тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Новини компанії

10.01.2019

Інформаційно-технологічний супровід (січень 2019 року)

Інформаційно-технологічний супровід (січень 2019 року)


У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду

3. Ціни


1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Запрошуємо на семінар "Лекторій"

Запрошуємо на семінар "Лекторій" на тему "Нагальні питання складання та реєстрації ПН/РК в ЄРПН. Практичні рекомендації щодо подання звітності з ЄСВ у 2019 році", який відбудеться в Києві 17 січня 2019 року в рамках інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) користувачів.

Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.

Участь або онлайн-трансляція БЕЗКОШТОВНІ для користувачів з діючим договором ІТС ПРОФ!

Ознайомитися з докладною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу".


"Зима з ІТС" – акція для користувачів ІТС ПРОФ!

Продовжується акція "Зима з ІТС". Акція проводиться в період з грудня 2018 року по лютий 2019 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8 + 4 з грудня 2018 р. або січня – лютого 2019 р. Учасники акції отримають у подарунок брендований Power Bank.

Дізнатися докладніше про правила проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці https://its.1c.ua/zima.


Припинення підтримки редакції 1.2 "Бухгалтерії для України"

З травня 2019 року буде припинена підтримка редакції 1.2 Бухгалтерії для України. У користувачів було достатньо часу для переходу на нову редакцію, оскільки плани про припинення підтримки редакції 1.2 були оголошені при випуску редакції 2.0 у жовтні 2016 року.

Наполегливо рекомендуємо користувачам, які ще цього не зробили, перейти на редакцію 2.0 програми "Бухгалтерія для України".

Докладніше про припинення підтримки редакції 1.2, переваги редакції 2.0, а також про умови переходу можна ознайомитись за посиланням http://unionba.com.ua/news/538/.


Доступу до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів! Реалізована можливість доступу до ІС ІТС з використанням облікового запису Порталу ІТС.

Можливість заходити зі старим логіном-паролем залишиться орієнтовно до кінця січня 2019 року.

Наявність єдиного облікового запису дозволяє спростити реєстрацію в сервісі "Інформаційна система ІТС" у порівнянні з раніше існуючою процедурою. Окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач входить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень 1С:Підприємства 8

У поточному випуску для користувачів типової госпрозрахункової конфігурації "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) в підрозділі "Облік ПДВ" опубліковано методику формування Додатку 2 до податкової накладної, а також методику річного перерахунку пропорційного ПДВ.

Розділ "Розрахунки з контрагентами" доповнено порядком відображення бартерних операцій на прикладі обміну неподібними товарно-матеріальними цінностями.

У розділі "Облік нематеріальних активів" опубліковано методику інвентаризації нематеріальних активів.

Розділ "Робота з документами, довідниками і звітами" доповнено порядком відображення в обліку фактів господарської діяльності за допомогою "типових" операцій. Опубліковано методику перегляду і коригування рухів документів, що застосовується в одиничних випадках для внесення змін, які не можна виконати документами інформаційної бази. Також в розділі описані основні принципи та механізми "ручного" відображення господарських операцій.

Для користувачів конфігурацій "Управління торговим підприємством для України", "Управління виробничим підприємством для України" та "Бухгалтерія для України" (ред. 1.2) опубліковано методику формування Додатку 2 до податкової накладної, а також оновлено методику річного перерахунку пропорційного ПДВ.

Для користувачів конфігурації "Управління торговим підприємством для України" в розділі "Кадровий облік", а для користувачів конфігурацій "Зарплата і Управління Персоналом для України" і "Управління виробничим підприємством для України" в розділі "Методики проведення розрахунків" оновлено методики обліку стажу працівників організації.

Користувачам конфігурації "Управління торгівлею для України" (ред. 2.3) в розділі "Сервісні функції і інтеграція" рекомендуємо ознайомитися з методикою автоматизованого заповнення даних про контрагентів за допомогою сервісу "Пактум.Контрагент".


