тел:    044-502-08-46
факс: 044-502-08-46  mail.gifvinersoft@ukr.net
Франчайзи





 

Новини компанії

10.05.2018

Інформаційно-технологічний супровід (травень 2018 року)

Інформаційно-технологічний супровід (травень 2018 року)


У цьому інформаційному листі:

1. Важлива інформація.

2. Дайджест нових матеріалів, опублікованих з моменту попереднього огляду.

3. Ціни.

1. ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

Підтримка редакції 1.2 Бухгалтерії для України на платній основі

Інформаційним листом № 2018-1270 від 25.04.2018 р. було оголошено про продовження підтримки редакції 1.2 програми "Бухгалтерія для України" на платній основі до кінця 2018 року. Дане рішення прийнято на підставі звернень користувачів і компаній - членів Всеукраїнської громадської організації "Спілка автоматизаторів бізнесу", яким ще потрібен час для завершення проектів переходу на редакцію 2.0.

З травня 2018 року для отримання оновлень та іншої технічної підтримки по редакції 1.2 програми "Бухгалтерія для України" версій ПРОФ і Базова користувачі повинні будуть:

  • мати діючий договір Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС);
  • придбати і активувати сервіс "Оновлення редакції 1.2 програми "Бухгалтерія для України"".

Умови подальшого супроводу користувачів редакції 1.2 програми "Бухгалтерія для України" докладніше описані в зазначеному вище інформаційному листі.


Доступ до сервісу ІС ІТС на сайті its.1c.ua

Усі користувачі, які мають діючий договір ІТС ПРОФ, ІТС для віддаленого офісу, а також договір ІТС для Партнерів, незалежно від терміну початку договору, отримують повний доступ до сервісу інформаційної системи ІТС на сайті http://its.1c.ua. Користувачі ІТС ТЕХНО отримують доступ сервісу інформаційної системи ІТС в обмеженому обсязі (тільки до розділу "Технологічна підтримка").

Доступ на сайт its.1c.ua відкривається на час дії договору ІТС.

До уваги користувачів і партнерів! Перевірити реєстрацію договору ІТС, визначити, коли і куди було направлено лист з активаційним посиланням, змінити адресу відправки листа і замовити повторний лист можна на сторінці "Як отримати доступ до інформаційної системи ІТС".


2. ДАЙДЖЕСТ НОВИХ МАТЕРІАЛІВ, ОПУБЛІКОВАНИХ З МОМЕНТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ОГЛЯДУ

Методична підтримка типових рішень 1С:Підприємства 8

У поточному випуску користувачам типової госпрозрахункової конфігурації "Бухгалтерія для України" (ред. 2.0) рекомендуємо ознайомитися з матеріалами нового підрозділу "Валютні операції". У ньому опубліковані основні принципи обліку операцій в іноземній валюті, у вигляді таблиць представлені можливі варіанти розрахунку курсових різниць при взаєморозрахунках з покупцями. Також опубліковані приклади розрахунку курсових різниць при веденні обліку за історичним і середньозваженим курсом, у випадках здійснення авансових оплат і постоплат від покупців.

У розділі "Розрахунки з контрагентами" опубліковано опис можливих помилок обліку, які впливають на відображення взаєморозрахунків з контрагентами. Також представлена методика оформлення операцій придбання запасів від постачальників-неплатників ПДВ.

У підрозділі "Облік ПДВ" оновлено опис механізму "простого" та "складного" обліку ПДВ, реалізованого в конфігурації. Також рекомендуємо ознайомитися з механізмом нумерації податкових документів, з методикою формування зведеної податкової накладної за поставками, які мають безперервний або ритмічний характер, а також з механізмом заповнення податкової накладної номенклатурним складом пропорційно під суму зобов'язань за обраною номенклатурою. Корисним для ознайомлення буде порядок заповнення форм податкових документів в залежності від делегованих прав філії/структурного підрозділу.

Розділ "Сервісні функції" доповнено методикою здійснення повнотекстового пошуку за даними всієї інформаційної бази. У матеріалі представлені основні настройки, а також приклади пошуку інформації з використанням операторів пошуку.

Для користувачів конфігурації "Управління торговим підприємством для України" на прикладі відображення внесків на добровільне медичне страхування працівників, що сплачуються за рахунок підприємства, представлена методика обліку доходів працівників, які надаються в негрошовій формі і не належать до фонду оплати праці.

