тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Новини компанії

10.07.2018

Інформаційно-технологічний супровід (липень 2018 року)

У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація.

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду.

3. Ціни.

1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Запрошуємо на семінар "Лекторій"

Запрошуємо на семінар "Лекторій", який відбудеться 14 червня 2018 року в м. Київ, в рамках інформаційно-технологічного супроводу користувачів (ІТС). Семінар буде присвячений розгляду актуальних питань обліку ПДВ і оподаткування доходів фізичних осіб.

Для користувачів ІТС, які не зможуть взяти участь в семінарі, особливо це стосується користувачів з інших міст, буде організовано онлайн-трансляцію заходу.

Участь для користувачів ІТС ПРОФ – безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Ознайомитися з докладною програмою семінару, а також зареєструватися на захід можна на сайті Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу", за підтримки якої проходитиме захід.


"Літо з ІТС" – акція для користувачів ІТС ПРОФ!

Оголошуємо про початок акції "Літо з ІТС". Акція проводиться в період з червня по серпень 2018 року (включно). В акції можуть взяти участь користувачі, які уклали платний договір ІТС рівня ПРОФ на 12 місяців або пільговий договір ІТС рівня ПРОФ за схемою 8 + 4 з червня, липня або серпня 2018 року.

Ознайомитися з варіантами подарунків, правилами проведення та зареєструватися в акції можна на сторінці http://its.1c.ua/leto.


Перейменування та розвиток сервісів звітності та електронного документообігу FREDO

Підтримкою і розвитком сервісів звітності та обміну електронними документами між контрагентами для користувачів систем автоматизації бізнесу займається компанія ФРЕДО (ТОВ "ФРЕДО").

З 1 червня 2018 року згідно маркетингової стратегії вводяться наступні назви сервісів:

  • FREDO Звіт – сервіс електронної звітності та адміністрування ПДВ;
  • FREDO ДокМен – сервіс електронного обміну документами.

У зв'язку з тісною інтеграцією сервісів FREDO Звіт і FREDO ДокМен з системами автоматизації, внесення відповідних змін і заміна назв буде відбуватися поступово.

Ознайомитися з більш детальною інформацією можна за посиланням http://www.unionba.com.ua/news/501/.

Доступ до сервісу ІС ІТС на сайті its.1c.ua.

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, незалежно від терміну початку договору, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до розділу "Технологічна підтримка").

Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів! Перевірити реєстрацію договору ІТС, визначити, коли і куди було направлено лист з активаційним посиланням, змінити адресу відправки листа і замовити повторний лист можна на сторінці "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень 1С:Підприємства 8

У поточному випуску користувачам типової госпрозрахункової конфігурації "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) рекомендуємо ознайомитися з матеріалами підрозділу "Валютні операції". У ньому опублікована методика розрахунку курсових різниць при переоцінці розрахункового рахунку, а також представлений приклад переоцінки при списанні коштів з розрахункового рахунку. У вигляді таблиць представлені можливі варіанти розрахунку курсових різниць при взаєморозрахунках з постачальниками. Також опубліковані приклади розрахунку курсових різниць при веденні обліку за історичним і середньозваженим курсом у випадках здійснення авансових оплат і постоплат постачальникам.

Розділ "Роздрібна торгівля" доповнено порядком зміни цін номенклатури, в тому числі, порядком зміни цін в торгових точках при веденні обліку за продажними цінами.

У розділі "Робота з документами, довідниками і звітами" рекомендуємо ознайомитися з настройками групування і відображення даних в довіднику співробітників. У матеріалі розглянуто порядок виведення списку співробітників з групуванням за організаціями і підрозділами, списку працюючих і не прийнятих на роботу, а також звільнених співробітників. Також в розділі представлений порядок відображення інвентарних номерів основних засобів в стандартних звітах. Даний порядок рекомендується використовувати для аналізу інформації у випадках прийому до обліку значної кількості однотипних основних засобів, які розрізняються лише інвентарними номерами.

У розділі "Сервісні функції" рекомендуємо ознайомиться з методикою зміни мови інтерфейсу програми.

Для користувачів конфігурацій "Управління торговим підприємством для України" і "Бухгалтерія для України" (ред. 1.2) методика списання загальновиробничих витрат доповнена прикладом виконання даної операції, а також порядком аналізу інформації за допомогою звітів програми.

Для користувачів конфігурації "Управління виробничим підприємством для України" оновлена методика оцінки запасів на дату балансу, в ній представлені приклади уцінки і подальшої дооцінки запасів.

Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Олена Нікітіна, фахівець-консультант компанії "ХВОЯ Інтегра" (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "Торгові операції" представлена методика формування комерційних пропозицій клієнтам.


