тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Курс "Загальний огляд підсистем прикладного рішення BAS ERP" з 13 по 15 червня 2018 року в Києві

11.05.2018

Курс "Загальний огляд підсистем прикладного рішення BAS ERP" з 13 по 15 червня 2018 року в Києві

Курс "Загальний огляд підсистем прикладного рішення BAS ERP" з 13 по 15 червня 2018 року в Києві


Запрошуємо на курс "Загальний огляд підсистем прикладного рішення BAS ERP", який проходитиме у м. Києві з 13 по 15 червня 2018 року.

Мета курсу - дати слухачам цілісне уявлення про призначення і можливості прикладного рішення. Ці знання будуть корисні як при виборі програмного продукту для ведення господарської діяльності, так і для подальшого освоєння системи на більш поглиблених, вузькоспеціалізованих курсах по BAS ERP.

Курс буде корисним для:

  • керівників проектів, що займаються впровадженням;
  • ІТ-директорів та інших співробітників, відповідальні за інформаційні системи та їх частини у кінцевих користувачів;
  • співробітників відділів продажів та інших співробітників фірм-учасників САБ.

Курс буде корисний при підготовці до іспиту "Професіонал" по прикладному рішенню BAS ERP.

Вимоги до слухачів: слухачі повинні володіти технологіями автоматизації підприємств. На курсі буде корисним досвід роботи або впровадження прикладного рішення "Управління виробничим підприємством 8 для України".


КОРОТКИЙ ЗМІСТ КУРСУ

Перший день (Торгівля):

  • Знайомство учасників, визначення цілей курсу, засобів їх досягнення і регламенту роботи протягом курсу
  • Загальні відомості про прикладне рішення
  • Продажі: концепція та функціональна модель; інформаційне забезпечення; ціноутворення; гуртова торгівля; роздрібна торгівля; звітність
  • Забезпечення потреб: концепція та функціональна модель; інформаційне забезпечення; схеми забезпечення; формування замовлень; стан забезпечення потреб; звітність
  • Закупівлі: концепція та функціональна модель; інформаційне забезпечення; документообіг поставок; документообіг комісіонера; облік прийнятої зворотної тари; звітність
  • Склад і доставка: концепція та функціональна модель; схеми документообігу; особливості документообігу; оформлення складських операцій; доставка; звітність
  • Казначейство: концепція та функціональна модель; інформаційне забезпечення; планування руху грошових коштів; облік операцій з різними видами грошових коштів; звітність

Другий день (Виробництво):

  • Виробництво: концепція та функціональна модель; робочі центри; ресурсні специфікації; маршрутні карти; дозволи на заміну матеріалів; планова калькуляція; диспетчеризація графіка виробництва; диспетчеризація виробництва; оформлення виробничих операцій; облік виробничих операцій давальця; облік виробничих операцій переробника
  • Ремонти
  • Зарплата і управління персоналом: кадровий облік; розрахунок зарплати

Третій день (Фінанси і управління):

  • Фінансовий облік:
    • Концепція
    • Інформаційне забезпечення
    • Спрощена модель управлінського обліку
    • Регламентований облік
    • МСФО
  • Інструменти керування компанією:
    • Бюджетування
    • Планування
    • Контроль цільових показників діяльності
  • Підведення підсумків курсу

Після закінчення курсу для слухачів буде організовано тестування "Професіонал" по прикладному рішенню BAS ERP.


Тривалість курсу: 24 академічні години протягом трьох днів з 10:00 до 18:00 з перервами на обіди та кава-брейки.

Вартість курсу:

  • 3 600 грн. для кінцевих користувачів
  • 2 850 грн. для співробітників фірм-учасників САБ
  • 2 400 грн. для Центрів ERP та кандидатів у Центри ERP

У вартість включено методичні матеріали з даного курсу, обід та кава-брейк. На третю і кожну наступну учасника надається знижка в розмірі 20% від вартості участі.

Місце проведення: м. Київ, вул. Депутатська, 16/8.

Реєстрація за посиланням: http://unionba.com.ua/uchboviy-tsentr/

При подачі заявки прохання оплатити рахунок до 12 червня включно.

В разі відмови від участі необхідно повідомити за 5 робочих днів до початку курсу по e-mail: training@unionba.com.ua



Количество показов: 176

Возврат к списку


Текст сообщения*
:) ;) :D 8) :( :| :cry: :evil: :o :oops: :{} :?: :!: :idea:
Защита от автоматических сообщений
 

07-06-2019
Новий функціонал сервісу "FlyDoc" щодо роботи з податковими документами
Подробнее...
07-06-2019
Новий функціонал сервісу "FlyDoc" щодо роботи з податковими документами
Подробнее...
05-06-2019
Інформаційно-технологічний супровід (червень 2019 року)
Подробнее...
21-05-2019
Курс "Робота з керованими формами платформи "1С:Підприємство 8" з 24 по 26 червня 2019 року в Києві
Подробнее...
21-05-2019
Курс "Професійна робота в програмі "BAS Документообіг КОРП, редакція 2.1" з 20 по 21 червня 2019 року в Києві
Подробнее...
26-04-2019
Початок продажу "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу"
Подробнее...
26-04-2019
Початок продажу "Комплект методичних матеріалів із використання систем автоматизації бізнесу для освітнього процесу"
Подробнее...
25-04-2019
Початок продажу електронних поставок клієнтських ліцензій "1С:Підприємство 8" для мобільної платформи. Правила розповсюдження і використання мобільних прикладних програм, розроблених на платформі "1С:Підприємство 8", при використанні співробітниками одні
Подробнее...
25-04-2019
Плани підвищення цін на програмний продукт "1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством"
Подробнее...
24-04-2019
Зміна номенклатури і планове підвищення цін на програмні продукти для корпоративного ринку попереднього покоління
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами"
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами"
Подробнее...
15-04-2019
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія будівельної організації"
Подробнее...
27-02-2019
Початок продажу рішення для автоматизації магазинів – "BAS Роздрібна торгівля"
Подробнее...
01-02-2019
Початок продажу фінальної версії рішення CPM-класу – "BAS Управління холдингом"
Подробнее...
27-12-2018
Початок продажу рішення для управління торговельною діяльністю – "BAS Управління торгівлею"
Подробнее...
09-11-2018
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"
Подробнее...
30-10-2018
Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України з травня 2019 року
Подробнее...
03-10-2018
Початок продажів нового сервісу Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів
Подробнее...
27-09-2018
Початок продажів нового сервісу FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами
Подробнее...

ТОВ "Вінер-Софт"
м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
 e-mail: vinersoft@ukr.net