Користувачам конфігурації "Управління невеликою фірмою для України" рекомендуємо ознайомитися зі статтями, автором яких є Олена Нікітіна, фахівець-консультант компанії "ХВОЯ Інтегра" (http://hvoya.com.ua/). У матеріалах розглянуті різні аспекти використання прикладного рішення для автоматизації ключових процесів на підприємствах малого бізнесу. У поточному випуску в розділі "Облік запасів" представлена методика прийому і передачі товарів в ремонт.

Користувачам конфігурації "Управління торгівлею для України" (ред. 3.1) рекомендуємо ознайомитися з актуалізованим порядком визначення валюти взаєморозрахунків з діловими партнерами.


Методична підтримка типових рішень BAS

У поточному випуску користувачам конфігурації "BAS ERP" в розділі "Казначейство" рекомендуємо ознайомитися із порядком планування витрат грошових коштів за вказаним у замовленні постачальнику графіком оплати товарів.

У розділі "Розрахунки з контрагентами" представлено методику оформлення рахунків на оплату на основі замовлень клієнтів.

Розділ "Кадровий облік і розрахунок заробітної плати" доповнено порядком оформлення прийому на роботу співробітників. У статті розкрито нюанси внесення інформації про фізичних осіб та співробітників організації, у тому числі про сумісників, а також описано порядок заповнення реквізитів документу прийому на роботу. Також у розділі опубліковано методику підготовки інформаційної бази для автоматичного формування платіжних документів на перерахування податків із заробітної плати за допомогою спеціалізованої обробки.

Розділ "Податковий облік" доповнено методикою виписки податкових документів за операціями поставки в оптовій торгівлі.

У розділі "Сервісні функції" рекомендуємо ознайомитися з методикою здійснення повнотекстового пошуку за даними всієї інформаційної бази. В матеріалі представлено основні настройки, а також приклади пошуку інформації з використанням операторів пошуку.

Розділ "Методична підтримка користувачів рішень BAS" доповнено новим підрозділом "Огляд функціональності програм "BAS"". Користувачам конфігурації "BAS ERP" у поточному випуску рекомендуємо ознайомитися з порядком обліку податкових зобов’язань та виписки податкових накладних. Матеріали підрозділу знаходяться у відкритому доступі, що забезпечує можливість ознайомлення з функціональністю рішень "BAS" усіх користувачів, незалежно від наявності діючого договору ІТС.

Для користувачів усіх типових госпрозрахункових конфігурацій оновлено архів курсів валют за попередній рік, що завантажується з сайту ІТС. У поточному випуску опубліковано архів курсів валют за період "травень 2017 року – квітень 2018 року".


Методична підтримка розробників і адміністраторів

Для розробників конфігурацій на платформі "1С:Підприємство" оновлено стандартні бібліотеки: "Бібліотека стандартних підсистем" (ред. 2.4), "Бібліотека електронних документів" (ред. 1.1 і 1.3), "Бібліотека інтернет-підтримки користувачів" (ред. 2.2).

Адміністраторам систем рекомендуємо ознайомитися з матеріалом, присвяченим порядку додавання сертифіката DigiCert в файлове сховище платформи cacert.pem.


Поради лінії консультацій

У розділі оновлено перелік рекомендацій і порад з роботи у прикладних рішеннях для автоматизації бізнесу.


Консультації з питань роботи рішень BAS

У розділі розпочато публікацію консультацій і порад з питань роботи рішення "BAS ERP".


1С:Звіт. Електронна звітність, обмін первинними документами

З моменту попереднього огляду випущено версії "Звіт": 01.00.322 - 01.00.324.


Консультації аудитора

Довідник "Консультації аудитора" доповнено новими консультаціями з питань бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, наданими користувачам в рамках сервісу "Консультації аудитора" http://its.1c.ua/db/answauditu. Для ознайомлення з матеріалами довідника необхідна наявність договору ІТС рівня ПРОФ.

Задати питання аудитору можна за адресою answ_audit@1c.ua або за допомогою web-формы з особистого кабінету на сайті ІТС.

Докладніше про сервіс "Консультації аудитора" та умови його використання можна дізнатися на сторінці сервісу на Порталі ІТС https://portal.1c.eu/applications/54.


Консультації для бухгалтера

Розділ "Податкова звітність" довідника "Регламентована звітність" доповнено новим матеріалом "Рентна плата за спеціальне використання води", в якому мова йде про платників даної плати, про об'єкт оподаткування, розміри ставок, а також про розрахунок рентної плати та складання звітності по ній.

У зв'язку з останніми змінами законодавства актуалізовані матеріали "Загальні положення" і "Платники та податкові агенти, їх права та обов'язки" розділу "Податок на доходи фізичних осіб (ПДФО)" довідника "Праця і заробітна плата".