Методична підтримка типових рішень BAS

У зв'язку із початком продажів рішення ECM-класу – "BAS Документообіг КОРП" в розділі "Користувачам BAS" опубліковано опис прикладного рішення "BAS Документообіг КОРП", редакція 2.1 (http://its.1c.ua/db/basdoccorpua).

Розділ "Огляд функціональності програм "BAS"" доповнено методикою ведення управлінського обліку в програмі BAS ERP. Матеріали розділу знаходяться у відкритому доступі, що забезпечує можливість ознайомлення з функціональністю рішень "BAS" усіх користувачів, не залежно від наявності діючого договору ІТС.

Пропонуємо ознайомитися з новими матеріалами розділу "Методична підтримка користувачів "BAS ERP"". У поточному випуску в підрозділі "Управління продажами" опубліковано порядок оформлення документів реалізації за допомогою обробки "Помічник продажів", а також порядок оформлення замовлення клієнта при відсутності товарів на складі. У підрозділі опубліковано методику застосування бонусних програм лояльності.

Підрозділ "Склад і доставка" доповнено описом підготовки нормативно-довідкової інформації та етапів формування доставки товарів. Також опубліковано методику формування завдань на перевезення (доставку) товарів.

Підрозділ "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" доповнено методикою розрахунку і виплати авансу, а також методикою виплати заробітної плати.

У підрозділі "Сервісні функції" рекомендуємо ознайомитися з порядком зміни мови інтерфейсу програми, а також з рекомендаціями по відстеженню наявності оновлень.

Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "червень 2017 року – травень 2018 року".


Методична підтримка розробників і адміністраторів

Для розробників конфігурацій на платформі "1С:Підприємство" оновлено опис методики перекладу конфігурацій на платформу "1С:Підприємство 8.3" без режиму сумісності з версією 8.2.

Пропонуємо ознайомитися з редакцією 3.0 конфігурації "Бібліотека стандартних підсистем", а також з оновленими стандартними бібліотеками: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 2.4), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.3), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.2).

Також в розділі оновлено зовнішню обробку "Групова зміна реквізитів", яка дозволяє масово змінювати реквізити і табличні частини в обраних довідниках і документах.


Поради лінії консультацій з роботи в рішеннях "1С:Підприємство"

У розділі оновлено перелік рекомендацій і порад з роботи у прикладних рішеннях "1С:Підприємства".


Консультації з питань роботи рішень BAS

У розділі оновлено перелік рекомендацій та порад з роботи рішення "BAS ERP".


Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами

Рубрику "Методичні рекомендації з використання сервісів "FREDO"" довідника "Сервіси здачі електронної звітності та обміну первинними документами" доповнено описом роботи з журналом вхідної-вихідної кореспонденції. В рубриці також представлено опис модулю довідників державних органів, який призначений для ведення інформації про стан розрахунків установи з бюджетом.

Рубрику "Консультації з питань роботи сервісів "FREDO"" доповнено переліком проблемних ситуацій та порядком їх виправлення.

З моменту попереднього огляду випущено версії "FREDO": 01.00.325 - 01.00.327.


Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими користувачам в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-формы з особистого кабінету на сайті ІТС.

Докладніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його використання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.


Консультації для бухгалтера

У зв'язку з останніми змінами законодавства актуалізовано розділ "Єдиний реєстр податкових накладних" довідника "ПДВ: правила оподаткування та облік". Також актуалізовано розділ "Відрядження" і підрозділ "Об'єкт і база оподаткування" розділу "Податок на доходи фізичних осіб (ПДФО)" довідника "Праця і заробітна плата".

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 31.05.2018: ДФСУ ввела в дію новий електронний сервіс – повна інформація про реквізити і показниках податкової накладної (http://its.1c.ua/db/acttaxu/content/1912/hdoc).
  • Коментар від 22.05.2018: Держпраці України: за порушення Порядку проведення індексації грошових доходів населення на роботодавця накладається штраф у розмірі 37230 грн. за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення (http://its.1c.ua/db/acttaxu/content/1903/hdoc).
  • Коментар від 07.05.2018: Внесено зміни до форм трьох додатків до декларації з ПДВ та до Порядку заповнення та подання податкової звітності з ПДВ (http://its.1c.ua/db/acttaxu/content/1885/hdoc).

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в червні 2018 року.

Додано нові консультації та відповіді на питання у довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".

На ІТС представлена актуальна станом на 28.05.2018 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".


Консультації для бюджетної сфери

У підрозділ "Фінансова звітність" розділу "Фінансова, бюджетна та інша звітності суб'єктів державного сектору" довідника "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору" додано новий матеріал з описом порядку складання Приміток до річної фінансової звітності (форма № 5-дс), в якому розкрито заповнення дванадцяти розділів цієї форми та наведено рекомендації з перевірки порівнянності показників з іншими формами фінансової звітності.

Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новими матеріалом "Переговорна процедура закупівлі", в якому наведено інформацію про підстави застосування переговорної процедури та підстави для проведення переговорної процедури за лотами, про порядок проведення, укладання договору та відміну переговорної процедури закупівлі. Інформація корисна суб'єктам державного сектору, комерційним підприємствам – постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.


Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/4.

1С:Підприємство 8

Технологічна платформа:

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.12.1469.
  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.12.1440.
  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.11.3133.
  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.10.2772.

Прикладні рішення:

  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. ПРОФ", редакція 2.0, версія 2.0.8.3 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ).
  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. Базова", редакція 2.0, версія 2.0.8.3 (оновлення).
  • Конфігурація "BAS ERP", редакція 2.1, версія 2.1.3.
  • Конфігурація "BAS Документообіг КОРП", редакція 2.1, версія 2.1.1.

3. ЦІНИ

Повний перелік сервісів і послуг, включених до складу ІТС, наведено на сторінці https://portal.1c.eu.


ІТС

Вид договору ІТС

Договір

Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн., без ПДВ

ІТС ПРОФ

 

12 міс.

6450

 

6 міс.

3450

 

3 міс.

1800

 

окремий випуск

1200

 

із щомісячною оплатою

600

 

пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4

3810

 

пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)

510

ІТС ТЕХНО 

 

12 міс.

4500

 

6 міс.

2400

 

із щомісячною оплатою

420

ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів) 

 

від 1 до 5

900

 

від 6 до 10

810

 

від 11 до 20

720

 

від 21 до 50

630

 

від 51 до 100

540

 

більше 100

450

Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ

 

доплата за 1 місяць

180

 

доплата за 2 місяці

360

 

доплата за 3 місяці

540

 

доплата за 4 місяці

720

 

доплата за 5 місяців

900

 

доплата за 6 місяців

1080

 

доплата за 7 місяців

1260

 

доплата за 8 місяців

1440

 

доплата за 9 місяців

1620

 

доплата за 10 місяців

1800

 

доплата за 11 місяців

1980


ІТС ПРОФ за програмою лояльності

Придбаний договір ІТС

Тривалість попереднього договору ІТС

12 міс. або 
пільговий 8+4

6 міс.

3 міс. 
(в т.ч. пільговий)

1 міс.

Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн., без ПДВ

ІТС ПРОФ на 12 місяців

5700

6090

6270

6390

ІТС ПРОФ на 6 місяців

3000

3150

3300

3390

ІТС ПРОФ на 3 місяці

1560

1650

1710

1770

ІТС ПРОФ на 1 місяць

900

990

1080

1170


Сервіс ІТС Галузевий

Вид сервісу 
ІТС Галузевий

Кількість місяців

Рекоменд. роздрібна ціна, грн., без ПДВ

ІТС Галузевий 1-ї Категорії

 

1 міс.

360

 

3 міс.

780

 

6 міс.

1440

 

12 міс.

2700

 

Пільговий 12 міс.

1800

ІТС Галузевий 2-ї Категорії

 

1 міс.

720

 

3 міс.

1560

 

6 міс.

2880

 

12 міс.

5400

 

Пільговий 12 міс.

3600

ІТС Галузевий 3-ї Категорії

 

1 міс.

1440

 

3 міс.

3120

 

6 міс.

5760

 

12 міс.

10800

 

Пільговий 12 міс.

7200

ІТС Галузевий 4-ї Категорії

 

1 міс.

2160

 

3 міс.

4650

 

6 міс.

8700

 

12 міс.

16200

 

Пільговий 12 міс.

10800


Сервіси FREDO Звіт і FREDO ДокМен

Вид договору

Рекоменд. роздрібна ціна, грн., без ПДВ

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")

1200

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць

102

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")

240

Доступ до онлайн-сервісу FREDO Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць

21

Доступ до онлайн-сервісу FREDO ДокМен (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

51

Доступ до онлайн-сервісів FREDO ДокМен (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

51

Оновлення програмної продукції FREDO до мережевої версії

360



Возврат к списку


10-07-2018
Інформаційно-технологічний супровід (липень 2018 року)
Подробнее...
12-06-2018
Інформаційно-технологічний супровід (червень 2018 року)
Подробнее...
05-06-2018
Початок продажів рішення ECM-класу – "BAS Документообіг КОРП
Подробнее...
23-05-2018
Розвиток сервісів звітності та електронного документообігу FREDO
Подробнее...
11-05-2018
Курс "Загальний огляд підсистем прикладного рішення BAS ERP" з 13 по 15 червня 2018 року в Києві
Подробнее...
10-05-2018
Інформаційно-технологічний супровід (травень 2018 року)
Подробнее...
10-05-2018
Компанії "Комплексне управління бізнес-процесами" (м. Львів), присвоєно статус "Сертифікований Сервісний партнер"
Подробнее...

ТОВ "Вінер-Софт"
м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
 e-mail: vinersoft@ukr.net