тел.(факс): (044) 502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net


Франчайзи





 

Розвиток сервісів звітності та електронного документообігу FREDO

23.05.2018

Розвиток сервісів звітності та електронного документообігу FREDO

Розвиток сервісів звітності та електронного документообігу FREDO


З червня 2018 року користувачам систем автоматизації BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство будуть доступні сервіси звітності та обміну електронними документами між контрагентами під торговою маркою FREDO - FREDO Звіт та FREDO ДокМен. Підтримкою і розвитком сервісів займається компанія "ФРЕДО".

Лінійка продуктів FREDO відповідає міжнародним стандартам захисту даних: документи підписуються та шифруються електронно-цифровими підписами (ЕЦП) від провідних авторизованих Центрів сертифікації ключів (АЦСК), в програмі є можливість налаштувати постійне періодичне резервне копіювання даних.

Компанія ФРЕДО впровадила захист програмного забезпечення для доступу до сервісів міжнародними сертифікатами GlobalSign, відновила автоматичне завантаження оновлень програми та ліцензійного коду доступу до сервісів з надійних захищених серверів.

Основні сервіси FREDO:

  • FREDO Звіт - сервіс електронної звітності та адміністрування ПДВ
  • FREDO ДокМен - сервіс електронного обміну документами

Умови отримання сервісів не змінилися; для оформлення доступу до сервісів FREDO користувачі систем автоматизації бізнесу можуть звертатися до членів "Спілки автоматизаторів бізнесу".


FREDO Звіт - здача електронної звітності до контролюючих органів, реєстрація ПН/РК в ЄРПН, електронне адміністрування ПДВ, обмін ПН/РК та первинними документами між контрагентами.

  • здача електронної звітності до державних органів
  • реєстрація ПН/РК в ЄРПН
  • обмін ПН/РК між контрагентами
  • пряма інтеграція з системами автоматизації (BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство) - робота без проміжних файлів експорту та різних додаткових обробок
  • робота з ЕЦП основних АЦСК, в тому числі з безкоштовними ключами ЕЦП від ДФС
  • надається без додаткової оплати користувачам систем автоматизації, які мають супровід ІТС ПРОФ

FREDO ДокМен - обмін будь-якими електронними документами між контрагентами.

  • обмін між контрагентами будь-якими документами
  • пряма інтеграція з системами автоматизації (BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство) для обміну між контрагентами рахунком-фактурою, товарною накладною, актом виконаних робіт
  • робота з ЕЦП основних АЦСК, в тому числі з безкоштовними ключами ЕЦП від ДФС
  • надійність та автентичність документа - документ шифрується і підписується ЕЦП
  • економія коштів та підвищення ефективності бізнес-процесів


Компанія ФРЕДО займається інтеграцією сервісів FREDO Звіт та FREDO ДокМен в типові конфігурації систем автоматизації BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство, що дозволяє користувачам цих програмних продуктів здавати звітність, адмініструвати ПДВ, обмінюватись первинними документами безпосередньо з своїх конфігурацій, не використовуючи при цьому транзитні файли, обробки, тощо.

Детальна інформація про сервіси, контакти лінії підтримки розміщені на сайті компанії "ФРЕДО" - https://fredo.com.ua




Количество показов: 1014

Возврат к списку



Перейти к обсуждению на форуме >>


Ваше имя:  
Введите Ваше сообщение

Смайлики
С улыбкой  Шутливо  Широкая улыбка 
Здорово  Печально  Скептически 
Очень грустно  Со злостью  Удивленно 
Смущенно  Поцелуй  Вопрос 
Восклицание  Идея 

Закрыть все теги
Открытые тэги:    

Для того чтобы вставить цитату с этой страницы, выделите её и нажмите на ссылку "Цитировать".
 Вы хотите разрешить смайлики в этом сообщении?

Защита от автоматических сообщений:
Символы на картинке: 
Защита от автоматических сообщений


11-08-2021
Початок продажів галузевого рішення "BAS Комплексне управління паливним підприємством"
Подробнее...
05-08-2021
Інформаційно-технологічний супровід (серпень 2021 року)
Подробнее...
23-07-2021
Про початок супроводу Спільних рішень "BAS Будівництво" в рамках сервісу "ІТС Галузевий"
Подробнее...

ТОВ "Вінер-Софт"
м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
 e-mail: vinersoft@ukr.net