тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Новини компанії

12.03.2019

Інформаційно-технологічний супровід (березень 2019 року)

Інформаційно-технологічний супровід (березень 2019 року)


У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду

3. Ціни



1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Запрошуємо на семінар "Лекторій"

Запрошуємо на семінар "Лекторій" на тему "Позапланові документальні перевірки та перевірки Державної служби України з питань праці: як належно підготуватися і захистити інтереси підприємства", який відбудеться в Києві 27 березня 2019 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.

Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.

Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!

Ознайомитися з докладною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".


Припинення підтримки редакції 1.2 "Бухгалтерії для України"

З травня 2019 року буде припинена підтримка редакції 1.2 Бухгалтерії для України. У користувачів було достатньо часу для переходу на нову редакцію, оскільки плани про припинення підтримки редакції 1.2 були оголошені при випуску редакції 2.0 у жовтні 2016 року.

Наполегливо рекомендуємо користувачам, які ще цього не зробили, перейти на редакцію 2.0 програми "Бухгалтерія для України".

Докладніше про припинення підтримки редакції 1.2, переваги редакції 2.0, а також про умови переходу можна ознайомитись за посиланням http://unionba.com.ua/news/538/.


Доступу до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів!

Доступ до ІС ІТС здійснюється з використанням облікового запису Порталу ІТС. Тобто окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач заходить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.



2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень 1С:Підприємства 8

У поточному випуску для користувачів типової госпрозрахункової конфігурації "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) в розділі "Облік ПДВ" оновлено порядок нарахування податкового кредиту та податкових зобов'язань при придбанні товарів для використання в пропорційно оподатковуваній, неоподатковуваній господарській діяльності або не в господарській діяльності. Оновлено методику формування зведеної податкової накладної по поставкам, які мають безперервний або ритмічний характер.

У розділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано методику управління настройками користувача.

Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" в розділі "Початок роботи, введення початкових залишків" рекомендуємо ознайомитися з механізмом роздільної нумерації податкових документів.

У розділі "Торговельні операції" представлена методика управління доставкою товарів.

У розділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано методику управління настройками користувача.

У зв'язку з виходом нової редакції 2.0 конфігурації "Громадське харчування для України" у розділі "Користувачам 1С:Підприємства" опубліковано документацію.


Методична підтримка типових рішень BAS

Користувачам конфігурації "BAS ERP" у розділі "Казначейство" рекомендуємо ознайомитися з методикою оформлення розрахунків з підзвітними особами.

Розділ "Склад і доставка" доповнено описом механізму відокремленого забезпечення потреб, який дозволяє ідентифікувати матеріальну цінність або її собівартість за призначенням, не створюючи для цього окрему номенклатурну картку (характеристику, серію).

У розділі "Виробництво" рекомендуємо ознайомитися з методикою матеріального обліку у позамовному виробництві.

Розділ "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" доповнено методикою оплати простоїв, в якій наведено приклади оформлення простоїв з вини роботодавця, робітника та з незалежних від них причин.

У розділ "Початок роботи, введення початкових залишків" додано методику введення початкових залишків основних засобів.

Для користувачів конфігурацій "BAS ERP" і "BAS Управління торгівлею" у розділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано порядок управління користувацькими настройками, який виконується користувачем з правами адміністратора.

Розділ "Робота з документами, довідниками і звітами" доповнено порядком виводу суми за окремими показниками звіту чи друкованої форми для аналізу облікових даних і підготовки звітності.

Для користувачів конфігурації "BAS Управління торгівлею" в розділі "Початок роботи, введення початкових залишків" представлено порядок початкового заповнення інформаційної бази за допомогою обробки "Помічник заповнення настройок і довідників" та основні настройки для ведення обліку в конфігурації, у тому числі настройки підсистем, що використовують номенклатурний облік. Представлена загальна методика введення початкових залишків.

У поточному випуску опубліковано матеріали розділу "Валютні операції", а саме методику налаштування обліку для ведення операцій в іноземній валюті, а також методику конвертації валюти.

Підрозділ "Роздрібні продажі" доповнено методикою обліку акцизного податку з роздрібних продажів.

У розділі "Податковий облік" представлено методики придбання товарів (послуг) для використання у неоподатковуваній та частково оподатковуваній ПДВ діяльності. Також представлено загальний порядок оформлення податкових документів, отриманих від постачальників.

Розділ "Сервісні функції" доповнено порядком автоматизованого заповнення даних про контрагента за допомогою сервісу "Пактум.Контрагент".

У зв'язку з початком продажів нового рішення для автоматизації магазинів – "BAS Роздрібна торгівля", опубліковано опис прикладного рішення "BAS Роздрібна торгівля", редакція 2.2.

Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "березень 2018 року – лютий 2019 року".


Методична підтримка розробників і адміністраторів

Для розробників конфігурацій опубліковано методику використання параметрів - періодів у системі компонування даних.

Оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 3.0), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.5), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.3).

Оновлено обробку розфарбовування коду.