Методична підтримка типових рішень BAS

У зв'язку з початком продажів нового рішення для управління торговельною діяльністю – "BAS Управління торгівлею", опубліковано опис прикладного рішення "BAS Управління торгівлею", редакція 3.2.

Користувачам конфігурації "BAS ERP" рекомендуємо ознайомитися з оновленими матеріалами довідника "Методична підтримка користувачів рішень BAS".

У поточному випуску опубліковано матеріали нового розділу "Валютні операції", а саме методику налаштування обліку для ведення операцій в іноземній валюті, а також методику конвертації валюти.

Підрозділ "Робота з клієнтами" доповнено методикою перенесення заборгованості партнера на іншу юридичну особу. Опубліковано приклад оформлення бартерної операції.

У розділі "Необоротні активи" опубліковано опис методів нарахування амортизації необоротних активів в бухгалтерському та податковому обліку. На конкретних прикладах розглянуто методики нарахування амортизації необоротних активів методом зменшення залишкової вартості та методом прискореного зменшення залишкової вартості.

Розділ "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" доповнено методикою оплати за надурочну роботу, в якій наведено опис налаштувань параметрів розрахунків, порядок реєстрації та розрахунку надурочної роботи, а також приклади нарахування оплати за надурочну роботу.

Розділ "Податковий облік" доповнено методикою формування Додатку 2 до податкової накладної, а також порядком оформлення придбань у постачальників-неплатників ПДВ для коректного відображення даних у декларації з ПДВ.

У розділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано методику налаштування зовнішнього доступу для роботи в режимі самообслуговування, який забезпечує можливість надання постійним клієнтам обмеженого доступу до бази даних за виданим логіном та паролем. Також у розділі опубліковано методику налаштувань обмеження доступу для роботи з групами фізичних осіб.

Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "січень 2018 року – грудень 2018 року".


Методична підтримка розробників і адміністраторів

Для розробників конфігурацій опубліковано демонстраційну конфігурацію "Діаграми". Також оновлено демонстраційну конфігурацію "Керований додаток".

Оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 2.4 і 3.0), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.4), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.3).

Пропонуємо ознайомитися з оновленою методикою використання СУБД "Дата акселератора", що зберігає і обробляє дані в оперативній пам'яті комп'ютера і оптимізована для виконання аналітичних звітів.

Оновлено опис конфігурації "ГітКонвертер", а також сама конфігурація, яка призначена для конвертації існуючого сховища програми в репозиторій git.

Адміністраторам систем пропонуємо ознайомитися з оновленою методикою використання утиліт 1CEClientSetupMake.exe і 1CEClientSetupMake.sh.


Поради лінії консультацій з роботи в рішеннях "1С:Підприємство"

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".


Консультації з питань роботи рішень BAS

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи рішення "BAS ERP".


Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У рубриці "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO" довідника "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" оновлено порядок створення нового підприємства, а також опис загальних налаштувань параметрів системи. Оновлено методики налаштування та перевірки комплектів підписів та роботи з модулем "Планувальник завдань", який дозволяє запланувати на зручний час виконання наступних завдань: створення архіву, резервної копії або оновлення програмного комплексу.

Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.00.346 – 01.00.347.


Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Докладніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.


Консультації для бухгалтера

У зв'язку з останніми змінами законодавства актуалізовано підрозділи "Розслідування та облік нещасних випадків і профзахворювань" і "Розрахунок, виплата та облік допомоги по тимчасовій втраті працездатності в зв'язку з нещасним випадком або профзахворювання" розділу "Лікарняні, декретні та інші види соціального забезпечення" довідника "Праця і заробітна плата". На прикладі роботи в конфігурації "Зарплата і Управління Персоналом для України" оновлено порядок і приклади розрахунку і виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності розділу "Лікарняні, декретні та інші види соціального забезпечення". Також в розділі актуалізовано приклад бухгалтерського обліку та оподаткування лікарняних. У розділі "Податок на доходи фізичних осіб (ПДФО)" актуалізовано приклади підрозділів:

  • Податкова соціальна пільга.
  • Нарахування (утримання) податку.
  • Бухгалтерський і податковий облік сум податку.