Опубліковано чергові коментарі методистів до нормативних документів. Звертаємо увагу на найбільш важливі:

  • Коментар від 24.04.2018: Верховна Рада України внесла зміни до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" у зв'язку з підготовкою та проведенням в Україні фінальних матчів Ліги чемпіонів УЄФА і Ліги чемпіонів УЄФА серед жінок сезону 2017/2018 (http://its.1c.ua/db/acttaxu/content/1875/hdoc).
  • Коментар від 18.04.2018: ДФСУ про заповнення в Звіті з ЄСВ реквізитів "Середньооблікова кількість штатних працівників за звітний період, осіб" і "Штатна чисельність працівників" (http://its.1c.ua/db/acttaxu/content/1870/hdoc).
  • Коментар від 12.04.2018: Головне управління ДФС в м. Києві роз'яснило порядок заповнення розрахунків коригування до податкових накладних (http://its.1c.ua/db/acttaxu/content/1862/hdoc).

У довіднику "Календар бухгалтера" представлена інформація про терміни сплати податків і зборів, а також терміни подачі фінансової, податкової, статистичної звітності в травні 2018 року.

Додано нові консультації та відповіді на питання у довідник "Дебет-Кредит. Питання і консультації".

На ІТС представлена актуальна станом на 28.04.2018 р. нормативно-правова база "ЛІГА:ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка", підготовлена ІАЦ "Ліга".


Консультації для бюджетної сфери

У довіднику "Бухгалтерський облік суб’єктів державного сектору":

  • опубліковано новий матеріал по складанню "Звіту про власний капітал (форма № 4-дс) ", в якому розкрито порядок заповнення статей та порівняння показників з іншими формами фінансової звітності;
  • актуалізовано матеріал підрозділу "Вибуття основних засобів" у зв’язку зі змінами, внесеними в НП(С)БОДС 121, Типову кореспонденцію № 1219;
  • актуалізовано матеріал підрозділу "Звіт про фінансові результати (форма № 2-дс)" у зв’язку зі змінами, внесеними в додаток 2 до НП(С)БОДС 101, та викладенням у новій редакції Порядку заповнення форм фінансової звітності в державному секторі № 307;
  • актуалізовано матеріал підрозділу "Порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів" у зв’язку зі змінами, внесеними наказом Мінфіну України № 340 в Порядок складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів № 44.
Довідник "Закупівлі за державні кошти" доповнено новим розділом "Рамкові угоди", в якому наведено інформацію про суб’єктів закупівлі за рамковими угодами, планування та порядок здійснення закупівель, конкурентний відбір учасників, з якими буде укладено рамкову угоду, оскарження результатів відбору, укладення договору про закупівлю та оприлюднення інформації про договір про закупівлю за рамковою угодою, строк дії  та зміну умов рамкової угоди, істотні умови договору про закупівлю за рамковою угодою, відмова від виконання та припинення дії рамкової угоди. Інформація корисна суб’єктам державного сектору, комерційним підприємствам — постачальникам товарів, робіт і послуг для бюджетних установ, учасникам державних тендерів.


Нові версії прикладних рішень, що випущені з моменту попереднього огляду

Отримати оновлення зазначених прикладних рішень можна за допомогою сервісу "Оновлення програм" https://portal.1c.eu/applications/4.

1С:Підприємство 8

Технологічна платформа: 

  • 1С:Підприємство 8. Версія 8.3.12.1412. 
Прикладні рішення:

  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. ПРОФ", редакція 1.2, версія 1.2.44.2 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ);
  • Конфігурація "Бухгалтерія для України. Базова", редакція 1.2, версія 1.2.44.2 (оновлення).

    3. ЦІНИ

    Повний перелік сервісів і послуг, включених до складу ІТС, наведено на сторінці http://its.1c.ua/db/aboutitsu#content:2:hdoc.


    ІТС

    Вид договору ІТС

    Договір

    Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн., без ПДВ

    ІТС ПРОФ 

     

    12 міс.

    6450

     

    6 міс.

    3450

     

    3 міс.

    1800

     

    окремий випуск

    1200

     

    із щомісячною оплатою

    600

     

    пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4

    3810

     

    пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 (із щомісячною оплатою, перші 8 місяців)

    510

    ІТС ТЕХНО 

     

    12 міс.

    4500

     

    6 міс.

