тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Новини компанії

05.12.2018

Інформаційно-технологічний супровід (грудень 2018 року)

Інформаційно-технологічний супровід (грудень 2018 року)


У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду

3. Ціни


1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

"Зима з ІТС" – акція для користувачів ІТС ПРОФ!

Оголошуємо про початок акції "Зима з ІТС". Акція проводиться в період з грудня 2018 року по лютий 2019 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8 + 4 з грудня 2018 р. або січня - лютого 2019 р. Учасники акції отримають у подарунок брендований Power Bank.

Дізнатися докладніше про правила проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці https://its.1c.ua/zima.


Припинення підтримки редакції 1.2 "Бухгалтерії для України"

З травня 2019 року буде припинена підтримка редакції 1.2 Бухгалтерії для України. У користувачів було достатньо часу для переходу на нову редакцію, оскільки плани про припинення підтримки редакції 1.2 були оголошені при випуску редакції 2.0 у жовтні 2016 року.

Наполегливо рекомендуємо користувачам, які ще цього не зробили, перейти на редакцію 2.0 програми "Бухгалтерія для України".

Докладніше про припинення підтримки редакції 1.2, переваги редакції 2.0, а також про умови переходу можна ознайомитися за посиланням http://unionba.com.ua/news/538/.


Доступу до сервісу ІС ІТС

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ до сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до технічної документації).

Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів! Реалізована можливість доступу до ІС ІТС з використанням облікового запису Порталу ІТС.

Можливість заходити зі старим логіном-паролем залишиться орієнтовно до кінця січня 2019 року.

Наявність єдиного облікового запису дозволяє спростити реєстрацію в сервісі "Інформаційна система ІТС" у порівнянні з раніше існуючої процедурою. Окремої реєстрації на сайті інформаційної системи ІТС (https://its.1c.ua) не потрібно, користувач входить на сайт з тим же логіном і паролем, що і на Портал ІТС (https://portal.1c.eu/).

Як зареєструватися на Порталі ІТС, описано в розділі "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".

Перевірити реєстрацію договору ІТС можна в особистому кабінеті Порталу ІТС в розділі "Договори".

З усіх питань щодо роботи з інформаційною системою ІТС і сайту its.1c.ua звертайтеся за адресою web-its@1c.ua.

Питання про роботу Порталу ІТС (portal.1c.eu) можна задавати на webits-info@1c.ua.


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень 1С:Підприємства 8

У поточному випуску користувачам типових госпрозрахункових конфігурацій "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0 і 1.2), "Управління торговим підприємством для України" та "Управління виробничим підприємством для України" в підрозділі "Облік ПДВ" рекомендуємо ознайомитися з методикою виписки Додатків 2 до податкових накладних за новими правилами, які почали діяти з грудня 2018 року.

Для користувачів конфігурації "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) в розділі "Виробництво" опубліковано методику виправлення помилок, що виникають при розрахунку собівартості регламентною процедурою закриття місяця.

Розділ "Розрахунки з контрагентами" доповнено методикою зміни валюти взаєморозрахунків з контрагентами. Також в розділі представлена методика відображення взаєморозрахунків з контрагентами в 1 ДФ. У ній описані особливості ведення нормативно-довідкової інформації, а також порядок оформлення взаєморозрахунків з контрагентами за допомогою спеціального документа, для коректного відображення таких взаєморозрахунків в звіті за формою № 1 ДФ.

У розділі "Облік основних засобів" представлена методика проведення інвентаризації основних засобів.

Розділ "Облік запасів" доповнено порядком вказання партії матеріально-виробничих запасів при вибутті (списанні або реалізації) запасів.

У підрозділі "Облік ПДВ" опубліковано порядок пакетної обробки податкових документів за допомогою сервісу "FREDO Звіт".

Користувачам конфігурацій "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) і "Управління торгівлею для України" (ред. 3.1) в розділі "Адміністрування інформаційної бази" рекомендуємо ознайомитися з порядком встановлення параметрів для входу в програму користувачів, в якому значна увага приділена нюансам призначення паролів.

Для користувачів конфігурацій "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0), "Управління торгівлею для України" (ред. 3.1) і "Управління невеликою фірмою для України" в розділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано методики роботи з регламентними завданнями і ведення історії змін документів і довідників.

Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями фахівців-консультантів компанії "ХВОЯ Інтегра" (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "Обмін даними" представлена методика використання мобільного додатка "Управління невеликою фірмою для України".


Методична підтримка типових рішень BAS

Користувачам конфігурації "BAS ERP" в розділі "Огляд функціональності програм "BAS" довідника "Методична підтримка користувачів рішень BAS" рекомендуємо ознайомитися з методикою оперативного управління виробництвом. Матеріали розділу знаходяться у відкритому доступі, що забезпечує можливість ознайомлення з функціональністю рішень "BAS" усіх користувачів, не залежно від наявності діючого договору ІТС.

Також рекомендуємо ознайомитися з оновленими матеріалами розділу "Методичні рекомендації з використання "BAS ERP".

