквізитів документа.


Штрихкодування документів

В "BAS Документообіг КОРП" всім документам автоматично присвоюється штрих-код, який можна:

  • роздрукувати на окремому аркуші
  • роздрукувати поверх титульного аркуша паперового документа
  • роздрукувати на наклейці
  • вставити в електронний документ як зображення

Штрих-коди використовуються для швидкого пошуку облікових карток документів і для автоматичного прикріплення файлів до документів при потоковому скануванні.


Друк реєстраційних штампів документів

В "BAS Документообіг КОРП" користувачі можуть виводити на друк реєстраційний штамп документа, який містить назву організації, реєстраційний номер і дату реєстрації, штрих-код. Реєстраційний штамп може друкуватися як на окремому аркуші, так і поверх титульного аркуша паперового документа.


Зв'язки між документами


Возврат к списку


12-09-2018
Інформаційно-технологічний супровід (вересень 2018 року)
Подробнее...
06-09-2018
Інформаційно-технологічний супровід (вересень 2018 року)
Подробнее...
31-08-2018
Редакція 2.0 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" отримала сертифікат "Сумісно! Система програм 1С:Підприємство!"
Подробнее...
09-08-2018
Інформаційно-технологічний супровід (серпень 2018 року)
Подробнее...
05-06-2018
Початок продажів рішення ECM-класу – "BAS Документообіг КОРП
Подробнее...
23-05-2018
Розвиток сервісів звітності та електронного документообігу FREDO
Подробнее...
10-05-2018
Компанії "Комплексне управління бізнес-процесами" (м. Львів), присвоєно статус "Сертифікований Сервісний партнер"
Подробнее...

ТОВ "Вінер-Софт"
м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
 e-mail: vinersoft@ukr.net