Матеріали також актуальні для користувачів конфігурації "Управління виробничим підприємством для України".

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 19.12.2018: Верховна Рада України прийняла Закон про Державний бюджет України на 2019 рік (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2128/hdoc).
  • Коментар від 14.12.2018: Мінфін України вніс зміни до форми податкової декларації з податку на прибуток підприємств (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2122/hdoc).
  • Коментар від 11.12.2018: ДФСУ про заповнення платіжних документів фізособою –підприємцем (платником єдиного податку і неплатником ПДВ) (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2118/hdoc).

У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 45-48 за 2018 рік.

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в січні 2019 року.

Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.12.2018 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".


Консультації для бюджетної сфери

У довіднику "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" почато публікацію матеріалів, присвячених обліку доходів. В першій частині наведено методологічні засади формування в бухгалтерському обліку інформації про доходи від обмінних та необмінних операцій, запроваджених НП(С)БОДС 124 "Доходи", порядок їх визнання та оцінка. Додано новий розділ "Позабалансові рахунки", в якому наведено методологічні засади формування інформації на позабалансових рахунках, характеристики субрахунків та облікові регістри для відображення руху активів позабалансового обліку.


Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.

1С:ПІДПРИЄМСТВО 8

Технологічна платформа:

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.12.1790.
Типові конфігурації для "1С:Підприємства 8":

  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. ПРОФ", редакція 2.0, версія 2.0.13.1 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ).
  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. Базова", редакція 2.0, версія 2.0.13.1 (оновлення).
  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. ПРОФ", редакція 1.2, версія 1.2.48.1 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ).
  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. Базова", редакція 1.2, версія 1.2.48.1 (оновлення).
  • Конфігурація "Зарплата і Управління Персоналом для України. ПРОФ", редакція 2.1, версія 2.1.51.1 (оновлення + перехід з Базовою на ПРОФ).
  • Конфігурація "Зарплата і Управління Персоналом для України. Базова", редакція 2.1, версія 2.1.51.1 (оновлення).
  • Конфігурація "Управління торговим підприємством для України", редакція 1.2, версії 1.2.48.1 (оновлення).
  • Конфігурація "Управління виробничим підприємством для України", редакція 1.3, версія 1.3.58.2 (оновлення).
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. ПРОФ", редакція 1.6, версія 1.6.7.1 (оновлення + перехід з версій Мікро і Базової на ПРОФ).
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. Базова", редакція 1.6, версія 1.6.7.1 (оновлення + перехід з версії Мікро на Базову).
  • Конфігурація "Управління невеликою фірмою для України. Мікро", редакція 1.6, версія 1.6.7.1 (оновлення).
  • Конфігурація "Управління торгівлею для України", редакція 3.1, версія 3.1.8.1 (оновлення).
  • Конфігурація "Управління торгівлею для України", редакція 2.3, версія 2.3.30.1 (оновлення).

ТИПОВІ КОНФІГУРАЦІЇ ДЛЯ BUSINESS AUTOMATION SOFTWARE

  • Конфігурація "BAS ERP", редакція 2.1, версія 2.1.6.3.
  • Конфігурація "BAS Управління торгівлею", редакція 3.2, версія 3.2.7.3.

1С:ПІДПРИЄМСТВО 7.7

Прикладні рішення:

  • Конфігурація "Бухгалтерський облік для України", реліз 7.70.331.
  • Конфігурація "Бухгалтерський облік для України" для базової версії, реліз 7.70.331.
  • Конфігурація "Виробництво + Послуги + Бухгалтерія для України", реліз 7.70.081.
  • Конфігурація "Торгівля + Склад для України", реліз 7.70.041.
  • Конфігурація "Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України", реліз 7.70.086.