У поточному випуску в підрозділі "Податковий облік" опубліковано методику виписки Додатків 2 до податкових накладних за новими правилами, які почали діяти з грудня 2018 року.

У підрозділі "Управління закупівлями" рекомендуємо ознайомитися з методикою оформлення додаткових витрат при купівлі товарів.

Підрозділ "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" доповнено методикою утримання аліментів. В ній описані основні налаштування, порядок та приклади розрахунку та утримання аліментів у різних випадках.

У підрозділі "Адміністрування інформаційної бази" опубліковано методику ведення історії змін документів і довідників та методику роботи з регламентними завданнями. Також представлено порядок налаштування обмеження доступу для роботи з групами партнерів. Даний функціонал забезпечує можливість поділу партнерів на групи, за якими можна призначати користувачам права на додавання, редагування, перегляд даних про партнерів та всіх документів за цими партнерами.

Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "грудень 2017 року – листопад 2018 року".


Методична підтримка розробників і адміністраторів

Для розробників конфігурацій оновлено методику адаптації конфігурацій під мобільний клієнт, оновлено опис технології створення зовнішніх компонент.

Оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 2.4 і 3.0), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.4), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.3).

Пропонуємо ознайомитися з оновленими вимогами до розробки драйверів устаткування, що підключається (версія 2.4), а також з вимогами до розробки мобільних драйверів устаткування, що підключається за технологією створення зовнішніх компонент.

Адміністраторам систем на платформі "1С:Підприємство" пропонуємо ознайомитися з оновленим списком індексів таблиць бази даних, які створюються системою. У розділі оновлено програмні Java-інтерфейси, які представляють собою набір Java-пакетів, призначених для реалізації програм з адміністрування кластера серверів "1С:Підприємство 8". Оновлено опис розміщення даних 1С:Підприємства, а саме складу полів таблиць бази даних, що визначаються різними об'єктами метаданих.

Також рекомендуємо ознайомитися з методикою діагностики помилок ОС Windows при перевірці сертифіката сервера.


Поради лінії консультацій з роботи в рішеннях "1С:Підприємство"

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи прикладних рішень "1С:Підприємства".


Консультації з питань роботи рішень BAS

У розділі оновлено перелік рекомендацій і відповідей на питання щодо роботи рішення "BAS ERP".


Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

У рубриці "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO" довідника "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" оновлено порядок отримання коду активації, а також створення та відновлення резервних копій програми "FREDO". Опубліковано методики налаштувань конфігурацій для використання сервісів "FREDO Звіт" та "FREDO ДокМен".

Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.00.343 – 01.00.345.


Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-форми з особистого кабінету на сайті ІТС.

Докладніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його надання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.


Консультації для бухгалтера

У зв'язку з останніми змінами законодавства актуалізовано матеріали "Комісія (уповноважений) із соціального страхування" і "Розрахунок, виплата, облік та оподаткування декретних" розділу "Лікарняні, декретні та інші види соціального забезпечення" довідника "Праця і заробітна плата". Також в довіднику актуалізовано матеріали розділу "Податок на доходи фізичних осіб (ПДФО)".

Оновлено підрозділ "Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб (форма № 1 ДФ)" розділу "Податкова звітність" довідника "Регламентована звітність".

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 30.11.2018: ДФСУ роз'яснила нюанси заповнення податкових накладних та розрахунків коригування до них, починаючи з 01.12.2018 р. (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2103/hdoc).
  • Коментар від 29.11.2018: З 1 грудня реєстрація в ЄРПН податкових накладних та розрахунків коригування здійснюється за новими формами (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2101/hdoc).
  • Коментар від 20.11.2018: ДФС України визначила умовні коди причин коригування для заповнення розрахунків коригування до податкових накладних (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2087/hdoc).
  • Коментар від 15.11.2018: КМУ затвердив зміни до Порядку призупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (https://its.1c.ua/db/acttaxu/content/2081/hdoc).

У розділі "Періодика і книги" опубліковано матеріали журналів "Бухгалтер" Олександра Кірша № 41-44 за 2018 рік.

Опубліковано відеоматеріали доповідей семінару "Лекторій", присвяченого останнім новинам податкового законодавства. Запис доповідей було здійснено 14 листопада 2018 року в Києві. Переглянути відеоматеріали (http://its.1c.ua/lector/) можуть користувачі, які мають договір ІТС рівня ПРОФ.

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в грудні 2018 року.

Додано нові консультації та відповіді на питання в довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".

На сайті ІТС представлена актуальна станом на 28.11.2018 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".


Консультації для бюджетної сфери

У розділ "Нефінансові активи" довідника "Бухгалтерський облік суб'єктів державного сектору" додано новий матеріал, в якому наведено інформацію про вибуття нематеріальних активів, відображення в бухгалтерському обліку операцій з вибуття нематеріальних активів та розглянуто конкретні приклади.

Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено першою частиною нового розділу "Закупівлі електроенергії в перехідний період 2018-2019 років", в якому розкривається актуальна інформація щодо особливостей закупівлі електроенергії з 11 грудня 2018 р. в зв'язку з прийняттям Закону про ринок електроенергії № 2019. У розділі наведено дані про сторони закупівлі електричної енергії, споживачів електричної енергії, права побутових споживачів та малих непобутових споживачів, права непобутових споживачів, постачальників "останньої надії", ліцензування господарської діяльності з передачі електричної енергії та інше. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, комерційним підприємствам - постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.


Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/65.

ТЕХНОЛОГІЧНА ПЛАТФОРМА

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.13.1644.

ТИПОВІ КОНФІГУРАЦІЇ ДЛЯ "1С:ПІДПРИЄМСТВА 8"

  • Конфігурація "Зарплата і Управління Персоналом для України. ПРОФ", редакція 2.1, версія 2.1.50.1 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ).
  • Конфігурація "Зарплата і Управління Персоналом для України. Базова", редакція 2.1, версія 2.1.50.1 (оновлення).

3. ЦІНИ

ІТС

Вид договору ІТС

Договір

Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ

ІТС ПРОФ

 

12 міс.

6450

 

6 міс.

3450


3 міс.

1800


окремий випуск

1200

 

із щомісячною оплатою

600

 

пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4

3810

 

пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)

510

ІТС ТЕХНО

 

12 міс.

4500

 

6 міс.

2400

 

із щомісячною оплатою

420

ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів)

 

від 1 до 5

900

 

від 6 до 10

810

 

від 11 до 20

720

 

від 21 до 50

630

 

від 51 до 100

540

 

більше 100

450

Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ

 

доплата за 1 місяць

180

 

доплата за 2 місяці

360

 

доплата за 3 місяці

540

 

доплата за 4 місяці

720

 

доплата за 5 місяців

900

 

доплата за 6 місяців

1080

 

доплата за 7 місяців

1260

 

доплата за 8 місяців

1440


доплата за 9 місяців

1620


доплата за 10 місяців

1800

 

доплата за 11 місяців

1980


ІТС ПРОФ за програмою лояльності

Придбаний договір ІТС

Тривалість попереднього договору ІТС

12 міс. або 
пільговий 8+4

6 міс.

3 міс. 
(в т.ч. пільговий)

1 міс.

Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн. без ПДВ

ІТС ПРОФ на 12 місяців

5700

6090

6270

6390

ІТС ПРОФ на 6 місяців

3000

3150

3300

3390

ІТС ПРОФ на 3 місяці

1560

1650

1710

1770

ІТС ПРОФ на 1 місяць

900

990

1080

1170


Сервіс ІТС Галузевий

Вид сервісу 
ІТС Галузевий

Кількість місяців

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

ІТС Галузевий 1-ї Категорії

 

1 міс.

360

 

3 міс.

780

 

6 міс.

1440

 

12 міс.

2700

 

Пільговий 12 міс.

1800

ІТС Галузевий 2-ї Категорії

 

1 міс.

720


3 міс.

1560

 

6 міс.

2880

 

12 міс.

5400

 

Пільговий 12 міс.

3600

ІТС Галузевий 3-ї Категорії

 

1 міс.

1440

 

3 міс.

3120

 

6 міс.

5760

 

12 міс.

10800


Пільговий 12 міс.

7200

ІТС Галузевий 4-ї Категорії

 

1 міс.

2160

 

3 міс.

4650

 

6 міс.

8700

 

12 міс.

16200

 

Пільговий 12 міс.

10800


Сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен

Вид договору

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")

1200

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць

102

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")

240

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць

21

Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

51

Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

51

Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії

360


Сервіс Консультації аудитора

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. з ПДВ 20%

Інформаційно-консультаційна послуга "Консультація аудитора"

450


Сервіс Пактум.Контрагент

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-2200 на 12 міс.

3000

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.

2000

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-300 на 3 міс.

600


Сервіс FlyDoc

Найменування

Рекомендована роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для юридичної особи на 1 рік

5000

Доступ до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Бізнес-1200 на 6 міс.Доступ до онлайн-сервісу електронного документообігу "FlyDoc" для фізичної особи – підприємця (ФОП) на 1 рік

2000



Возврат к списку


05-12-2018
Інформаційно-технологічний супровід (грудень 2018 року)
Подробнее...
09-11-2018
Випуск редакції 2.0 програми "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України"
Подробнее...
30-10-2018
Припинення підтримки редакції 1.2 Бухгалтерії для України з травня 2019 року
Подробнее...
03-10-2018
Початок продажів нового сервісу Пактум.Контрагент для автоматизованого заповнення карток контрагентів
Подробнее...
27-09-2018
Початок продажів нового сервісу FlyDoc для електронного документообігу юридично значущими документами
Подробнее...
31-08-2018
Редакція 2.0 конфігурації "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України" отримала сертифікат "Сумісно! Система програм 1С:Підприємство!"
Подробнее...
05-06-2018
Початок продажів рішення ECM-класу – "BAS Документообіг КОРП
Подробнее...
23-05-2018
Розвиток сервісів звітності та електронного документообігу FREDO
Подробнее...

ТОВ "Вінер-Софт"
м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
 e-mail: vinersoft@ukr.net