    2400

     

    із щомісячною оплатою

    420

    ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ на 12 міс. (залежно від кількості дозволів) 

     

    від 1 до 5

    900

     

    від 6 до 10

    810

     

    від 11 до 20

    720

     

    від 21 до 50

    630

     

    від 51 до 100

    540

     

    більше 100

    450

    Апгрейд з ІТС ТЕХНО на ІТС ПРОФ

     

    доплата за 1 місяць

    180

     

    доплата за 2 місяці

    360

     

    доплата за 3 місяці

    540

     

    доплата за 4 місяці

    720

     

    доплата за 5 місяців

    900

     

    доплата за 6 місяців

    1080

     

    доплата за 7 місяців

    1260

     

    доплата за 8 місяців

    1440

     

    доплата за 9 місяців

    1620

     

    доплата за 10 місяців

    1800

     

    доплата за 11 місяців

    1980


    ІТС ПРОФ за програмою лояльності

    Придбаний договір ІТС

    Тривалість попереднього договору ІТС

    12 міс. або 
    пільговий 8+4

    6 міс.

    3 міс. 
    (в т.ч. пільговий)

    1 міс.

    Рекомендована роздрібна ціна договору ІТС, грн., без ПДВ

    ІТС ПРОФ на 12 місяців

    5700

    6090

    6270

    6390

    ІТС ПРОФ на 6 місяців

    3000

    3150

    3300

    3390

    ІТС ПРОФ на 3 місяці

    1560

    1650

    1710

    1770

    ІТС ПРОФ на 1 місяць

    900

    990

    1080

    1170


    Сервіс ІТС Галузевий

    Вид сервісу 
    ІТС Галузевий

    Кількість місяців

    Рекоменд. роздрібна ціна, грн., без ПДВ

    ІТС Галузевий 1-ї Категорії

     

    1 міс.

    360

     

    3 міс.

    780

     

    6 міс.

    1440

     

    12 міс.

    2700

     

    Пільговий 12 міс.

    1800

    ІТС Галузевий 2-ї Категорії

     

    1 міс.

    720

     

    3 міс.

    1560

     

    6 міс.

    2880

     

    12 міс.

    5400

     

    Пільговий 12 міс.

    3600

    ІТС Галузевий 3-ї Категорії

     

    1 міс.

    1440

     

    3 міс.

    3120

     

    6 міс.

    5760

     

    12 міс.

    10800

     

    Пільговий 12 міс.

    7200

    ІТС Галузевий 4-ї Категорії

     

    1 міс.

    2160

     

    3 міс.

    4650

     

    6 міс.

    8700

     

    12 міс.

    16200

     

    Пільговий 12 міс.

    10800


    Сервіси Звіт і ЕДО

    Вид договору

    Рекоменд. роздрібна ціна, грн., без ПДВ

    Доступ до онлайн-сервісу Звіт для юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")

    1200

    Доступ до онлайн-сервісу Звіт для додаткової юридичної або фізичної особи і оновлення програмної продукції на 1 місяць

    102

    Доступ до онлайн-сервісу Звіт для ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 12 місяців (тільки для користувачів базових версій "1С:Підприємство 8")

    240

    Доступ до онлайн-сервісу Звіт для додаткової ФОП на ССО і оновлення програмної продукції на 1 місяць

    21

    Доступ до онлайн-сервісу ЕДО (основне підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

    51

    Доступ до онлайн-сервісів ЕДО (додаткове підключення) і оновлення програмної продукції на 1 місяць

    51

    Оновлення програмної продукції Звіт та ЕДО до мережевої версії

    360



    Возврат к списку


    10-07-2018
    Інформаційно-технологічний супровід (липень 2018 року)
    Подробнее...
    12-06-2018
    Інформаційно-технологічний супровід (червень 2018 року)
    Подробнее...
    05-06-2018
    Початок продажів рішення ECM-класу – "BAS Документообіг КОРП
    Подробнее...
    23-05-2018
    Розвиток сервісів звітності та електронного документообігу FREDO
    Подробнее...
    11-05-2018
    Курс "Загальний огляд підсистем прикладного рішення BAS ERP" з 13 по 15 червня 2018 року в Києві
    Подробнее...
    10-05-2018
    Інформаційно-технологічний супровід (травень 2018 року)
    Подробнее...
    10-05-2018
    Компанії "Комплексне управління бізнес-процесами" (м. Львів), присвоєно статус "Сертифікований Сервісний партнер"
    Подробнее...

    ТОВ "Вінер-Софт"
    м. Київ, вул. Світлицького, 35, оф. 320          
    Тел./факс: +38(044)502-08-46, 
     e-mail: vinersoft@ukr.net