Форми звітності:

  • За IV КВАРТАЛ 2018 року (випуск 1) для конфігурації "Бухгалтерський облік для України".
  • За IV КВАРТАЛ 2018 року (випуск 1) для конфігурації "Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України".

3. ЦІНИ

ІТС

Вид договору ІТС

Договір

Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ

ІТС ПРОФ

 

12 міс.

6450

 

6 міс.

3450


3 міс.

1800


окремий випуск

1200

 

із щомісячною оплатою

600

 

пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4

3810

 

пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)

510

ІТС ТЕХНО

 

12 міс.

4500

 

6 міс.

2400

 

із щомісячною оплатою

420

ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)

 

від 1 до 5

900

 

від 6 до 10

810

 

від 11 до 20

720

 

від 21 до 50

630

 

від 51 до 100

540

 

більше 100

450

Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ

 

доплата за 1 місяць

180

 

доплата за 2 місяці

360

 

доплата за 3 місяці

540

 

доплата за 4 місяці

720

 

доплата за 5 місяців

900

 

доплата за 6 місяців

1080

 

доплата за 7 місяців

1260

 

доплата за 8 місяців

1440


доплата за 9 місяців

1620


доплата за 10 місяців

1800

 

доплата за 11 місяців

1980


ІТС ПРОФ за програмою лояльності

Придбаний договір ІТС

Тривалість попереднього договору ІТС

12 міс. або 
пільговий 8+4

6 міс.

3 міс. 
(в т.ч. пільговий)

1 міс.

Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ

ІТС ПРОФ на 12 місяців

5700

6090

6270

6390

ІТС ПРОФ на 6 місяців

3000

3150

3300

3390

ІТС ПРОФ на 3 місяці

1560

1650

1710

1770

ІТС ПРОФ на 1 місяць

900

990

1080

1170


Сервіс ІТС Галузевий

Вид сервісу 
ІТС Галузевий

Кількість місяців

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

ІТС Галузевий 1-ї Категорії

 

1 міс.

360

 

3 міс.

780

 

6 міс.

1440

 

12 міс.

2700


Пільговий 12 міс.

1800

ІТС Галузевий 2-ї Категорії

 

1 міс.

720


3 міс.

1560

 

6 міс.

2880

 

12 міс.

5400

 

Пільговий 12 міс.

3600

ІТС Галузевий 3-ї Категорії

 

1 міс.

1440

 

3 міс.

3120

 

6 міс.

5760

 

12 міс.

10800


Пільговий 12 міс.

7200

ІТС Галузевий 4-ї Категорії

 

1 міс.

2160

 

3 міс.

4650

 

6 міс.

8700

 

12 міс.

16200

 

Пільговий 12 міс.

10800


Сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен

Вид договору

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")

1200

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць

102

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")

240

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць

21

Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

51

Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

51

Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії

360


Сервіс Консультації аудитора

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. з ПДВ 20%

Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"

450


Сервіс Пактум.Контрагент

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.

3000

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.

2000

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.

600


Сервіс FlyDoc

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік

5000

Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік

2500



Возврат к списку


10-01-2019
Інформаційно-технологічний супровід (січень 2019 року)
Подробнее...
27-12-2018
Початок продажу рішення для управління торговельною діяльністю – "BAS Управління торгівлею"
Подробнее...
09-11-2018
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"
Подробнее...
30-10-2018
Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України з травня 2019 року
Подробнее...
03-10-2018
Початок продажів нового сервісу Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів
Подробнее...
27-09-2018
Початок продажів нового сервісу FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами
Подробнее...
31-08-2018
Редакція 2.0 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" отримала сертифікат "Сумісно! Система програм 1С:Підприємство!"
Подробнее...
05-06-2018
Початок продажів рішення ECM-класу – "BAS Документообіг КОРП
Подробнее...
23-05-2018
Розвиток сервісів звітності та електронного документообігу FREDO
Подробнее...

ТОВ "Вінер-Софт"
м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
 e-mail: vinersoft@ukr.net