Пропонуємо ознайомитися з методикою використання менеджера динамічної пам'яті TCmalloc з платформами версій 8.3.10-8.3.13.


Поради лінії консультацій щодо роботи в рішеннях "1С:Підприємства"

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".


Консультації з питань роботи рішень BAS

У розділі оновлено перелік рекомендації та відповідей на питання щодо роботи рішень "BAS ERP" та "BAS Управління торгівлею".


Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У рубриці "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO" довідника "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" оновлено перелік сертифікатів електронних цифрових підписів, що підтримуються програмою "FREDO". Опубліковано опис секретних ключів ЕЦП, представлено варіанти завантаження сертифікатів у програму, а також порядок роботи з заявками на отримання сертифікатів ЕЦП.

Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.00.351 – 01.00.352.


Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Докладніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.


Консультації для бухгалтера

Довідник "Податок на прибуток: від обліку до звіту" доповнено новим розділом "Оподаткування доходів нерезидентів (податок на репатріацію)", в якому розглянуті оподатковувані доходи, що виплачуються нерезиденту, ставки податку при виплаті доходу нерезиденту і його сплата до бюджету, а також звітність за цим податком.

У зв'язку з останніми змінами законодавства актуалізовано підрозділ "Податкова накладна: загальні правила складання" розділу "Податкова накладна та її замінники" довідника "ПДВ: правила оподаткування та облік".

У розділі "Податкова звітність з ПДВ" довідника "Регламентована звітність" оновлено матеріал "Додаток 7: Розрахунок частки використання товарів/послуг та необоротних активів в оподатковуваних/неоподатковуваних операціях (Д7)". Матеріал буде цікавий платникам податків, яким необхідно заповнити таблицю 1 додатка Д7 до декларації з ПДВ, тобто платникам податків, які в попередньому календарному році здійснювали одночасно операції, які оподатковуються і не оподатковуються ПДВ, а також тим, у яких такі операції з'явилися вперше, і яким необхідно визначити частку використання товарів/послуг та необоротних активів в неоподатковуваних операціях.

У розділі "Звітність до фондів і центри зайнятості" довідника "Регламентована звітність" оновлено матеріал "Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів (форма № 10-ПІ)". Матеріал буде цікавий підприємствам, установам, організаціям і фізичним особам, які використовують найману працю, і яким необхідно подавати до відділення Фонду соціального захисту інвалідів за місцем їх реєстрації Звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів за формою № 10-ПІ.

Доповнено перелік найбільш значущих для бухгалтера змін законодавства.

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 04.03.2019: ДФСУ про подання уточнюючої декларації про майновий стан і доходи https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2179/hdoc).
  • Коментар від 21.02.2019: НБУ вніс зміни до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2172/hdoc).
  • Коментар від 14.02.2019: В бюджетний процес вводиться середньострокове планування (https://its.1c.ua/db/acttaxu#content:2164:hdoc).
  • Коментар від 14.02.2019: ДФСУ: за податковою накладною з неправильним кодом товару немає податкового кредиту (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2163/hdoc).
  • Коментар від 14.02.2019: Держпраці України: заміна щорічної відпустки грошовою компенсацією є порушенням вимог законодавства, за яке передбачено штраф (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2161/hdoc).

Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій", присвяченого актуальним питання обліку податку на прибуток. Запис доповідей здійснено 21 лютого 2019 року в Києві. Подивитися відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.

У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша №5-8 за 2019 рік.

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в березні 2019 року.

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.02.2019 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".


Консультації для бюджетної сфери

Довідник "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" в розділ "Доходи" доповнено новим матеріалом "Бюджетні асигнування", в якому наведена інформація щодо умов визнання бюджетних асигнувань доходом, на конкретних прикладах розглянуто порядок відображення операції з надходження та зменшення доходу за бюджетними асигнуваннями згідно норм НП(С)БОДС 124 "Доходи" та Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами № 1219, затвердженої наказом Мінфіну України від 29.12.2015 р. Також в розділі "Доходи" опубліковано матеріал "Доходи від надання послуг (виконання робіт)", в якому наведена інформація щодо: класифікації доходів згідно НП(С)БОДС 124 "Доходи" та Бюджетного кодексу України; правил визнання та не визнання в обліку доходів; умов оцінки доходів з надання послуг (виконання робіт); відображення в бухгалтерському обліку та фінансовій, бюджетній звітності.

Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим розділом "Відповідальність у сфері публічних закупівель", в якому представлена інформація стосовно відповідальності членів тендерного комітету, уповноваженої особи, наведено перелік правопорушень, за вчинення яких настає адміністративна відповідальність, а також розглянуто розміри штрафних санкцій та порядок притягнення до адміністративної відповідальності. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.


Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.

1С:ПІДПРИЄМСТВО 8

Технологічна платформа:

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.14.1630.
  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.13.1809.
  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.12.1855.

Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":

  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. ПРОФ", редакція 1.2, версія 1.2.51.1 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ).
  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. Базова", редакція 1.2, версія 1.2.51.1 (оновлення).
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. ПРОФ", редакція 1.6, версія 1.6.8.1 (оновлення + перехід з версій Мікро і Базової на ПРОФ).
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. Базова", редакція 1.6, версія 1.6.8.1 (оновлення + перехід з версії Мікро на Базову).
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. Мікро", редакція 1.6, версія 1.6.8.1 (оновлення).

ТИПОВІ КОНФІГУРАЦІЇ ДЛЯ BUSINESS AUTOMATION SOFTWARE

  • Конфігурація "BAS Роздрібна торгівля", редакція 2.2, версія 2.2.7.45.

1С:ПІДПРИЄМСТВО 7.7

Прикладні рішення:

  • Конфігурація "Торгівля + Склад для України", реліз 7.70.043.

Форми звітності:

  • За I КВАРТАЛ 2019 року (випуск 1) для конфігурації "Бухгалтерський облік для України".
  • За I КВАРТАЛ 2019 року (випуск 1) для конфігурації "Зарплата + Кадри для України".
  • За I КВАРТАЛ 2019 року (випуск 1) для конфігурації "Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України".



3. ЦІНИ

ІТС

Вид договору ІТС

Договір

Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ

ІТС ПРОФ

 

12 міс.

6450

 

6 міс.

3450


3 міс.

1800


окремий випуск

1200

 

із щомісячною оплатою

600

 

пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4

3810

 

пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)

510

ІТС ТЕХНО

 

12 міс.

4500

 

6 міс.

2400

 

із щомісячною оплатою

420

ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)

 

від 1 до 5

900

 

від 6 до 10

810


від 11 до 20

720

 

від 21 до 50

630

 

від 51 до 100

540

 

більше 100

450

Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ

 

доплата за 1 місяць

180

 

доплата за 2 місяці

360

 

доплата за 3 місяці

540

 

доплата за 4 місяці

720

 

доплата за 5 місяців

900

 

доплата за 6 місяців

1080

 

доплата за 7 місяців

1260

 

доплата за 8 місяців

1440


доплата за 9 місяців

1620


доплата за 10 місяців

1800

 

доплата за 11 місяців

1980


ІТС ПРОФ за програмою лояльності

Придбаний договір ІТС

Тривалість попереднього договору ІТС

12 міс. або 
пільговий 8+4

6 міс.

3 міс. 
(в т.ч. пільговий)

1 міс.

Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ

ІТС ПРОФ на 12 місяців

5700

6090

6270

6390

ІТС ПРОФ на 6 місяців

3000

3150

3300

3390

ІТС ПРОФ на 3 місяці

1560

1650

1710

1770

ІТС ПРОФ на 1 місяць

900

990

1080

1170


Сервіс ІТС Галузевий

Вид сервісу 
ІТС Галузевий

Кількість місяців

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

ІТС Галузевий 1-ї Категорії

 

1 міс.

360

 

3 міс.

780

 

6 міс.

1440

 

12 міс.

2700


Пільговий 12 міс.

1800

ІТС Галузевий 2-ї Категорії

 

1 міс.

720


3 міс.

1560

 

6 міс.

2880

 

12 міс.

5400

 

Пільговий 12 міс.

3600

ІТС Галузевий 3-ї Категорії

 

1 міс.

1440

 

3 міс.

3120

 

6 міс.

5760

 

12 міс.

10800


Пільговий 12 міс.

7200

ІТС Галузевий 4-ї Категорії

 

1 міс.

2160

 

3 міс.

4650

 

6 міс.

8700

 

12 міс.

16200

 

Пільговий 12 міс.

10800


Сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен

Вид договору

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")

1200

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць

102

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")

240

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць

21

Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

51

Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

51

Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії

360


Сервіс Консультації аудитора

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. з ПДВ 20%

Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"

450


Сервіс Пактум.Контрагент

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.

3000

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.

2000

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.

600


Сервіс FlyDoc

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік

5000

Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік

2500


Возврат к списку


12-03-2019
Інформаційно-технологічний супровід (березень 2019 року)
Подробнее...
27-02-2019
Початок продажу рішення для автоматизації магазинів – "BAS Роздрібна торгівля"
Подробнее...
01-02-2019
Початок продажу фінальної версії рішення CPM-класу – "BAS Управління холдингом"
Подробнее...
27-12-2018
Початок продажу рішення для управління торговельною діяльністю – "BAS Управління торгівлею"
Подробнее...
09-11-2018
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"
Подробнее...
30-10-2018
Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України з травня 2019 року
Подробнее...
03-10-2018
Початок продажів нового сервісу Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів
Подробнее...
27-09-2018
Початок продажів нового сервісу FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами
Подробнее...
31-08-2018
Редакція 2.0 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" отримала сертифікат "Сумісно! Система програм 1С:Підприємство!"
Подробнее...
05-06-2018
Початок продажів рішення ECM-класу – "BAS Документообіг КОРП
Подробнее...
23-05-2018
Розвиток сервісів звітності та електронного документообігу FREDO
Подробнее...

ТОВ "Вінер-Софт"
м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
 e-mail: vinersoft@ukr.net